F1-GP Μαϊάμι: Πώς επηρέασαν οι ποινές το αποτέλεσμα του σπριντ

Οι μόνοι που έμειναν ανεπηρέαστοι από τις αποφάσεις των αγωνοδικών στο χαοτικό δεύτερο σπριντ της φετινής σεζόν της Formula 1, στο Μαϊάμι, ήταν οι τρεις πρώτοι: o νικητής Lando Norris, o team-mate του στη McLaren, Oscar Piastri και ο Lewis Hamilton με τη Ferrari, που συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα.
O Max Verstappen είχε τερματίσει 4ος, αλλά έχοντας δεχθεί ποινή 10 δλ. για τη σύγκρουση με τον Andrea Kimi Antonelli στο pit lane, έπεσε στην τελευταία θέση. Αυτό είχε φέρει τον Alex Albon στην 4η θέση, ωστόσο και αυτός βρισκόταν υπό έρευνα από τους αγωνοδίκες, καθώς είχε κινηθεί πιο αργά από το ανώτατο όριο χρόνου πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας για τρία συνεχόμενα sector.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Ο Albon, που ισχυρίστηκε ότι το έκανε για λόγους ασφάλειας, δέχθηκε ποινή 5 δλ. που τον έριξε στην 11η θέση για ένα παράπτωμα που δεν είχε καμία σημασία. Με αυτό τον τρόπο, η Williams έχασε 5 βαθμούς, οι οποίοι θα… στοιχειώνουν τον επικεφαλής της ομάδας, James Vowles έως το τέλος της σεζόν, όπως δήλωσε ο ίδιος, θεωρώντας την ποινή υπερβολικά αυστηρή χωρίς λόγο.
Αυτή η ποινή προώθησε τον George Russell με τη Mercedes στην 4η θέση, ενώ την 5η θέση κατέλαβε ο Lance Stroll με πολύ επιτυχημένη στρατηγική της Aston Martin, για να πάρει 4 πολύτιμους βαθμούς για την ομάδα.
Ο Liam Lawson εντέλει δέχθηκε ποινή 5 δλ. για τη σύγκρουση που προκάλεσε με τον Fernando Alonso, ενώ είχε βρεθεί εκτός πίστας στην έξοδο της στροφής 11. O Lawson επιτέθηκε από την εξωτερική, αλλά δεν είχε τον εμπρός άξονά του εμπρός από αυτόν της Aston Martin, όπως απαιτείται από του κανόνες μάχης στην πίστα που χρησιμοποιούν οι αγωνοδίκες ως κατευθυντήριες γραμμές και διαφέρουν στη διατύπωση για επίθεση από την εσωτερική.
Unfortunate contact between Alonso and Lawson 💥
This is how Fernando’s Sprint came to an end 😬#F1 #F1Sprint #MiamiGP pic.twitter.com/zdBuVl3N7F
— Formula 1 (@F1) May 3, 2025
Συνεπώς, ο Alonso δεν ήταν υποχρεωμένος να αφήσει χώρο στον Lawson στην έξοδο της στροφής. Ο Ισπανός εκμεταλλεύτηκε σωστά όλο το πλάτος της πίστας και οι αγωνοδίκες έκριναν ότι ο Lawson είχε μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για την επαφή που έστειλε την Aston Martin στον τοίχο και προκάλεσε την επέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Ωστόσο, οι αγωνοδίκες επέβαλαν ποινή μόνο 5 δλ. (και όχι 10 δλ.) λόγω της ολισθηρότητας της -ακόμα αρκετά βρεγμένης- πίστας. Έτσι, ο Lawson έχασε την ευκαιρία να σημειώσει τους πρώτους φετινούς βαθμούς του, όπως είχε συμβεί και στον Alonso.
Ο άλλος οδηγός που δέχθηκε ποινή 5 δλ. ήταν ο Oliver Bearman για μη ασφαλή απελευθέρωση έπειτα από pit stop του. H εντολή που του έδωσε η Haas για να φύγει, τον έφερε στο διάβα του Nico Hulkenberg, ο οποίος αναγκάστηκε να φρενάρει μέσα στο pit lane. Ο Bearman είχε κάνει ένα εκπληκτικό σπριντ για να βρεθεί από την τελευταία στην 8η θέση, αλλά έχασε και αυτός τη θέση στη βαθμολογούμενη οκτάδα.
Αυτές οι ποινές προώθησαν τον Yuki Tsunoda με τη Red Bull στην 6η θέση, ενώ ο άτυχος poleman του σπριντ, Andrea Kimi Antontelli πήρε δύο βαθμούς… παρηγοριάς, ανεβαίνοντας στην 7η θέση. Τον τελικό βαθμό της 8ης θέσης πήρε ο Pierre Gasly με την Alpine.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.