F1-GP Σάο Πάολο FP1: Ο Norris ταχύτερος από τον Piastri την τελευταία στιγμή – motorone.gr
Η McLaren κυριάρχησε στη μοναδική διαδικασία ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Σαο Πάολο, τον 21ο γύρο της φετινής σεζόν της Formula 1, καθώς οι οδηγοί της βρετανικής βρέθηκαν στις δύο πρώτες θέσεις του πίνακα των χρόνων, με μεγάλη διαφορά 0,6 δλ. από τους υπόλοιπους. Ο Oscar Piastri βρισκόταν για αρκετή ώρα επικεφαλής των χρόνων, όταν τοποθέτησε το δεύτερο σετ ελαστικών, και είχε προβάδισμα 0,26 δλ. από τον team-mate του Lando Norris έως τα τελευταία λεπτά.
Ωστόσο, στην τελική του προσπάθεια, ο Piastri δεν κατάφερε να κατέβει ξανά κάτω από το 1:10, ενώ ο Norris βρήκε σχεδόν 0,3 δλ. για να τοποθετηθεί στην κορυφή, με διαφορά μόλις 0,023 δλ. από τον Αυστραλό team-mate του. Αφότου έκανε τον πρώτο του γύρο με τη μέση γόμα ελαστικών, ο Piastri ανέφερε ότι είχε πλέον περισσότερη πρόσφυση στον πίσω άξονα. Ο Αυστραλός έδειχνε να ξεκινά το τριήμερο σε πολύ καλύτερη φόρμα από τους προηγούμενους δύο αγώνες.
Την έκπληξη έκανε ο Nico Hulkenberg με τη Sauber (poleman στο Interlagos το 2010), o οποίος έγραψε την 3η επίδοση του FP1. Τέσσερις οδηγοί βρέθηκαν στο ίδιο δέκατο του δευτερολέπτου, με τον Fernando Alonso να χωρίζει με την Aston Martin στη μέση τις δύο Sauber, εμπρός από τον τοπικό ήρωα Gabriel Bortoleto, που ήταν 5ος.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
” data-medium-file=”https://www.motorone.gr/wp-content/uploads/2025/11/F1-Nico-Hulkenberg-Sauber-200×300.jpg” data-large-file=”https://www.motorone.gr/wp-content/uploads/2025/11/F1-Nico-Hulkenberg-Sauber.jpg” width=”356″ height=”534″ align=”left” title=”F1 Nico Hulkenberg (Sauber)”>
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP1 του GP Σάο Πάολο
Πίσω τους, στην 6η θέση, κατετάγη ο George Russell με τη Mercedes. Ο Βρετανός ήταν πολύ γρήγορος με τα σκληρά ελαστικά, αλλά στον πρώτο του γύρο με τη μέση γόμα, δεν σημείωσε το ταχύτερο πέρασμά του από το τελικό sector.
Ο Pierre Gasly έγραψε έναν πολύ καλό χρόνο για να βρεθεί στην 7η θέση με την Alpine. Ο Γάλλος σχολίασε στον ασύρματο ότι για κάποιο λόγο αισθανόταν το μονοθέσιο πολύ πιο ζωντανό από οποιαδήποτε άλλη πίστα τους τελευταίους μήνες, καθώς είχε πρόσφυση στην έξοδο από τις στροφές, κάτι με το οποίο δυσκολεύεται η Alpine.
Πίσω από τον Γάλλο κατετάγη ο Carlos Sainz με τη Williams. O Isack Hadjar ήταν 9ος με τη Racing Bulls. O Γάλλος δεν ήταν ευχαριστημένος από το γεγονός ότι ο Piastri τον εμπόδισε στην πίστα στο πρώτο 20λεπτο. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Andrea Kimi Antonelli με τη δεύτερη Mercedes.
That was close! 😱
Hadjar airs his displeasure with Piastri 😤#F1 #BrazilGP pic.twitter.com/F5gffKpUwW
— Formula 1 (@F1) November 7, 2025
O Max Verstappen βρέθηκε στη 17η θέση, σε μία διαδικασία που σίγουρα δεν ήταν η καλύτερη για τη Red Bull. Λίγο μετά το μέσο της διαδικασίας, ο Verstappen βγήκε εκτός πίστας στην 4η στροφή. Επιστρέφοντας στην πίστα, εμπόδισε τον Russell που βρισκόταν σε γρήγορο γύρο. Η διεύθυνση αγώνων σημείωσε το περιστατικό, αλλά δεν προχώρησε σε έρευνα από τους αγωνοδίκες.
Ο Verstappen δεν ήταν ευχαριστημένος με το στήσιμο του μονοθεσίου του και η Red Bull δοκίμασε ορισμένες αλλαγές ρυθμίσεων. Ο Ολλανδός ξεκίνησε μία γρήγορη προσπάθεια με τη μαλακή γόμα, την οποία όμως εγκατέλειψε προς το τέλος της, για να επιστρέψει στο προηγούμενο σετ σκληρών ελαστικών.
Όλες οι ομάδες προτίμησαν να «ξεφορτωθούν» ένα σετ ελαστικών σκληρής γόμας για το ξεκίνημα του FP1. Αυτό το ελαστικό αναμένεται να μη χρησιμοποιηθεί πολύ την Κυριακή. Οι περισσότεροι οδηγοί χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα για δεύτερο σετ, εκτός από αυτούς της Red Bull, που προτίμησε ένα σετ μαλακών ελαστικών.
Πίσω από τον Verstappen βρέθηκαν οι δύο οδηγοί της Ferrari, που χρησιμοποίησαν μόνο ένα σετ σκληρών ελαστικών. Ο Lewis Hamilton, είχε ένα τετ-α-κέ 720 μοιρών στα τελικά λεπτά, ενδεχομένως τραυματίζοντας το πίσω μέρος του δαπέδου της SF-25. Οι δύο οδηγοί της Ferrari χρησιμοποιούσαν διαφορετικών προδιαγραφών πίσω αεροτομή, με τον Hamilton να δοκιμάζει μία έκδοση με χαμηλότερο αεροδυναμικό φορτίο, αντίθετα με αυτό που συμβαίνει συνήθως. Είναι πιθανό η Ferrari να συνεχίσει έως το σπριντ με τις διαφορετικές αεροτομές έως το σπριντ, για να συλλέξει δεδομένα.
Ο Hamilton κατέληξε στην προτελευταία θέση, εμπρός από τον Yuki Tsunoda με τη δεύτερη Red Bull, ο οποίος μόλις 6 λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας, πάτησε άτσαλα στο kerb στην έξοδο της 4ης στροφής, με το μονοθέσιο να αποσταθεροποιείται από τις αναπηδήσεις και ο Ιάπωνας να χάνει τον έλεγχο. Κατέστρεψε την εμπρός αεροτομή του στην πρόσκρουση στις προστατευτικές μπαριέρες και έχασε περίπου μισή ώρα ώρα καθώς οι μηχανικοί της Red Bull εργάζονταν στο μονοθέσιο.
Here’s that Yuki moment 😮#F1 #BrazilGP pic.twitter.com/oRgK4e5v2m
— Formula 1 (@F1) November 7, 2025
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.








