F1-GP Μ. Βρετανίας FP3: H Ferrari δείχνει και πάλι δυνατή

To FP3 του Grand Prix Μ. Βρετανίας διεξήχθη υπό συννεφιά, σε πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες (25ο C) από χθες. Ακόμα και στις διαφορετικές συνθήκες, η Ferrari εξακολουθούσε να δείχνει πολύ δυνατή, καθώς ο Charles Leclerc σημείωσε την ταχύτερη επίδοση. H ιταλική φαίνεται να είχε την καλύτερη προετοιμασία που έχουμε δει στη φετινή σεζόν της Formula 1.
Μάλιστα, ο έτερος οδηγός της Ferrari, Lewis Hamilton, θα μπορούσε να κινηθεί αν όχι ταχύτερα, εξίσου γρήγορα. Ο Βρετανός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την πρώτη του γρήγορη προσπάθεια με το δεύτερο σετ μαλακών ελαστικών, καθώς δεν κατάφερε να βρει πρόσφυση στην τελική επιτάχυνση για την έναρξη του γύρου.
Στην επόμενη προσπάθειά του, ο πάντα καλός στο Silverstone Hamilton ήταν ταχύτερος (κατά 0,15 δλ.) στο πρώτο sector και μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου sector ήταν 0,074 δλ. μπροστά από τον team-mate του, περίπου 9 λεπτά πριν από το τέλος της διαδικασίας. Ωστόσο, δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει το γύρο του, η διαδικασία διακόπηκε με κόκκινη σημαία, επειδή είχε βρεθεί ένα αεροδυναμικό εξάρτημα που έφυγε από τη Haas του Oliver Bearman, στη μέση της πίστας στην προσέγγιση της Stowe.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP3 του GP Μ. Βρετανίας
Αυτό περιόρισε τον Hamilton στην 11η θέση, ωστόσο φαίνεται ότι η Ferrari, έχοντας επιλέξει πιο σκληρές ρυθμίσεις μηχανικά και σε συνδυασμό με αρκετά λεπτές αεροτομές που της δίνουν καλή ταχύτητα στις ευθείες, μπορεί να πρωταγωνιστήσει.
Στη 2η θέση του πίνακα των χρόνων βρέθηκε ο Oscar Piastri με τη McLaren, με την επίδοσή του να απέχει μόλις 0,068 δλ. πίσω από τον Leclerc. Στην 3η θέση, μεταξύ των McLaren, κατάφερε να τοποθετήσει τη Red Bull του ο Max Verstappen, με τη δική του επίδοση να απέχει μόλις 0,087 δλ. από την κορυφαία του FP3.
Η RB21 έδειχνε πιο ανταγωνιστική σήμερα, έχοντας διατηρήσει την πολύ λεπτή πίσω αεροτομή στο μονοθέσιο του Verstappen, παρότι λίγο μετά το μέσο του FP3, ο Ολλανδός έκανε παράπονα για την ρύθμιση κατανομής πέδησης της Red Bull, αναφέροντας ότι αισθανόταν σαν να τραβάει… χειρόφρενο.
Παρότι ο χρόνος του Lando Norris απείχε μόλις 0,1 δλ. από αυτόν του Leclerc, ο Βρετανός οδηγός της McLaren ήταν στην 4η θέση. Ενδέχεται η McLaren να δυσκολεύτηκε στις πιο χαμηλές θερμοκρασίες του FP3, σε αντίθεση με τη Red Bull. Αυτό φαίνεται να δείχνει και το γεγονός ότι ο Yuki Tsunoda, με έναν γύρο όπου έκανε αρκετά λάθη που του κόστισαν χρόνο, κατάφερε να βρεθεί στην 5η θέση, αν και 0,6 δλ. μακριά από την κορυφή.
Εξαιρετική ήταν η επίδοση του Oliver Bearman, ο οποίος με τη Haas βρέθηκε sthn 6η θέση, μόλις 8 χλστ. του δλ. πίσω από τον Tsunoda. Ωστόσο, ο Βρετανός βρίσκεται υπό έρευνα από τους αγωνοδίκες και ενδέχεται να δεχθεί ποινή ενόψει των κατατακτήριων δοκιμών για παράβαση υπό το καθεστώς κόκκινης σημαίας.
Στα τελευταία λεπτά που άνοιξε ξανά η πίστα, έπειτα από τη διακοπή που είχε προκαλέσει η απώλεια ενός εξαρτήματος από το μονοθέσιο του Bearman, o Βρετανός, επιστρέφοντας στα pits στο τέλος, φρέναρε απότομα στην είσοδο του pit lane. Η Haas είχε κρύα φρένα, και μπλόκαρε ο πίσω άξονας, με αποτέλεσμα ο Βρετανός να χάσει τον έλεγχο. Το μονοθέσιο προσέκρουσε στις μπαριέρες και καταστρέφοντας το ρύγχος.
— F1 edits (@F1F1edit) July 5, 2025
Πολύ καλή επίδοση σημείωσε και ο Alex Albon για να βρεθεί στην 7η θέση, μόλις 0,007 δλ. πίσω από τον Bearman. Άλλα 0,006 δλ. πιο πίσω βρέθηκε ο George Russell με τη Mercedes, ο οποίος αντιμετώπισε δυσκολίες μπλοκάροντας τα εμπρός φρένα του στην 3η στροφή και στον ταχύτερο γύρο του (όπου έχασε 0,2 δλ.) καθώς και στην τελική του προσπάθεια στο τελευταίο λεπτό, την οποία αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, έχοντας βγει εκτός πίστας. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι δύο οδηγοί της Racing Bulls.
Η διαδικασία ολοκληρώθηκε ένα λεπτό πρόωρα, καθώς ο Gabriel Bortoleto, στην ταχύτατη ακολουθία στροφών, είχε μία στιγμή υπερστροφής στην Chapel, και έχασε τον έλεγχο της Sauber. Καθώς το μονοθέσιο αναπήδησε στα γρασίδια, καταστράφηκε η εμπρός αριστερή ανάρτηση, Κάτι που θα δώσει επιπλέον δουλειά στους μηχανικούς της ελβετικής ομάδας πριν από τις κατατακτήριες δοκιμές.
— F1 edits (@F1F1edit) July 5, 2025
Η Williams έχει τοποθετήσει σήμερα την 3η φετινή μονάδα ισχύος σε αμφότερα τα μονοθέσια. Στην αρχή της διαδικασίας, ο Lance Stroll κατάφερε να σώσει μία στιγμή εκτεταμένης υπερστροφής στην έξοδο της Luffield, η οποία τον οδηγούσε προς την είσοδο του παλαιού pit lane, πριν ανακτήσει τον έλεγχο της Aston Martin.
Ο Pierre Gasly ξεκίνησε τη σημερινή ημέρα με καλύτερη ισορροπία στην Alpine του, αλλά εξακολουθούσε να παραπονιέται ότι δεν είχε πρόσφυση. Η γαλλική ομάδα, για να αντισταθμίσει την υστέρηση ισχύος που έχει από τον κινητήρα της Renault, έχει επιλέξει αεροδυναμικές ρυθμίσεις με πολύ λεπτά πτερύγια, για υψηλότερες ταχύτητες στις ευθείες.
Περίπου 20 λεπτά πριν από το τέλος, ο Liam Lawson ήταν αρκετά εκνευρισμένος με τον Gasly (που νωρίτερα είχε εμποδίσει και τον Verstappen) και ακολούθησε μία αψιμαχία μεταξύ τους, κάτι που οδήγησε τη διεύθυνση αγώνων να δείξει προειδοποιητική λευκή/μαύρη σημαία στο Νεοζηλανδό, ώστε να μην το ξανακάνει.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.