F1-GP Βελγίου: Όλα υπό έλεγχο για τον Oscar Piastri

F1 Αποτελέσματα GP Βελγίου 2025


Σε έναν αγώνα που καθυστέρησε 80 λεπτά να ξεκινήσει λόγω της βροχής και των εξαιρετικά ασφαλών χειρισμών της FIA, ο Oscar Piastri γνώριζε ότι η καλύτερη ευκαιρία του να «αρπάξει» τη νίκη βρισκόταν στον 1ο γύρο. Το γεγονός ότι ο αγώνας ξεκίνησε εν κινήσει, πίστευε ότι θα ελαττώσει τις πιθανότητές του να περάσει επικεφαλής, στον 1ο γύρο δράσης, με τον ίδιο τρόπο που είχε χάσει την πρωτοπορία στο σπριντ.

Ωστόσο, ο poleman Lando Norris ξεκίνησε να επιταχύνει πολύ νωρίς αφότου άφησε το αυτοκίνητο ασφαλείας να φύγει. Ο Piastri παρέμεινε κολλημένος πίσω του και έκανε μία κίνηση προς την εσωτερική στην 1η φουρκέτα. Αυτό έκανε τον Norris να καλύψει την εσωτερική. Αλλά αυτό τον οδήγησε να έχει κακή έξοδο από τη La Source, με αρκετό σπινάρισμα.

Ο Piastri πλησίασε ακόμη περισσότερο και ήταν αποφασισμένος να είναι πιο επιθετικός στην ακολουθία των Eau Rouge/Raidillon και κατάφερε να ολοκληρώσει το προσπέρασμα στην αρχή της ευθείας της Kemmel. Ο Norris είχε κάποια θέματα με την απελευθέρωση ενέργειας από την μπαταρία του ERS, αλλά ο ίδιος δήλωσε ότι δεν έφταιγε αυτό. Ίσως χρησιμοποίησε περισσότερη ενέργεια στην εν κινήσει εκκίνηση.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Από εκεί και πέρα, ο Piastri είχε τον έλεγχο του αγώνα και την προτεραιότητα στις στρατηγικές επιλογές. Αποφάσισε αρκετά γρήγορα (στο 13ο γύρο) να περάσει στα σλικ ελαστικά μέσης γόμας. Ο Norris έπρεπε να περιμένει άλλον ένα γύρο για να εισέλθει στα pits, καθώς βρισκόταν σε απόσταση 1,5 δλ. από τον team-mate του. Ο Βρετανός ακολούθησε μία διαφορετική οδό, επιλέγοντας τη σκληρή γόμα ελαστικών.

Ωστόσο, ο pit stop του ήταν αρκετά αργό, καθώς καθυστέρησε να τοποθετηθεί το εμπρός αριστερό ελαστικό. Ο Norris επέστρεψε στην πίστα 7 δλ. πίσω από τον team-mate του και έχασε άλλα δύο καθώς προσπαθούσε να φέρει στις ιδανικές θερμοκρασίες τα -κατά δύο βαθμίδες πιο σκληρά- ελαστικά του.

Από εκεί και πέρα, η κρίσιμη επιλογή ήταν αν ο Piastri θα πήγαινε έως την καρό σημαία. Αν και ανέφερε στον ασύρματο στο μέσο του αγώνα ότι δύσκολα θα έφτανε έως το τέλος με ένα σετ μέσης γόμας, κάνοντας 31 γύρους με αυτά, ήταν ακριβώς αυτό που έκανε. Ήταν μπλόφα στον ασύρματο αυτή; Ενδεχομένως.

Ο Piastri πάντως ήταν αλάνθαστος, και διαχειρίστηκε άψογα τα ελαστικά του. Με 7 γύρους να απομένουν, ο Αυστραλός έκοψε το ρυθμό του επίτηδες, για να διατηρήσει τα Pirelli του. Για να το υπογραμμίσει αυτό, έκανε τους ταχύτερους γύρους του στο 42ο και 43ο πέρασμα από τα 44, αποδεικνύοντας ότι του είχαν απομείνει ελαστικά για να αποκρούσει οποιαδήποτε απόπειρα του Norris να του αποσπάσει τη νίκη.

Ο Norris από την πλευρά του, προσπαθώντας να πιέσει για να μειώσει τη διαφορά 9 δλ. που είχε από τον team-mate του, υπέπεσε σε αρκετά λάθη που του κόστισαν χρόνο. Βγήκε εκτός πίστας στην Pouhon (στροφή 10) στον 26ο γύρο, μπλόκαρε τα φρένα του στην 1η στροφή στον 34ο και 43ο γύρο και έχασε χρόνο επίσης πίσω από τον Isack Hadjar, τον μοναδικό οδηγό που βρέθηκε ένα γύρο πίσω στον τερματισμό.

Συνεπώς, ο Piastri δεν απειλήθηκε στο τέλος και κατέκτησε την 6η φετινή του νίκη, και την πρώτη του έπειτα από σχεδόν δύο μήνες (GP Ισπανίας), για να αυξήσει στους 16 βαθμούς το προβάδισμά του στη μονομαχία για τον τίτλο με τον team-mate του.

(το κείμενο θα ενημερωθεί περαιτέρω)


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων