F1-GP Λας Βέγκας FP1 & FP2: Leclerc και Norris οι ταχύτεροι – motorone.gr
Με το πρόγραμμα του φετινού Grand Prix Λας Βέγκας να έχει μετατεθεί δύο ώρες νωρίτερα, τα μονοθέσια της Formula 1 βγήκαν στο σιρκουί της… πρωτεύουσας του τζόγου πριν πέσει το απόλυτο σκοτάδι. Η πίστα ήταν πολύ σκονισμένη και τα μονοθέσια σήκωναν… σύννεφα πίσω τους, ενώ έψαχναν πρόσφυση.
Στις χλωρές συνθήκες, τα μονοθέσια των Ferrari, Williams και Red Bull έδειχναν να βρίσκονται σε καλύτερη φόρμα από τους αντιπάλους τους, στις μη αντιπροσωπευτικές συνθήκες. Ο Max Verstappen με τη Red Bull είχε σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο με τη μέση γόμα ελαστικών στο FP1, και έκανε το ίδιο και με τη μαλακή λίγο αργότερα.
Ωστόσο, ο Charles Leclerc κατάφερε να βελτιώσει την επίδοσή του και να βρεθεί στην κορυφή του πίνακα των χρόνων, 0,3 δλ. μπροστά από τον Verstappen. Ταχύτερα από τον Verstappen κατάφερε να κινηθούν επίσης ο Alex Albon με τη Williams, που κατετάγη 2ος, 0,166 δλ. πίσω από τον Leclerc, όπως και ο Yuki Tsunoda με την άλλη Red Bull, που κατέλαβε την 3η θέση, εμπρός από τον Ολλανδό team-mate του.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
O Carlos Sainz συμπλήρωσε την καλή εικόνα της Williams, βάζοντας τα δύο μονοθέσιά της στην πρώτη πεντάδα. Σε μία πίστα με μεγάλες ευθείες, η FW47 δείχνει ανταγωνιστική, αλλά θα πρέπει να δούμε αν η καλή εικόνα της θα συνεχιστεί, ή αν θα ακολουθήσει την πτωτική τάση που έχουμε δει και σε άλλα αγωνιστικά τριήμερα. Η Williams ενδέχεται να δυσκολευτεί με την προθέρμανση των ελαστικών.
Η McLaren δεν είχε το καλύτερο FP1, με τον Lando Norris στην 6η θέση και τον Oscar Piastri στην 8η, με τον Isack Hadjar (Racing Bulls) να βρίσκεται μεταξύ τους. Η McLaren δοκίμαζε δύο διαφορετικές πίσω αεροτομές, με τον Piastri να χρησιμοποιεί αυτήν που παράγει χαμηλότερο αεροδυναμικό φορτίο. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι δύο οδηγοί της Mercedes, εμπρός από τον Lewis Hamilton.
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP1 του GP Λας Βέγκας
Πιο επεισοδιακή ήταν η δεύτερη διαδικασία ελεύθερων δοκιμών. Εκτός από το γεγονός ότι άρχισε να ψιχαλίζει λίγο μετά το μέσο της διαδικασίας, περίπου 21 λεπτά πριν από το τέλος, το FP2 διακόπηκε προληπτικά, διότι ένας άνθρωπος της πίστας είδε ότι είχε χαλαρώσει ένα καπάκι υπονόμου πριν από τη στροφή 17. Η διαδικασία ξεκίνησε ξανά με 6 λεπτά να απομένουν. Ωστόσο, μόλις τα μονοθέσια βγήκαν ξανά στην πίστα η διεύθυνση αγώνων έδειξε ξανά κόκκινες σημαίες, καθώς το καπάκι έδειχνε να κινείται και πάλι, όταν περνούσαν μονοθέσια από πάνω του.
Αυτό σήμαινε ότι πολλοί οδηγοί δεν πρόλαβαν να κάνουν γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα, ούτε προσομοιώσεις αγώνα. O Lando Norris όμως είχε προλάβει να τοποθετήσει τη μαλακή γόμα στη McLaren του, για να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο, μόλις 0,029 δλ. μπροστά από τον Andrea Kimi Antonelli με τη Mercedes. O Ιταλός δήλωσε ότι είχε καλή αίσθηση από την W16 από το ξεκίνημα του FP1, αν και είχε να μάθει και την πίστα.
Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Charles Leclerc με τη Ferrari, 0,161 δλ. μακριά από την κορυφή, αλλά με τη μέση γόμα ελαστικών, καθώς δεν πρόλαβε να γράψει χρόνο με τη μαλακή γόμα πριν από την κόκκινη σημαία. Όταν ο Leclerc επέστρεψε στην πίστα για τα τελευταία λεπτά του FP2, διαπίστωσε ότι είχε ένα πρόβλημα με το κιβώτιο και αναγκάστηκε να παρκάρει τη Ferrari του εκτός πίστας. Ωστόσο, δεν έχασε ουσιαστικό χρόνο στην πίστα και η ομάδα θα έχει τη δυνατότητα να αντικαταστήσει το κιβώτιο για αύριο αν χρειαστεί, χωρίς ποινή.
Ο Nico Hulkenberg με τη Sauber, όντας ένας από τους πρώτους οδηγούς που είχαν βγει στην πίστα με μαλακά ελαστικά βρέθηκε στην 4η θέση. Το ίδιο είχε συμβεί και με τους οδηγούς της Racing Bulls που τον ακολούθησαν στον πίνακα των χρόνων, παρότι ο Isack Hadjar είχε ένα δυνατό μπλοκάρισμα φρένων στην πρώτη του προσπάθεια, ενδεχομένως λόγω της αύξησης της έντασης των ανέμων που έπνεαν στην περιοχή.
Στην 7η θέση βρέθηκε ο George Russell με την άλλη Mercedes, καθώς ο Βρετανός δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τον πρώτο του γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα πριν από την κόκκινη σημαία, ενώ οι χρόνοι του στα πρώτα δύο sector έδειχναν ότι θα μπορούσε να βρεθεί στις πρώτες θέσεις. Στις δηλώσεις του, ο Russell περιόρισε και πάλι τις προσδοκίες για τη Mercedes αυτό το Σαββατοκύριακο, καθώς είπε ότι οι αλλαγές που έχει κάνει η ομάδα στο μονοθέσιό της από πέρυσι ίσως δεν το κάνουν τόσο ανταγωνιστικό στο Λας Βέγκας. Αλλά η Mercedes βρίσκεται στη μάχη για τις πρώτες θέσεις.
O Alex Albon πρόλαβε να γράψει χρόνο με τη μαλακή γόμα, για να φέρει τη Williams στην 9η θέση, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Max Verstappen, με επίδοση που είχε σημειώσει με τη μέση γόμα ελαστικών. Ο Lewis Hamilton ήταν και πάλι 11ος με τη Ferrari, και αυτός με τη μέση γόμα. Ο Oscar Piastri βρέθηκε στη 14η θέση με την άλλη McLaren, χωρίς να έχει προλάβει να γράψει επίδοση με τα μαλακά ελαστικά.
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Λας Βέγκας
FP1
FP2
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.











