F1-GP ΗΠΑ: Ο Max Verstappen νικητής του σπριντ, αυτοκαταστροφή της McLaren – motorone.gr

F1 Carlos Sainz (Williams)


Ο Max Verstappen συνέχισε να είναι ο μοναδικός οδηγός που έχει βρεθεί επικεφαλής στα τρία σπριντ που έχουν διεξαχθεί στα πλαίσια του Grand Prix ΗΠΑ της Formula 1. Προφανώς, ο Ολλανδός έχει επικρατήσει και στα τρία αυτά σπριντ και με τη σημερινή του νίκη πλησίασε άλλους 8 βαθμούς τους δύο οδηγούς της McLaren στη μάχη του τίτλου, καθώς ο Oscar Piastri προκάλεσε ένα ατύχημα τεσσάρων μονοθεσίων στην 1η στροφή, το οποίο έθεσε εκτός αγώνα τόσο τον ίδιο, όσο και τον Lando Norris.

Ο Piastri έκανε καλύτερη εκκίνηση, βρέθηκε λίγο μπροστά από τον Norris από την εξωτερική στην 1η στροφή, αλλά καθώς ο Βρετανός φρέναρε πιο αργά και δεν άφησε περιθώρια εκεί, o team-mate του αποφάσισε να αλλάξει γραμμή. Στρίβοντας απότομα προς τα αριστερά, ο Piastri βρέθηκε αναπόφευκτα στη γραμμή ενός άλλου μονοθεσίου.

Αυτό ήταν η Sauber του Nico Hulkenberg, ο οποίος δεν πρόλαβε να αντιδράσει στην απότομη αλλαγή κατεύθυνσης του Piastri, και είχε στην εσωτερική τον Fernando Alonso. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να συγκρουστεί η McLaren του Piastri με τη Sauber, να απογειωθεί και να χτυπήσει το μονοθέσιο του Norris. Παράλληλα, ο Hulkenberg χτύπησε τον Alonso, o οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει με κλαταρισμένο ελαστικό.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Not the start to the Sprint either Lando Norris or Oscar Piastri hoped for 😢#F1Sprint #USGP pic.twitter.com/AmyI0xmNPm

— Formula 1 (@F1) October 18, 2025

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το Σπριντ του GP ΗΠΑ

Όσο και αν οι Zak Brown και Andrea Stella ισχυρίζονται ότι ο Hulkenberg δεν είχε θέση να βρίσκεται εκεί, αυτό δεν ισχύει. Ήταν ευθύνη του Piastri να σιγουρευτεί ότι δεν υπήρχε μονοθέσιο πίσω του πριν επιχειρήσει αυτή την κίνηση, κάτι φυσικά πάρα πολύ δύσκολο σε μία τόσο κρίσιμη φάση του αγώνα και σε τόσο περιορισμένο χρόνο. Αλλά αν υπήρχε κάποιος που μπορούσε να κάνει κάτι για να αποφύγει το ατύχημα, αυτός ήταν ο Piastri.

LAP 1/19

What a DRAMATIC start to this Sprint, with a first corner collision between the top-two in the championship! 😱#F1Sprint #USGP pic.twitter.com/eVRnFjzFuZ

— Formula 1 (@F1) October 18, 2025

Ο Verstappen έχει… ροκανίσει στα τέσσερα τελευταία αγωνιστικά τριήμερα 49 βαθμούς από το προβάδισμα του Piastri, ο οποίος βρίσκεται πλέον 55 βαθμούς εμπρός από τον Ολλανδό. Ωστόσο, τα πράγματα δεν ήταν απλά για τον Verstappen στο σπριντ, καθώς ήταν εμφανές ότι είχε προβλήματα υπερστροφής, ιδίως στα αρχικά στάδια. Ο ίδιος ανέφερε ότι η ποιότητα κύλισης του πίσω μέρους της Red Bull ήταν πολύ κακό στις ανομοιομορφίες του ασφαλτοτάπητα του Austin.

Παρότι πήρε τη νίκη, η Red Bull αναγνώρισε ότι έχει δουλειά να κάνει για να βελτιώσει το μονοθέσιό της ενόψει κατατακτήριων δοκιμών και αγώνα, καθώς ο Verstappen δυσκολεύτηκε να βρει ρυθμό στην μετά το πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Ολλανδός δήλωσε ότι θα πρέπει να βελτιωθεί το μονοθέσιο της Red Bull αν θέλει να παλέψει με τις McLaren στον αγώνα.

Μία από αυτές τις στιγμές υπερστροφής του Verstappen στην αρχή της μεγαλύτερης ευθείας στον 8ο γύρο, ήταν αυτή που ώθησε τον George Russell, ο οποίος είχε ευνοηθεί από το περιστατικό της πρώτης στροφής για να βρεθεί στη 2η θέση, να επιτεθεί στον Ολλανδό. Από πολύ πίσω, ο Βρετανός ένιωσε ότι αυτή ήταν η μοναδική του ευκαιρία και «βούτηξε» από πολύ πίσω στα φρένα της στροφής 12.

Russell dives it down the inside of Verstappen! 😱

Let’s take a look at the attempted move for the lead from the Mercedes driver ⬇️#F1Sprint #USGP pic.twitter.com/O6LA74ZSj2

— Formula 1 (@F1) October 18, 2025

Ωστόσο, μπλόκαρε τα φρένα της Mercedes και βγήκε εκτός πίστας, αναγκάζοντας και τον Verstappen να κάνει το ίδιο. Ο Ολλανδός συνέχισε παραμένοντας επικεφαλής και δεν υπήρξε έρευνα από τους αγωνοδίκες για το περιστατικό. Ο Russell δήλωσε ότι η 2η θέση ήταν καλύτερο αποτέλεσμα από αυτό που θα μπορούσε να ελπίζει η Mercedes στο σπριντ έπειτα από τις χθεσινές δοκιμές.

Το σπριντ ολοκληρώθηκε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, καθώς στον 16ο γύρο (από τους 19), ο Lance Stroll είδε ανοιχτή την εσωτερική του Esteban Ocon στην 1η στροφή και αποφάσισε και από πολύ πίσω να βουτήξει. Ωστόσο, ο Καναδός το παράκανε, μπλόκαρε τα φρένα του, και χτύπησε με ορμή τη Haas. Ο Stroll απολογήθηκε από τον Ocon με χειρονομία εκείνη τη στιγμή, αλλά προσπάθησε να συνεχίσει με εντελώς κατεστραμμένη εμπρός δεξιά ανάρτηση. Το ατύχημα προκάλεσε την παρέμβαση του τελικού αυτοκινήτου ασφαλείας. O Stroll δέχθηκε ποινή 5 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του αυριανού Grand Prix.

LAP 16/19

Here’s what happened between Lance Stroll and Esteban Ocon! 😮💥#F1Sprint #USGP pic.twitter.com/mcLU4xsCMv

— Formula 1 (@F1) October 18, 2025

Το αποτέλεσμα για τους τρεις πρώτους ήταν το ίδιο με το GP Αζερμπαϊτζάν, καθώς ο Carlos Sainz με τη Williams συμπλήρωσε το άτυπο βάθρο, έχοντας και αυτός καταφέρει να αποφύγει τα προβλήματα στο ατύχημα της 1ης στροφής, από την εξωτερική, όπως και ο Russell. Στη συνέχεια, ο Ισπανός είχε τη δυνατότητα να διατηρήσει τις Ferrari πίσω του και να πάρει άλλο ένα καλό αποτέλεσμα και πολύτιμους για την ομάδα βαθμούς.

Ο Lewis Hamilton έκανε πολύ καλή δουλειά για να αποφύγει άλλα εκτός ελέγχου μονοθέσια στην 1η στροφή, αλλά καθυστέρησε στη 2η, έχοντας στριμωχθεί πίσω από τον Piastri, και αυτό επέτρεψε στον team-mate του, Charles Leclerc, να περάσει μπροστά, έχοντας ρισκάρει αρκετά στις πρώτες στροφές. Ωστόσο, ο Μονεγάσκος έκανε ένα βλακώδες, όπως το χαρακτήρισε, λάθος στις γρήγορες στροφές του πρώτου sector στον 9ο γύρο, βγήκε εκτός πίστας και επέτρεψε στον Hamilton να τον πλησιάσει.

Ο Βρετανός κατάφερε να περάσει στη μεγάλη ζώνη DRS με τον Leclerc να προβάλλει σθεναρή, αλλά δίκαιη αντίσταση. Ο Hamilton όμως δεν κατάφερε στη συνέχεια να πλησιάσει σε εμβέλεια DRS τον Sainz. Αμφότεροι οι οδηγοί της Ferrari ανέφεραν ότι η SF-25 ήταν καλύτερη σε ρυθμό αγώνα από ό,τι στις κατατακτήριες δοκιμές.

F1 Charles Leclerc & Lewis Hamilton (Ferrari)

Ο Alex Albon τερμάτισε με την άλλη Williams τερμάτισε στην 6η θέση, πίσω από τις Ferrari, αλλά έκανε λόγο για κάποια πράγματα που η ομάδα ήθελε να αλλάξει στο μονοθέσιό του, τα οποία επηρέαζαν αρνητικά την απόδοση, αλλά δεν κατάφερε να πάρει την άδεια της FIA.

O Yuki Tsunoda έκανε μία πολύ καλή εκκίνηση για να ανέβει από τη 18η στην 7η θέση, παρότι παρέσυρε την εμπρός αεροτομή του Hulkenberg. Ο Ιάπωνας χτύπησε το πίσω μέρος της Racing Bulls του Isack Hadjar στην είσοδο της 1ης στροφής, αλλά επωφελήθηκε από το άλλο ατύχημα που συνέβη εκεί και κατάφερε να βαθμολογηθεί, έπειτα από το λάθος της Red Bull εχθές, που τον άφησε χωρίς τελική προσπάθεια στο SQ1.

Ο Andrea Kimi Antonelli πάλεψε σκληρά για τον τελικό βαθμό του σπριντ, δίνοντας μάχη με τον Oliver Bearman, ο οποίος είχε επίσης κερδίσει πολλές θέσεις στην εκκίνηση. Ο Ιταλός οδηγός της Mercedes πραγματοποίησε μία πολύ ωραία κίνηση από την εσωτερική στη στροφή 12, παραμένοντας εντός ορίων πίστας, χωρίς να αφήσει χώρο στον Bearman. O Βρετανός βγήκε εκτός πίστας και παρέμεινε μπροστά, γεγονός για το οποίο δέχθηκε ποινή 10 δλ., που τον έριξε τελευταίο.

F1 Αποτελέσματα Σπριντ GP ΗΠΑ 2025


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων