F1-GP Σάο Πάολο: Στην pole του σπριντ o Lando Norris – motorone.gr

F1-GP Σάο Πάολο: Στην pole του σπριντ o Lando Norris - motorone.gr


Στο Grand Prix Σάο Πάολο, ο Lando Norris έγινε ο πέμπτος διαφορετικός οδηγός ο οποίος επικρατεί στις κατατακτήριες δοκιμές σπριντ, στις πέντε διαδικασίες που έχουν ολοκληρωθεί στη φετινή σεζόν της Formula 1. Ο Βρετανός οδηγός της McLaren κυριάρχησε, καθώς σημείωσε δύο επιδόσεις οι οποίες θα μπορούσαν να του αποφέρουν την pole, βελτιώνοντας στη δεύτερη προσπάθειά του

Ωστόσο, η διαφορά που είχε ο Βρετανός από τον 2ο, Andrea Kimi Antonelli ήταν μόλις 0,097 δλ., καθώς η Mercedes ήταν πολύ γρήγορη με τη μαλακή γόμα ελαστικών. Ο Ιταλός θύμισε την πολύ καλή του επίδοση στις κατατακτήριες δοκιμές του σπριντ του Μαϊάμι (όπου είχε επικρατήσει) και κατάφερε να χωρίσει στη μέση τις δύο McLaren, σε μία πίστα που δεν έχει ξαναδεί.

Ο Antonelli έχασε λίγο χρόνο στο 2ο sector της τελικής του προσπάθειας, και μία στιγμή υπερστροφής στην τελική -πραγματική- στροφή της χάραξης εξασφάλισε ότι δεν βελτίωσε τον πολύ καλό χρόνο από τον πρώτο του γύρο στο SQ3, όπου είχε και ένα μικρό γλίστρημα στη στροφή 10. H W16 ήταν στημένη με μικρή απόσταση από το έδαφος (για να βελτιώσει την αεροδυναμική απόδοση) και έβγαζε σπίθες σε πολλά σημεία της πίστας.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

F1 Andrea Kimi Antonelli (Mercedes)

” data-medium-file=”https://www.motorone.gr/wp-content/uploads/2025/11/F1-Andrea-Kimi-Antonelli-Mercedes-240×300.jpg” data-large-file=”https://www.motorone.gr/wp-content/uploads/2025/11/F1-Andrea-Kimi-Antonelli-Mercedes.jpg” width=”402″ height=”503″ align=”left” title=”F1 Andrea Kimi Antonelli (Mercedes)”>Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από τις κατατακτήριες δοκιμές για το σπριντ του GP Σάο Πάολο

Ο Oscar Piastri βρέθηκε μόλις 0,185 δλ. πίσω από τον team-mate του, αλλά αυτό τον έριξε στην 3η θέση. Μία μικρή αποσταθεροποίηση του πίσω μέρους της McLaren στην 1η στροφή κόστισε αρκετό χρόνο στον Piastri στην πρώτη του προσπάθεια στο SQ3 και είχε βρεθεί στην 4η θέση. Κατάφερε να βελτιώσει την επίδοσή του στην τελική του προσπάθεια και να ανέβει 3ος, γεγονός που σημαίνει ότι θα εκκινήσει από την καθαρή (δεξιά) πλευρά του grid.

Αν όμως βρέξει -όπως προβλέπεται ότι θα συμβεί- αύριο στο σπριντ, αυτό δεν θα έχει απαραίτητα πολλή σημασία. Ο Piastri δήλωσε ότι η μαλακή γόμα ήταν λίγο διαφορετική από αυτό που περίμενε και έχασε ξανά χρόνο στην 1η στροφή. Ήταν πιο ευχαριστημένος από το μονοθέσιό του και δήλωσε ότι έκανε κάποιες αλλαγές στο στήσιμο πριν από τη διαδικασία, τις οποίες χρειάστηκε να συνηθίσει.

