F1-GP Ουγγαρίας FP3: O Piastri ταχύτερος με διαφορά 0,032 δλ. από τον Norris

F1 Charles Leclerc (Ferrari)


Ο Oscar Piastri σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της τελικής περιόδου στο Grand Prix Ουγγαρίας, τον τελευταίο αγώνα της Formula 1 πριν από το θερινό διάλειμμα. O Piastri ήταν ταχύτερος όλων στις προσπάθειες με το πρώτο σετ ελαστικών (μαλακής γόμας) και ήταν ο πρώτος που κατέβηκε κάτω από το 1:16. Με το δεύτερο σετ, βελτίωσε άλλα 0,96 δλ. και κατέβηκε κάτω από το 1:15, όταν η McLaren αποφάσισε να επιδείξει τις πλήρεις δυνατότητές της, με πιο επιθετικές ρυθμίσεις μονάδας ισχύος.

Παρότι ο Lando Norris σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε αμφότερες τις διαδικασίες της Παρασκευής, δήλωσε χθες ότι δεν είχε βρει την αίσθηση που θα ήθελε από το μονοθέσιο της McLaren. Με το πρώτο σετ ελαστικών, ο Norris απείχε αρκετά από τον Piastri, αλλά με το δεύτερο κατάφερε να πλησιάσει τον team-mate του στα 0,032 δλ. σημειώνοντας το ταχύτερο τελικό sector.

Ο Charles Leclerc ήταν και πάλι ο πιο κοντινός αντίπαλος στις McLaren, αλλά απείχε 0,4 δλ. από την κορυφή. Είδαμε τουλάχιστον δύο φορές τον Μονεγάσκο να πατάει σε γρασίδια και χαλίκια πιέζοντας στο απόλυτο όριο. Η Ferrari είναι καλή στο πρώτο sector και στην επιτάχυνση από τις στροφές, χάνει χρόνο στο 2ο sector (όπου βρίσκονται οι περισσότερες αργές στροφές και η McLaren υπερέχει) καθώς και στο 3ο, όπου φαίνεται να έχει καταπονήσει ήδη αρκετά τα ελαστικά της.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Ο Lewis Hamilton συμπλήρωσε την καλή εικόνα της Ferrari στο FP3 εξασφαλίζοντας την 4η θέση. Για τη διαδικασία αυτή, ο Βρετανός επέλεξε μία μεγαλύτερη πίσω αεροτομή σε σχέση με αυτή του Leclerc σήμερα, προσπαθώντας να βρει μία ισορροπία που να του ταιριάζει περισσότερο. Τα πράγματα πήγαν καλύτερα, αλλά η διαφορά από τον team-mate του ήταν σχεδόν 0,4 δλ. Σε σχέση με τον Piastri, ο Hamilton έχασε 0,1 δλ. και στα άλλα δύο από 0,3 δλ.

Στην 5η θέση βρέθηκε ο Andrea Kimi Antonelli με τη Mercedes, αλλά και πάλι 0,8 δλ. μακριά από την κορυφή. Οι οδηγοί της Mercedes ανέφεραν εχθές ότι η αίσθηση του μονοθεσίου ήταν καλύτερη χωρίς τη νέα πίσω ανάρτηση εχθές. Η ομάδα πήρε δύο διαφορετικούς οδούς όσον αφορά το στήσιμο και φαίνεται ότι η κατεύθυνση του Antonelli λειτούργησε καλύτερα.

2025 Hungarian Grand Prix , Friday,

Ο George Russell γλιστρούσε πολύ στις τελευταίες στροφές της ταχύτερης προσπάθειάς του (έχοντας ίσως υπερθερμάνει τα πίσω ελαστικά του στις πολύ υψηλές θερμοκρασίες 50 βαθμών Κελσίου στον ασφαλτοτάπητα) και έχασε πολύ χρόνο στο τελικό sector, για να βρεθεί στην 8η θέση.

Μεταξύ των δύο οδηγών της Mercedes βρέθηκαν οι δύο οδηγοί της Aston Martin, συνεχίζοντας την καλή εικόνα που επέδειξαν στο FP2, σε μία πίστα όπου η ταχύτητας στις ευθείες (η μεγαλύτερη αδυναμία της AMR25) δεν παίζει σημαντικό ρόλο. Ο Fernando Alonso ήταν λίγο ταχύτερος από τον Lance Stroll. O Ισπανός φαίνεται ότι θα συνεχίσει κανονικά το Σαββατοκύριακο, και το καλό είναι ότι δεν πονάει όταν οδηγεί, παρά τον μυϊκό τραυματισμό από το GP Βελγίου.

F1 Fernando Alonso (Aston Martin)

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι δύο οδηγοί της Sauber, με τον Gabriel Bortoleto εμπρός από τον Nico Hulkenberg. Οι μηχανικοί της Sauber παρέμειναν στην πίστα εχθές το βράδυ για να εργαστούν στα μονοθέσια, χρησιμοποιώντας το δεύτερο τζόκερ που έχουν στη διάθεσή τους για αυτή τη σεζόν.

Οι δυσκολίες στο στρατόπεδο της Red Bull συνεχίζονται, καθώς κανένας από τους δύο οδηγούς της δεν κατάφεραν να εισέλθουν στην πρώτη δεκάδα. H συμπεριφορά του μονοθεσίου του Max Verstappen δεν ήταν καλή στο τελικό sector. O Ολλανδός, που έγραψε τον 12ο χρόνο, ανέφερε στον ασύρματο: «Προσπαθείς να φτιάξεις το πίσω μέρος και γυρνάει σε έντονη υποστροφή».

F1 Grand Prix of Hungary Final Practice

H Red Bull προσπάθησε να ανατρέψει την κατάσταση με τις δυσκολίες αντιμετώπισε εχθές, αλλά δεν φαίνεται να έχει καταφέρει να δώσει στους οδηγούς της το μονοθέσιο που θα ήθελαν. Η RB21 φαίνεται να δυσκολεύεται με τις παρατεταμένες στροφές του Hungaroring.

O Yuki Tsunoda (προτελευταίος) ήταν εκνευρισμένος στα τελευταία λεπτά, διότι η οθόνη του τιμονιού του σύγκρινε την επίδοση που σημείωνε εκείνη τη στιγμή με γύρο που είχε γίνει με βαρύ φορτίο καυσίμου, οπότε ήταν 2 δλ. πιο αργός και δεν του χρησίμευε.

F1 Isack Hadjar (Racing Bulls)

Δέκα λεπτά πριν από το τέλος, ο Isack Hadjar, πιέζοντας υπερβολικά, πάτησε στον χλοοτάπητα στην έξοδο της προτελευταίας στροφής και η Racing Bulls διέγραψε μισό τετ-α-κέ, καταστρέφοντας τα ελαστικά.

F1 Χρόνοι FP3 GP Ουγγαρίας 2025


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων