F1-GP Μαϊάμι: Σειρά εκκίνησης, σετ ελαστικών και στρατηγικές

F1 Προβλεπόμενη σειρά εκκίνησης GP Μαϊάμι 2025


Με άλλη μία κορυφαία εμφάνιση στις κατατακτήριες δοκιμές, ο Max Verstappen κατάφερε να κατακτήσει την 3η φετινή του pole position στο Grand Prix Μαϊάμι, τον 6ο γύρο της φετινής σεζόν της Formula 1. Όταν εκκινεί πρώτος, ο Verstappen δύσκολα χάνει την πρωτοπορία και δεν θυμόμαστε φορά που ο Lando Norris να έχει καταφέρει να του την αποσπάσει στον 1ο γύρο όταν εκκινούν μαζί από την πρώτη σειρά, όπως θα συμβεί σήμερα.

Παρότι η McLaren διαθέτει ένα κορυφαίο μονοθέσιο, φαίνεται να δυσκολεύεται σε ζώνες έντονης πέδησης, όπου η MCL39 είναι απρόβλεπτη στις αντιδράσεις της και δεν επιτρέπει στους οδηγούς της να αντλήσουν το μέγιστο σε μία γρήγορη προσπάθεια στις κατατακτήριες δοκιμές. Επειδή το μονοθέσιο δεν είναι απόλυτα προβλέψιμο, οι οδηγοί της McLaren δεν μπορούν να επαναλάβουν εύκολα τις κορυφαίες επιδόσεις τους, τις οποίες ορισμένες φορές δεν ξέρουν πώς κατάφεραν να τις πετύχουν.

Αλλά αυτά αφορούν τις κατατακτήριες δοκιμές. Σε στεγνό αγώνα στο Μαϊάμι, η McLaren θα μπορεί να βασιστεί στην καλύτερη διαχείριση των θερμοκρασιών των ελαστικών του πίσω άξονα, καθώς και τις καινούργιες μονάδες ισχύος της Mercedes που έχει τοποθετήσει σε αμφότερα τα μονοθέσιά της από την Παρασκευή. Αν είναι στεγνή η πίστα, περιμένουμε να δούμε τους οδηγούς να ακολουθούν πιο συντηρητικό ρυθμό, για να προστατεύσουν τα ελαστικά τους.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

Ωστόσο, η μετεωρολογική πρόβλεψη κάνει λόγο για 99% πιθανότητα καταιγίδας την προγραμματισμένη ώρα εκκίνησης, η οποία ενδέχεται να καθυστερήσει να πραγματοποιηθεί, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, όπως είχε συμβεί εχθές με το σπριντ. Αυτό θα μπορούσε ενδεχομένως να ευνοήσει περισσότερο τον Max Verstappen, εξισώνοντας λίγο την απόδοση των Red Bull και McLaren. Ωστόσο, το πορτοκαλί μονοθέσιο απέδειξε στη Μελβούρνη ότι μπορεί να διατηρήσει τα ενδιάμεσα πίσω ελαστικά του σε πολύ καλύτερη κατάσταση καθώς η πίστα στεγνώνει.

Αν βρέξει, ο αγώνας ενδέχεται να είναι χαοτικός, όπως απέδειξε το σπριντ του Σαββάτου και οι προβλέψειςπάνε περίπατο, καθώς η έκβαση του αγώνα θα εξαρτηθεί από τις σωστές επιλογές αν υπάρχει μεταβολή στις καιρικές συνθήκες και την κατάσταση της πίστας και φυσικά την αποφυγή λαθών, τόσο στην πίστα, όσο και στις στρατηγικές επιλογές και την εκτέλεση των pit stop, τομέας στον οποίο η Red Bull έχει αποδώσει κάτω των προσδοκιών στους τελευταίους αγώνες (και το χθεσινό σπριντ).

Με εξαιρετική απόδοση στις κατατακτήριες δοκιμές αυτού του αγωνιστικού τριημέρου, ο Andrea Kimi Antonelli εξασφάλισε την 3η θέση εκκίνησης. Αυτό σημαίνει ότι ο Ιταλός θα έχει και πάλι ακριβώς πίσω του τον Oscar Piastri, όπως είχε συμβεί και στο σπριντ, απλά αυτή τη φορά θα έχουν δύο μονοθέσια μπροστά τους. Αυτή τη φορά, ο Antonelli θα είναι πιο υποψιασμένος για τον αδυσώπητο τρόπο με τον οποίο μάχεται στην πίστα ο Αυστραλός.

Ωστόσο, είδαμε στο σπριντ ότι ο Antonelli δυσκολεύτηκε να διατηρήσει τα ενδιάμεσα ελαστικά του σε καλή κατάσταση. Μένει να διαπιστωθεί αν η Mercedes θα έχει τη δυνατότητα να ακολουθήσει το ρυθμό των πρωτοπόρων και αν θα καταφέρει να μπει στη μάχη και ο George Russell, που εκκινεί από την 5η θέση.

F1 Διαθέσιμα σετ ελαστικών GP Μαϊάμι 2025

Η Williams έδειξε να έχει δυνατό ρυθμό στο σπριντ, ανεξαρτήτως συνθηκών, οπότε οι Carlos Sainz και Alex Albon ενδέχεται να δυσκολέψουν τον Charles Leclerc, που εκκινεί πίσω τους, από την 8η θέση. Ο Μονεγάσκος ίσως είχε αποκλειστεί και αυτός από το Q3 αν δεν είχε πάρει slipstream από άλλο μονοθέσιο στην πίσω ευθεία στο τέλος του 2ου σκέλους. O Lewis Hamilton δεν ήταν ευχαριστημένος εχθές από τη συμπεριφορά της Ferrari στο βρεγμένο και η αλήθεια είναι ότι τα ιταλικά μονοθέσια δεν έχουν διαπρέψει σχεδόν ποτέ στη βροχή με τη σύγχρονη γενιά μονοθεσίων.

Παρότι η Pirelli έχει φέρει μία βαθμίδα πιο μαλακές γόμες ελαστικών φέτος στο Μαϊάμι, η επικρατέστερη στρατηγική -σε στεγνό αγώνα- αναμένεται να είναι αυτή του ενός pit stop. Εκκίνηση με μέση γόμα και μετάβαση στη σκληρή στο πλαίσιο μεταξύ των γύρων 15-29 (από τους 57 συνολικά).

F1 Πιθανές στρατηγικές GP Μαϊάμι 2025

Ωστόσο, οδηγοί που εκκινούν πιο πίσω (όπως ο Hamilton που βρίσκεται στη 12η θέση), ενδέχεται να επιλέξουν κόντρα στρατηγική, εκκινώντας με τη σκληρή γόμα. Επεκτείνοντας το πρώτο stint, θα μπορούν να εκμεταλλευτούν το ρυθμό τους όταν βρεθούν με καθαρή πίστα μπροστά τους και έχοντας πιο αποδοτικά και νεότερα ελαστικά στο δεύτερο stint να επιτεθούν εκ νέου.

Οι περισσότεροι οδηγοί διαθέτουν δύο καινούργια σετ σκληρής γόμας και 2-3 σετ ελαστικών μέσης γόμας, με 1-2 εξ αυτών να είναι φρέσκα. Η απώλεια χρόνου για την πραγματοποίηση ενός pit stop εκτιμάται στα 20 δλ. υπό κανονικές συνθήκες και μειώνεται σε 11 δλ. υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας.

F1 Πρόσφυση ελαστικών στην εκκίνηση GP Μαϊάμι 2025


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων