F1-GP Μ. Βρετανίας FP2: Ταχύτατος ο Lando Norris

O Lando Norris έκανε έναν εξαιρετικό γύρο στο FP2 του Grand Prix Μ. Βρετανίας, του οποίου η ολοκλήρωση θα μας φέρει στο μέσο της φετινής σεζόν της Formula 1. Με μία πολύ καλή επίδοση, ο Βρετανός οδηγός της McLaren ήταν ταχύτερος σε όλα τα sector της πίστας και το προβάδισμά του επί των αντιπάλων του ήταν 0,222 δλ.
Στη δεύτερη θέση κατετάγη ο Charles Leclerc με τη Ferrari, η οποία δείχνει ότι θα είναι η πιο δυνατή αντίπαλος της McLaren, αν συνεχίσει να έχει τη φόρμα που είχε την Παρασκευή. Ο Leclerc ανέφερε στον ασύρματο έπειτα από την πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με το εμπρός αριστερό ελαστικό, που αποτελεί τον περιοριστικό παράγοντας στην πίστα του Silverstone.
Ο Μονεγάσκος πιστεύει ότι αν η Ferrari λύσει αυτό το πρόβλημα, μπορεί να βρει πολύ χρόνο. Ανέφερε επίσης στη Ferrari να αναλύσει το πέρασμά του από τη στροφή 13 στη δεύτερη προσπάθειά του. Σε αυτήν, κατάφερε να βελτιώσει κατά μισό δέκατο του δευτερολέπτου την επίδοσή του, και ένιωσε ότι η SF-25 συμπεριφερόταν καλύτερα.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Ακριβώς πίσω από τον team-mate του βρέθηκε ο ταχύτερος οδηγός του FP1, Lewis Hamilton, 0,3 δλ. μακριά από την κορυφή. Ο Hamilton επέλεξε να εγκαταλείψει την πρώτη του προσπάθεια και στο δεύτερο γύρο του, συνάντησε πιο αργά μονοθέσια στη στροφή 7.
Η Ferrari έχει επιλέξει αρκετά λεπτές αεροτομές για το GP Μ. Βρετανίας, όπως αποδείχθηκε από την κυριαρχία της στο FP1. To κριτήριο για το πόσο λεπτές μπορούν να είναι οι αεροτομές αποτελεί η ταχύτατη στροφή της Copse, την οποία οι οδηγοί πρέπει να μπορούν να τη διανύσουν με τέρμα γκάζι.
O Oscar Piastri βρέθηκε στην 4η θέση, αλλά η διαφορά από τον team-mate του ήταν… χαοτική: 0,47 δλ. Είναι ασφαλές να πούμε ότι η ημέρα του Norris ήταν πολύ καλύτερη από αυτήν του Αυστραλού.
Στην 5η θέση, σχεδόν μισό δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή, ήταν ο Max Verstappen. Η Red Bull τοποθέτησε στο μονοθέσιο του Ολλανδού μία πολύ πιο λεπτή πίσω αεροτομή, για υψηλότερες ταχύτητες στις ευθείες. Έχοντας ολοκληρώσει μόλις 6 γύρους, ο Verstappen ανέφερε ότι τα εμπρός ελαστικά της Red Bull δεν ανταποκρίνονταν στις γρήγορες στροφές, δηλαδή αντιμετώπιζε έντονη υποστροφή, χάνοντας 0,3 δλ. στο μεσαίο sector.
Στην πρώτη του προσπάθεια με τα μαλακά ελαστικά, ο Verstappen δεν κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα από την επίδοσή του Hamilton με τη μέση γόμα. Ωστόσο, ο ταχύτατος ρυθμός αγώνα του Ολλανδού ήταν ενθαρρυντικός για τη Red Bull (που έχει αναβαθμίσεις στο δάπεδο για τον Verstappen), η οποία πιστεύει ότι μπορεί να χτίσει πάνω σε αυτό, αν καταφέρει να καταπολεμήσει την υποστροφή.
Οι οδηγοί της Mercedes ήταν οι πρώτοι που βγήκαν στην πίστα με τη μαλακή γόμα ελαστικών, και o Andrea Kimi Antonelli ήταν ο ταχύτερος μεταξύ τους, για να βρεθεί στην 6η θέση, με τον George Russell να είναι 8ος. Μεταξύ των δύο Mercedes τοποθέτησε την εφοδιασμένη με νέο δάπεδο Aston Martin του ο Lance Stroll (που δεν είχε τις αναβαθμίσεις στο FP1, σε αντίθεση με τον Fernando Alonso). Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι δύο οδηγοί της Racing Bulls, ακολουθούμενοι από τον Alex Albon με τη Williams και τον Alonso.
Λίγο μετά τη συμπλήρωση 15 λεπτών, ο Carlos Sainz, με μία πνοή ανέμου 20 χλμ./ώρα έχασε το πίσω μέρος της Williams στην παρατεταμένη στροφή 7, και παραλίγο να παρασύρει μαζί του και τη Ferrari του Hamilton. O Sainz ξεκίνησε όταν προσέγγιζε το σημείο ο Nico Hulkenberg, τον οποίο πιθανότατα ο Ισπανός δεν μπορούσε να δει, σε ένα περιστατικό που θα ερευνήσουν οι αγωνοδίκες.
Στις προσομοιώσεις αγώνα, οι McLaren, ο Leclerc και ο Verstappen είχαν πολύ παρόμοιους χρόνους με τη μέση γόμα ελαστικών. Ο Norris ξεκίνησε πιο επιθετικά το stint του Ο Hamilton άρχισε πολύ γρήγορα να χάνει χρόνο στις μεγάλες ακολουθίες γύρων, καθώς αντιμετώπισε προβλήματα με graining, για αυτό και μετέβη στη μαλακή γόμα αρκετά γρήγορα.
Ο George Russell ξεκίνησε με αρκετά αργούς χρόνους το stint για να καταφέρει κατέβει στο επίπεδο των προαναφερθέντων στο τέλος του. Οι χρόνοι του Andrea Kimi Antonelli με την άλλη Mercedes, ανέβηκαν αρκετά κατά τη διάρκεια του stint. Ο Leclerc ανέφερε ότι η Ferrari πρέπει να μεγιστοποιήσει τις πιθανότητές της στις κατατακτήριες δοκιμές, αλλά ανέφερε ότι το στήσιμο για τον αγώνα ήταν αρκετά καλό.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.