F1-GP Μπαχρέιν: Γιατί δεν επιβλήθηκε ποινή στον George Russell

Ο George Russell κατάφερε με τη Mercedes να αντισταθεί στην πίεση του Lando Norris με την ταχύτερη McLaren στους τελευταίους γύρους του Grand Prix Μπαχρέιν για να εξασφαλίσει τη 2η θέση και την 3η του παρουσία στο βάθρο στους 4 φετινούς αγώνες της Formula 1. O Russell αντιμετώπισε προβλήματα με την (πανομοιότυπη για όλες τις ομάδες) ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) του μονοθεσίου του, την οποία παρέχει σε όλες τις ομάδες η… ΜcLaren, ως επίσημος προμηθευτής που έχει επιλεγεί από τη FIA.
Αυτό προκάλεσε δυσλειτουργίες στις οθόνες της επίσημης χρονομέτρησης, στις ενδείξεις του τιμονιού της Mercedes, στο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης των πίσω φρένων (brake by wire) που έκανε το αριστερό πεντάλ να μη λειτουργεί σωστά. Παρά τις δυσκολίες αυτές, και ενώ έπρεπε να κάνει ένα stint 24 γύρων με τη μαλακή γόμα στο τέλος, ο Russell αντιστάθηκε στην επίθεση του Norris και εξασφάλισε μία επάξια 2η θέση, για την οποία πάλεψε σκληρά.
Για να έχει διαθέσιμο DRS, ο Russell, έχοντας λάβει άδεια από τη FIA, έπρεπε να το βάλει σε χειρωνακτική λειτουργία, όπου το ελέγχει ο οδηγός ανεξαρτήτως του συστήματος που αποτρέπει τη λειτουργία του σε μη εξουσιοδοτημένες φάσεις του αγώνα. Η Mercedes είπε στον Russell να χρησιμοποιήσει ένα βοηθητικό κουμπί στο τιμόνι του, το οποίο λειτουργεί ως εφεδρικό κουμπί για τον ασύρματο, αλλά και για την ενεργοποίηση του DRS σε χειρωνακτική λειτουργία.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Στην ευθεία μεταξύ των στροφών 10 και 11 του Sakhir, o Russell, θέλοντας να ενεργοποιήσει τον ασύρματο για να επικοινωνήσει με την ομάδα του, πάτησε το εν λόγω κουμπί, ενεργοποιώντας κατά λάθος το DRS για απόσταση 37 μέτρων (σε μία ευθεία 700 μ). Αν και κέρδισε 0,02 δλ. από αυτό, αλλά στην επόμενη στροφή σήκωσε πολύ έξυπνα το πόδι του από το γκάζι, χάνοντας 0,28 δλ., για να αντισταθμίσει το χρόνο που είχε κερδίσει, όπως επιβεβαιώθηκε από την τηλεμετρία.
Συνεπώς, ενώ τεχνικά είχε σημειωθεί παράβαση, οι αγωνοδίκες έκριναν ότι ο Russell δεν κέρδισε αγωνιστικό πλεονέκτημα, συνεπώς αποφάσισαν να μην επιβάλουν ποινή στο Βρετανό οδηγό της Mercedes, o οποίος διατήρησε τη 2η θέση, με πολύ έξυπνη διαχείριση του τελευταίου γύρου στη μονομαχία του με τον Norris, τον οποίο ώθησε εκτός γραμμής στην 1η στροφή ώστε να χάσει φόρα η McLaren, έχοντας επιβραδύνει περισσότερο για να έρθουν τα δύο μονοθέσια δίπλα-δίπλα και να κάνει αυτή την κίνηση.
What a performance by George this weekend 👊 pic.twitter.com/cwzpoxUp5R
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) April 13, 2025
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.