F1 Grand Prix of Brazil Practice & Sprint Qualifying

Στην 4η θέση κατετάγη ο George Russell με την άλλη Mercedes, η οποία ήταν εμφανές ότι είχε πολύ καλές δυνατότητες, αλλά ο πίσω άξονας ήταν αρκετά νευρικός στα χέρια του Βρετανού, ο οποίος δεν κατάφερε να βρει το ρυθμό του team-mate του στο τελικό σκέλος.

Ωστόσο, ο Russell βελτίωσε αρκετά στην τελική του προσπάθεια, για να αποσπάσει για μόλις 0,001 δλ. την 4η θέση από τον εκπληκτικό Fernando Alonso, ο οποίος σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο SQ2. Η Aston Martin ήταν πολύ ανταγωνιστική από το FP1 σήμερα, με τον Ισπανό να γράφει εξαιρετικούς χρόνους στο 2ο και 3ο sector της πίστας και να αναφέρει ότι η AMR25 βρισκόταν στο ιδανικό πλαίσιο λειτουργίας.

F1 Grand Prix of Brazil Practice & Sprint Qualifying

Το γεγονός ότι ο Max Verstappen βρέθηκε στην 6η θέση, ανάμεστα στις δύο Aston Martin, αποδεικνύει ότι δεν ήταν καλή ημέρα για τη Red Bull. Στο δεύτερο σκέλος, ο Ολλανδός σχολίασε στον ασύρματο ότι το μονοθέσιο ήταν «εντελώς σπασμένο» και δεν μπορούσε να το οδηγήσει. Έκανε μόνο μία προσπάθεια στο SQ3, γράφοντας τον ταχύτερο χρόνο στο 1o sector, αλλά έχασε σχεδόν 0,4 δλ. στο μεσαίο sector, όπου βρίσκονται οι περισσότερες με τις παρατεταμένες στροφές της οποίες το αυστριακό μονοθέσιο δεν συμπαθεί.

Η Red Bull έχανε χρόνο λόγω υποστροφής στην είσοδο των στροφών και ο Ολλανδός ανέφερε ότι δεν μπορούσε ούτε να στηριχθεί στο πίσω μέρος στην έξοδο από αυτές, καθώς δεν έβρισκε πρόσφυση και είχε αρκετούς κραδασμούς. Ο Helmut Marko δήλωσε ότι η RB21 είχε ρυθμιστεί με λιγότερο αεροδυναμικό φορτίο και η ομάδα δεν μπορεί να αλλάξει ρυθμίσεις για το σπριντ. Αν είναι βρεγμένο αύριο, αυτό το στήσιμο ίσως να μην είναι το ιδανικό.

F1 Grand Prix of Brazil Practice & Sprint Qualifying

Την πολύ καλή εικόνα της Aston Martin συμπλήρωσε με την 7η επίδοση ο Lance Stroll, ο οποίος ίσως να ανησύχησε λίγο όταν είδε ότι η διεύθυνση αγώνων είχε σημειώσει ένα περιστατικό στο οποίο ίσως είχε εμποδίσει τον οδηγό που είχε καταφέρει να βάλει πίσω του, τον Charles Leclerc, αλλά δεν υπήρξε έρευνα. O Leclerc είχε ένα ανέβασμα στο κιβώτιο που απορρίφθηκε στο τέλος του πρώτου γύρου του στο SQ3, και δήλωσε ότι έχασε 0,15 δλ. από αυτό. Ωστόσο, ο Μονεγάσκος δήλωσε επίσης ότι η Ferrari ήταν πολύ αργή.

Η Ferrari αποφάσισε να υιοθετήσει αρκετά μεγάλη πίσω αεροτομή (αυτή που δοκίμαζε ο Leclerc στο FP1) και αυτό της κόστιζε χρόνο στις ευθείες. Ίσως έχει όμως καλύτερο στήσιμο για το σπριντ αν βρέξει, αλλά από την 8η θέση, τα πράγματα είναι δύσκολα για τον Leclerc. Στην 9η θέση τοποθέτησε τη Racing Bulls ο Isack Hadjar, παρότι δεν ήταν ευχαριστημένος με την επίδοσή του με τα μαλακά ελαστικά, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Nico Hulkenberg με τη Sauber.

F1 Charles Leclerc (Ferrari)

O Lewis Hamilton δεν κατάφερε να προκριθεί στο τελικό σκέλος της διαδικασίας, καθώς δεν πρόλαβε να ξεκινήσει την τελική του προσπάθεια πριν από την καρό σημαία του SQ2 και κατέληξε στην 11η θέση. «Κάθε φορά…» ήταν το σχόλιό του στον ασύρματο. Η Ferrari ήταν αρκετά δύστροπη και όχι ιδιαίτερα ανταγωνιστική.

Αμφότεροι οι οδηγοί μπλόκαραν τα φρένα τους στη στροφή 10 και ο Leclerc είχε ένα τετ-α-κέ στην έξοδό της. Οι κίτρινες σημαίες που προκάλεσε, προστάτευσαν τον ίδιο και τον Hulkenberg, αλλά ο Hamilton βρέθηκε υπό έρευνα από τους αγωνοδίκες, διότι φαίνεται ότι δεν επιβράδυνε επαρκώς στην κίτρινη ζώνη. Ο Βρετανός δέχθηκε απλή επίπληξη από τους αγωνοδίκες.

Rewind to Leclerc’s spin in the final moments of SQ2 🎥#F1Sprint #BrazilGP pic.twitter.com/8rlP9gn2zR

— Formula 1 (@F1) November 7, 2025

Ο Alex Albon θα παραταχθεί με τη Williams στη 12η θέση, εμπρός από τον Pierre Gasly, με την Alpine να έχει βρει πρόσφυση στην έξοδο από τις στροφές για πρώτη φορά εδώ και πολύ καιρό. Ωστόσο, ο Γάλλος δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του στην τελική του προσπάθεια λόγω των κίτρινων σημαιών. Πίσω του θα εκκινήσουν ο τοπικός ήρωας Gabriel Bortoleto με τη Sauber και ο Oliver Bearman με τη Haas.

Ο Franco Colapinto έχασε την πρόκριση στο SQ2 για μόλις 0,06 δλ. από τον Antonelli και περιορίστηκε στη 16η θέση εκκίνησης για το σπριντ. Ο Αργεντίνος, που εξασφάλισε τη θέση του στην Alpine για το 2026 θα παραταχθεί μπροστά από τον Liam Lawson, ο οποίος αναρωτιόταν τι είχε συμβεί στον ασύρματο. Η μεγάλη απογοήτευση ήταν η 18η θέση του Yuki Tsunoda με τη Red Bull. Προτελευταίος θα παραταχθεί ο Esteban Ocon, που φαίνεται να δυσκολεύεται να προσαρμοστεί στο τελευταίο αεροδυναμικό πακέτο της Haas.

Μία πολύ κακή εμφάνιση άφησε τον Carlos Sainz τελευταίο, καθώς ο Ισπανός μπλόκαρε τα φρένα του στην πρώτη στροφή και ανέφερε ότι αυτή ήταν η χειρότερη εκτέλεση που έχει δει στη ζωή του. Βγήκε πολύ αργά από τα pits και αναγκάστηκε να κάνει πολλά προσπεράσματα στο γύρο προετοιμασίας και όντας αναγκασμένο να αφήσει μονοθέσια που βρίσκονταν σε γρήγορο γύρο να περάσουν, πλήττοντας την έξοδό του από την τελευταία στροφή (που μετράει στην αρχή του γρήγορου γύρου), καθώς και τις θερμοκρασίες των εμπρός ελαστικών του.

F1 Χρόνοι κατατακτήριων δοκιμών σπριντ GP Σάο Πάολο 2025

 

 

 


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων