F1-GP Ουγγαρίας FP1: O Norris 1ος για μόλις 0,019 δλ. από τον Piastri

Η McLaren ξεκίνησε το τελευταίο αγωνιστικό τριήμερο πριν από το θερινό διάλειμμα της Formula 1, στο Grand Prix Ουγγαρίας, σημειώνοντας τους δύο ταχύτερους χρόνους στο FP1. O Lando Norris έδειχνε να έχει ένα μικρό προβάδισμα, με τον επιθετικό τρόπο με τον οποίο συνδυάζει το φρενάρισμα με την αρχική είσοδο στη στροφή.
Στις προηγούμενες 6 επισκέψεις στο Hungaroring, ο Norris δεν έχει ηττηθεί από τον team-mate του στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο Βρετανός σημείωσε την επίδοση που του χάρισε την 1η θέση στον πίνακα των χρόνων στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια με τη μαλακή γόμα ελαστικών.
Ωστόσο, ο Norris, όπως και οι Hamilton και Stroll, είχαν μεγάλα μπλοκαρίσματα φρένων στην 1η στροφή της δεύτερης γρήγορης προσπάθειάς τους με τη μαλακή γόμα ελαστικών, καταστρέφοντας αυτό το σετ και εγκαταλείποντας τον γύρο.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP1 του GP Ουγγαρίας
Αντιθέτως, οι περισσότεροι οδηγοί κατάφεραν να βελτιώσουν την επίδοσή τους στο δεύτερο γρήγορο γύρο, καθώς η πρόσφυση στην πίστα αυξανόταν γύρο με το γύρο. Στη δεύτερη προσπάθειά του, ο Oscar Piastri κατάφερε να περιορίσει τη διαφορά από τον team-mate του του σε μόλις 0,019 δλ. σημειώνοντας το ταχύτερο μεσαίο sector.
O Charles Leclerc με τη Ferrari έδειχνε καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας να είναι ο αντίπαλος που βρισκόταν πιο κοντά στις McLaren, παρότι δήλωσε χθες ότι η πίστα του Hungaroring δεν ήταν ποτέ η καλύτερη σε αποτελέσματα για τον ίδιο. Η διαφορά που χώριζε τον Μονεγάσκο από την κορυφή ήταν 0,217 δλ.
Ο Leclerc ήταν ο μόνος που πλησίασε τις McLaren σε λογική απόσταση, καθώς στην 4η θέση κατετάγη ο Isack Hadjar με τη Racing Bulls, ο οποίος βρέθηκε 0,63 δλ. μακριά από την κορυφή, με έναν πολύ καλό γύρο που σημείωσε πιο αργά από τους περισσότερους οδηγούς. Αυτό σίγουρα τον βοήθησε να βρει περισσότερη πρόσφυση.
Ο Lewis Hamilton βρέθηκε στην 5η θέση με την άλλη Ferrari και λίγο πριν από το μέσο της διαδικασίας, o ανέφερε ότι το μονοθέσιο δεν είχε καλή αίσθηση. Αναρωτιόταν πού χάνει τόσο χρόνο σε σχέση με τις McLaren και ήταν κυρίως στις παρατεταμένες στροφές 5, 8 και 9 του 2ου sector.
Μία πολύ καλή επίδοση σημείωσε ο Oliver Bearman, για να βρεθεί στην 7η θέση με τη Haas, εμπρός από τις δύο Mercedes, αμφότερες περισσότερο από 0,8 δλ. μακριά από την κορυφή. Ο Andrea Kimi Antonelli ήταν ταχύτερος από τον George Russell, ο οποίος ανέφερε ότι το πεντάλ φρένου στο μονοθέσιό του είχε σπογγώδη αίσθηση στην αρχή του FP1.
Στην 9η θέση περιορίστηκε ο Max Verstappen, με το μονοθέσιο της Red Bull να μην συμπαθεί ιδιαίτερα τις παρατεταμένες στροφές του Hungaroring. H νέα εμπρός αεροτομή με μεγαλύτερα πτερύγια που παρουσίασε η Red Bull για το Hungaroring βρισκόταν μόνο στο μονοθέσιο του Verstappen στο FP1.
Στο πλευρό του Ολλανδού επέστρεψε ο μηχανολόγος του Gianpiero Lambiase, που απουσίαζε στο GP Βελγίου. Ο Yuki Tsunoda (17ος) ανέφερε ότι γλιστρούσε και με τους τέσσερις τροχούς καθ’ όλη τη διάρκεια των στροφών.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Lance Stroll με την Aston Martin, η οποία δεν ανησυχεί για χαμηλή ταχύτητα στην ευθεία, καθώς υπάρχει μόνο μία και δεν είναι τόσο μεγάλη. Ο Alex Albon έκανε ορισμένους πολύ ενθαρρυντικούς χρόνους και με τις δύο γόμες ελαστικών, αλλά κατέληξε 11ος, σε μία πίστα που η Williams πιστεύει ότι δεν θα ταιριάζει στο μονοθέσιό της, λόγω των παρατεταμένων στροφών.
Οι τέσσερις κορυφαίες ομάδες επέλεξαν τη μέση γόμα για το ξεκίνημα του FP1 (όπως και η Alpine), ενώ οι Williams, Racing Bulls, Sauber, Aston Martin και Haas προτίμησαν τη σκληρή γόμα για το ξεκίνημα της διαδικασίας.
Ο Felipe Drugovich, που αντικατέστησε τον Fernando Alonso στην Aston Martin, καθώς ο Ισπανός αναρρώνει από έναν μυϊκό τραυματισμό από το GP Βελγίου, έκανε μία αξιοπρεπή εμφάνιση, όντας ταχύτερος από τους Tsunoda και Colapinto.
Πρόβλημα με απώλεια ισχύος ανέφερε στα αρχικά λεπτά ο Pierre Gasly, αλλά η Alpine είχε τη δυνατότητα να το διορθώσει αρκετά άμεσα. O Εσθονός Paul Aron, εφεδρικός οδηγός της Alpine συμμετείχε στο FP1 αντικαθιστώντας τον Nico Hulkenberg στο μονοθέσιο της Sauber.
Ωστόσο, στο μέσο της διαδικασίας, άναψε στην οθόνη του τιμονιού του Aron κρίσιμο προειδοποιητικό μήνυμα και δέχθηκε εντολή να σταματήσει το μονοθέσιο, κάτι που έκανε στην προτελευταία στροφή, ελάχιστα πριν από την είσοδο του pit lane. Λίγους γύρους έκανε και ο έτερος οδηγός της ελβετικής ομάδας, Gabriel Bortoleto, με διαφορετικό πρόβλημα.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.