F1-GP Μ. Βρετανίας: Παράβαση του Piastri χάρισε τη νίκη στον Norris

Google News icon


Η McLaren κυριάρχησε σε ένα επεισοδιακό GP Μ. Βρετανίας, που σηματοδότησε την ολοκλήρωση του πρώτου μισού της φετινής σεζόν της Formula 1, το οποίο διεξήχθη στην πλειονότητά του σε βρεγμένη πίστα. Ο Oscar Piastri έκανε πιθανότατα τον καλύτερο αγώνα μεταξύ των δύο οδηγών της βρετανικής ομάδας. Ωστόσο, ένα απότομο φρενάρισμα υπό το καθεστώς του αυτοκινήτου ασφαλείας πριν από την επανεκκίνηση του 22ου γύρου, του εξασφάλισε ποινή 10 δλ.

Αυτό επέτρεψε στον Lando Norris να κατακτήσει τη νίκη στον αγώνα της πατρίδας του. Ο Βρετανός ήταν περιχαρής, καθώς πέραν του θριάμβου μέσα στο «σπίτι» του, πλησίασε στη μάχη του τίτλου μόλις 8 βαθμούς πίσω από τον Piastri. Με την 4η φετινή του νίκη, ο Norris έχει μόλις μία λιγότερη από τον team-mate του.

Έπειτα από έναν εκπληκτικό αγώνα, ο Nico Hulkenberg ανέβηκε από τη 19η θέση στην 3η με τη Sauber και ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο ενός αγώνα της Formula 1, έπειτα από 239 συμμετοχές σε Grand Prix. Ήταν μία εκπληκτική και άξια κερδισμένη θέση, η οποία έφερε τη Sauber στην 7η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, καθώς στους τέσσερις τελευταίους αγώνες έχει σημειώσει περισσότερους βαθμούς από τη Red Bull. Ο Hulkenberg κατάφερε να αντισταθεί στην πίεση του Lewis Hamilton.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Αν δεν είχε υποπέσει στην παράβαση στο αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Piastri θα μπορούσε να έχει κυριαρχήσει. Ο Αυστραλός δεν ήθελε να σχολιάσει το περιστατικό, δηλώνοντας ότι θα μπει σε μπελάδες, καθώς προφανώς αισθάνθηκε ότι επρόκειτο για υπερβολικά αυστηρή ποινή. Σχολίασε: «Προφανώς δεν μπορείς να φρενάρεις πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Το είχα κάνει τους προηγούμενους πέντε γύρους και τίποτα δεν είχε συμβεί».

Ωστόσο, ο Piastri φρέναρε από τα 218 στα 52 χλμ./ώρα, ασκώντας πίεση 59,2 bar στο αριστερό πεντάλ. Αυτό αιφνιδίασε όχι μόνο τον Verstappen που τον προσπέρασε ακούσια, αλλά και τους υπόλοιπους οδηγούς στις κορυφαίες θέσεις, καθώς στριμώχθηκαν σε λίγα μέτρα, επιβραδύνοντας όλοι απότομα, στη βρεγμένη πίστα, κάτι που έκανε τα πράγματα χειρότερα για τον Piastri, όσον αφορά την ποινή των αγωνοδικών.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η διεύθυνση αγώνων άργησε να καλέσει στα pits το αυτοκίνητο ασφαλείας, του οποίου τα φώτα έσβησαν ακριβώς πριν από το περιστατικό. Ο Piastri, που μόλις είχε αρχίσει να επιταχύνει για να παραμείνει στη νόμιμη απόσταση (10 μήκη μονοθεσίου) για να διαχειριστεί το ρυθμό και να χτίσει την επανεκκίνηση.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η διεύθυνση αγώνων άργησε να καλέσει στα pits το αυτοκίνητο ασφαλείας, του οποίου τα φώτα έσβησαν ακριβώς πριν από το περιστατικό. Ο Piastri, που μόλις είχε αρχίσει να επιταχύνει για να παραμείνει στη νόμιμη απόσταση (10 μήκη μονοθεσίου) για να διαχειριστεί το ρυθμό και να χτίσει την επανεκκίνηση.

Ο Piastri έδειξε εξαρχής το ρυθμό της McLaren, καθώς πίεσε στους πρώτους γύρους τον poleman Max Verstappen και κατάφερε να τον προσπεράσει με αρκετή ευκολία στον 8ο γύρο. Από εκεί και έπειτα, κατάφερε να αναπτύξει διαφορά άνω των 10 δλ., η οποία εξανεμίστηκε στο αυτοκίνητο του 14ου γύρου, όταν άρχισε να βρέχει καταρρακτωδώς.

Στο επόμενο αυτοκίνητο ασφαλείας (έπειτα από το ατύχημα του Hadjar), συνέβη το περιστατικό με τον Piastri. Αφότου δέχθηκε την ποινή, ο ρυθμός του Piastri δεν ήταν πλέον το ίδιο καλός με αυτόν του Norris, ο οποίος τον πλησίασε στο από τα 5 στο 1,5 δλ. λίγο πριν από το τελικό pit stop τους για σλικ ελαστικά.

Ο Piastri εισήλθε στα pits πρώτος και έχοντας φέρει τα ελαστικά του στις ιδανικές θερμοκρασίες ταχύτερα από τον Norris και προσπάθησε να πιέσει και να μειώσει τη διαφορά μεταξύ τους κάτω από τα 4,5 δλ. Αλλά μία έξοδος από την πίστα του Αυστραλού στη Becketts μόλις 7 γύρους πριν από την καρό σημαία. Στη συνέχεια, ο Norris, έχοντας θερμάνει τα ελαστικά του, βρήκε το ρυθμό του και επισφράγισε τη νίκη.

O Norris είχε δώσει μία σκληρή μάχη με τον Max Verstappen, ο οποίος έπειτα από μία έξοδο στην Chapel, έχασε τη 2η θέση από τον Βρετανό πριν από το πρώτο τους pit stop. Ωστόσο, στη στάση του Norris υπήρχε πρόβλημα με το εμπρός αριστερό ελαστικό το οποίο άργησε πολύ να αφαιρεθεί, οδηγώντας σε ένα pit stop 5,1 δλ., έναντι των 2,2 δλ. του pit stop της Red Bull για τον Verstappen. Αυτό έφερε τον Ολλανδό και πάλι μπροστά από τον Norris, με αμφότερους να έχουν φρέσκο σετ ενδιάμεσων ελαστικών.

Στην επανεκκίνηση έπειτα από το αυτοκίνητο ασφαλείας στο οποίο συνέβη το περιστατικό με τον Piastri, ο Verstappen έχασε το πίσω μέρος μίας Red Bull που δεν είχε το κατάλληλο στήσιμο για το βρεγμένο και έπεσε στη 10η θέση, ανοίγοντας -ξανά- το δρόμο για τον Norris να ανέβει στη 2η θέση, η οποία μετατράπηκε σε πρωτοπορία πολύ σύντομα, όταν ανακοινώθηκε η ποινή του Piastri.

(το κείμενο θα ενημερωθεί περαιτέρω)

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων