F1-GP Μεξικού FP3: O Lando Norris ταχύτερος με προβάδισμα 0,345 δλ.
Ο Lando Norris φαίνεται να είναι ο πιο καλά προετοιμασμένος οδηγός για να διεκδικήσει την pole position στο Grand Prix Πόλης Μεξικού, έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στο FP3 στο Autodromo Hermanos Rodriguez. O Βρετανός έγραψε μία εντυπωσιακή επίδοση στην καυτή πίστα (48oC) στην πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα (παρότι είχε ένα γλίστρημα στην έξοδο της στροφής 5), δείχνοντας ότι έχει βρει το στήσιμο που θέλει για να αντλήσει το μέγιστο από τη McLaren.
Στην πρώτη του προσπάθεια με τη μέση γόμα ελαστικών, ο Norris είχε μπλοκάρει τα φρένα του στην προσέγγιση της 4ης στροφής, και τραυμάτισε λίγο το -παράδοξα το εξωτερικό- αριστερό εμπρός ελαστικό. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του FP2, άλλαξε ρυθμίσεις όσον αφορά την απόσταση του μονοθεσίου από το έδαφος για τους γύρους του με τα μαλακά ελαστικά, και εκεί ήταν κυρίαρχος.
O Norris έγραψε χρόνο τον οποίο δεν κατάφερε κανείς να πλησιάσει πιο κοντά από τα 0,345 δλ. Την έκπληξη έκανε ο Lewis Hamilton, ο οποίος έγραψε με τη Ferrari το 2ο χρόνο της διαδικασίας, ιδίως αν σκεφτεί κανείς τον τρόπο με τον οποίο ξεκίνησε το FP3 για τον 7άκις Πρωταθλητή.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP3 του GP Πόλης Μεξικού
Στην πρώτη ζώνη πέδησης που προσέγγισε με ταχύτητα, ο Hamilton μπλόκαρε τα φρένα του, τραυμάτισε ελαφρά το εμπρός δεξί ελαστικό του και βγήκε στα γρασίδια εγκαταλείποντας την πρώτη του προσπάθεια με τη μέση γόμα ελαστικών. Η Ferrari όμως εξακολουθεί να δείχνει ανταγωνιστική με μία λίγο πιο λεπτή πίσω αεροτομή που της δίνει υψηλές ταχύτητες στις ευθείες.
Στην 3η θέση ενός αμιγώς βρετανικού Top 3 βρέθηκε ο George Russell με τη Mercedes, 0,512 δλ. μακριά από την κορυφή. Περίπου στο μέσο της διαδικασίας, ο Russell ανέφερε στον ασύρματο ότι δεν κατάφερνε να κάνει τα μέσα ελαστικά να λειτουργήσουν, καθώς γλιστρούσε παντού, όπως είπε.
Στην 4η θέση ακολούθησε επικεφαλής της βαθμολογίας, Oscar Piastri. Ο Αυστραλός δυσκολεύτηκε να προσαρμοστεί στις συνθήκες από ό,τι φαινόταν από τους χρόνους, καθώς με τη μέση γόμα, ο χρόνος που σημείωσε ο Αυστραλός ήταν 0,45 δλ. πίσω από αυτόν του team-mate του, Norris.
Ο Piastri είχε βρεθεί 0,682 δλ. πίσω από τον Norris στην πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα και στη δεύτερη πλησίασε στα 0,6 δλ. με τη δεύτερη προσπάθειά του. Το ίδιο συνέβη και με τον Max Verstappen (πλησίασε από τα 0,684 στα 0,639 δλ., για να βρεθεί 6ος), o οποίος ανέφερε ότι δεν είχε καθόλου πρόσφυση σε κανέναν από τους δύο άξονες, και ήταν πολύ αργός και στις ευθείες, αν και δεν γνωρίζουμε τις ρυθμίσεις μονάδας ισχύος που χρησιμοποιούσε.
Ήταν προφανές όμως ότι ο Ολλανδός δεν ήταν ευχαριστημένος με το στήσιμο του μονοθεσίου του. O Verstappen βγήκε στην πίστα στο πρώτο πεντάλεπτο, ενώ συνήθως θα τον περιμέναμε να εμφανίζεται αργότερα, σε καλύτερες συνθήκες. Η Red Bull είχε επίσης καλύψει με flow viz βαφή την πίσω αεροτομή του μονοθεσίου του Ολλανδού, για να μελετήσει την αεροδυναμική συμπεριφορά της. Δείγματα ότι η αυστριακή ομάδα «ψαχνόταν» ακόμα όσον αφορά το στήσιμο του μονοθεσίου της.
Ο Verstappen έχει επιλέξει μία πίσω αεροτομή με ελάχιστα λιγότερο φορτίο από τον team-mate του, Yuki Tsunoda, πιθανότατα για να έχει την ισορροπία που θέλει, με έμφαση στην πρόσφυση του εμπρός άξονα. Ο Verstappen άργησε να επιστρέψει στην πίστα, και όταν το έκανε, αφοσιώθηκε σε ένα μεγάλο stint με βαρύ φορτίο καυσίμου. Είχε καλύτερο ρυθμό από εχθές σε αυτό, αν και παρουσίασε αρκετά υψηλή καταπόνηση ελαστικών. Μήπως όμως στις αλλαγές για τη βελτίωση του ρυθμού αγώνα θυσιάστηκε απόδοση στον ένα γύρο;
Ο Andrea Kimi Antonelli βρέθηκε με τη Mercedes στην 5η θέση, εμπρός από τον Verstappen, ενώ πίσω από τον Ολλανδό, στην 7η θέση πλασαρίστηκε ο Charles Leclerc, ο οποίος βρέθηκε σχεδόν 0,43 δλ. πίσω από τον team-mate του στη Ferrari, τον Hamilton, αν και αρχικά με τη μέση γόμα, είχε δείξει να έχει ταχύτητα.
Ο Isack Hadjar, με το κράνος του Alain Prost, βρέθηκε στην 8η θέση με την πολύ καλή στις γρήγορες στροφές του μεσαίου sector Racing Bulls. Ωστόσο, ο Γάλλο είχε παράπονα πρώτα από τον Norris και ύστερα από τον Pierre Gasly ότι τον εμπόδισαν στην πίστα. Ο Yuki Tsunoda βρέθηκε στην 9η θέση με την άλλη Red Bull, με τον Gabriel Bortoleto να συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα με τη Sauber.
Some choice words from Isack Hadjar as he heads into the hairpin! 😬📻#F1 #MexicoGP pic.twitter.com/IqH50wLKrF
— Formula 1 (@F1) October 25, 2025
An unhappy Isack Hadjar makes his feelings known over the radio in FP3! 😲📻#F1 #MexicoGP pic.twitter.com/qR7QCJrJHy
— Formula 1 (@F1) October 25, 2025
Περίπου 20 λεπτά πριν από το τέλος, ο Fernando Alonso ανέφερε ότι ένιωθε κραδασμούς στο μονοθέσιο. Ο Ισπανός επέστρεψε στα pits και οι μηχανικοί της Aston Martin άρχισαν να ελέγχουν το μονοθέσιο, βρίσκοντας ένα πρόβλημα στον εμπρός δεξιό τροχό. Ο Alonso δεν επέστρεψε ξανά στην πίστα.
Ο Alex Albon, στην πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα ελαστικών, με λιγότερα από 20 λεπτά να απομένουν για την ολοκλήρωση του FP2, είχε ένα μπλοκάρισμα φρένων στην αργή στροφή 13 και ανέφερε στον ασύρματο ότι είχε παράξενη αίσθηση. Είχε μπλοκάρει τα φρένα του στο ίδιο σημείο και στον τελευταίο του γρήγορο γύρο με τη μέση γόμα λίγο νωρίτερα.
Alex Albon runs wide in the Estadio section, cutting Turn 14 😲
The Williams driver is pushing the limits in this part of the track!#F1 #MexicoGP pic.twitter.com/8kyrTitEXV
— Formula 1 (@F1) October 25, 2025
Δέκα λεπτά αργότερα, ο Albon δυσκολεύτηκε στη ζώνη πέδησης για την 4η στροφή, ενώ ο Carlos Sainz μπλόκαρε τα φρένα του στην 1η στροφή, με τη Williams να δείχνει ότι αντιμετώπιζε δυσκολίες στις ζώνες πέδησης. Λιγότερο από 5 λεπτά από το τέλος, ο Albon ανέφερε ότι δεν είχε ισχύ από τον κινητήρα.
Αξίζει να αναφερθεί ότι τα όρια της πίστας έχουν διαπλατυνθεί στην στροφή 2, με το διπλασιασμό του πάχους της λευκής γραμμής ορίου και τη μεταφορά πιο μέσα του λαστιχένιου στύλου που βρίσκεται εκεί.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.






