F1-GP Σαουδικής Αραβίας FP2: Ο Norris ταχύτερος στο «1-2» της McLaren

O Lando Norris έγραψε με τη McLaren τον ταχύτερο χρόνο στην πιο σημαντική διαδικασία ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Σαουδικής Αραβίας της Formula 1, τη μοναδική η οποία διεξάγεται σε αντιπροσωπευτικές συνθήκες για τις κατατακτήριες και τον αγώνα. Ο Norris σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα, με διαφορά 0,09 δλ. από τον team-mate του, Oscar Piastri, ο οποίος συμπλήρωσε το «1-2» της McLaren.
Ενώ ο Piastri χτύπησε ελαφρά τον τοίχο με την αριστερή πλευρά του μονοθεσίου στη δεύτερη γρήγορη προσπάθειά του με τη μαλακή γόμα ελαστικών, ο Norris κατάφερε να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την επίδοσή του και να βρεθεί 0,163 δλ. εμπρός από τον team-mate του. Στην 3η θέση πλασαρίστηκε ο Max Verstappen με τη Red Bull, η οποία έδειχνε σε καλύτερη φόρμα στο FP2 με τη μαλακή γόμα. Ωστόσο, ο Ολλανδός απείχε 0,28 δλ. από την κορυφή. Είναι η πρώτη φορά φέτος που ο Verstappen βρίσκεται στους πρώτους 6 ενός FP2.
Στην 4η θέση βρέθηκε ο Charles Leclerc με τη Ferrari. Ωστόσο, o Μονεγάσκος, έχοντας εγκαταλείψει τις δύο πρώτες του προσπάθειες με τη μαλακή γόμα καθώς συνάντησε πιο αργά μονοθέσια στο πρώτο sector της πίστας. Έχοντας σημειώσει την ταχύτερη επίδοσή του χωρίς τα ελαστικά να βρίσκονται στην καλύτερη κατάστασή τους, βρέθηκε σχεδόν μισό δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή. Φαίνεται ότι η Ferrari δυσκολεύεται να φέρει τα ελαστικά της στις κατάλληλες θερμοκρασίες για τις γρήγορες στροφές του πρώτου sector της πίστας.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Σαουδικής Αραβίας
Έναν πολύ καλό χρόνο σημείωσε ο Carlos Sainz, καταλαμβάνοντας την 5η θέση με τη Williams, εμπρός από τον Yuki Tsunoda με την άλλη Red Bull. Με λιγότερο 9 λεπτά να απομένουν για το τέλος της διαδικασίας, κατά τη διάρκεια των προσομοιώσεων αγώνα, όπου οι οδηγοί δεν κινούνται στο απόλυτο όριο, ο Tsunoda χτύπησε με τη Red Bull στον τοίχο της εσωτερικής της τελευταίας φουρκέτας αρκετά ώστε να προκαλέσει ζημιά στο σύστημα διεύθυνσης και να καταλήξει στον απέναντι τοίχο με αρκετή ορμή.
A costly moment for Yuki Tsunoda in FP2 😱#F1 #SaudiArabianGP pic.twitter.com/ofXpR5gG9q
— Formula 1 (@F1) April 18, 2025
H πρόσκρουση προκάλεσε εκτεταμένες ζημιές στο μονοθέσιό του. Ο Ιάπωνας απολογήθηκε στην ομάδα της Red Bull και προκάλεσε την ουσιαστική διακοπή της δράσης έως το τέλος, όπου οι οδηγοί πρόλαβαν να κάνουν μόνο μία δοκιμαστική εκκίνηση.
O George Russell βρέθηκε στην 8η θέση με τη Mercedes, η οποία δεν φαίνεται να είχε τη δυνατότητα να αντλήσει από το μονοθέσιό της την απόδοση που θα ήθελε, και σε αυτή την περίπτωση λόγω των ελαστικών, καθώς δεν είχε αναπτύξει αρκετή θερμοκρασία σε αυτά για το πρώτο sector.
Στην αρχή της διαδικασίας, οι οδηγοί της Mercedes είχαν κάποια μπλοκαρίσματα φρένων. Έπειτα από τον πρώτο του γύρο με τη μαλακή γόμα, ο Russell ανέφερε ότι είχε αναπηδήσεις σε υψηλές ταχύτητες, κάτι το οποίο ήταν εμφανές από τα πλάνα από την κάμερα στο κράνος του. Οι μηχανικοί της γερμανικής ομάδας έκαναν μεγάλες αλλαγές στο στήσιμο της W16 του Russell πριν από την έναρξη των προσομοιώσεων αγώνα που κόπηκαν στη μέση από την κόκκινη σημαία.
O Pierre Gasly βρέθηκε στην 8η θέση με την Alpine. Ο επικεφαλής της γαλλικής ομάδας ομάδας, Oliver Oakes, παραδέχθηκε ότι η ταχύτερη επίδοση του Γάλλου στο FP1 οφείλονταν σε πιο επιθετικές ρυθμίσεις μονάδας ισχύος. Ο Gasly έκανε παράπονα για τα φρένα της Alpine λίγο πριν συμπληρωθούν 20 λεπτά στη διαδικασία, αλλά φαίνεται ότι θα μπορέσει να παλέψει για μία θέση στη δεκάδα αυτό το Σαββατοκύριακο.
Ο Nico Hulkenberg με την αναβαθμισμένη Sauber κατάφερε να βρεθεί στην 9η θέση. Ωστόσο, η ελβετική ομάδα είχε μόνο ένα μονοθέσιο στην πίστα για το FP2, καθώς διέγνωσε μία διαρροή καυσίμου στο μονοθέσιο του Gabriel Bortoleto, γεγονός που στοίχισε στον Βραζιλιάνο τη συμμετοχή στην πιο σημαντική διαδικασία ελεύθερων δοκιμών, καθώς οι μηχανικοί του εργάζονταν στο αποσυναρμολογημένο μονοθέσιο.
— F1 edits (@F1F1edit) April 18, 2025
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Alex Albon με τη δεύτερη Williams, εμπρός από τον Andrea Kimi Antonelli (Mercedes), που χτύπησε με αρκετή φόρα τον τοίχο στην έξοδο της τελευταίας φουρκέτας σε μία γρήγορη προσπάθεια με τη μαλακή γόμα, όπως είχε κάνει και ο Albon. Ο Lewis Hamilton βρέθηκε στη 13η θέση (πίσω από τον Isack Hadjar), καθώς δεν μπορούσε να φέρει τα ελαστικά του στις κατάλληλες θερμοκρασίες με τη Ferrari και δεν κατάφερνε να τα κάνει να λειτουργήσουν αποδοτικά.
#F1 #SaudiArabianGP #Practice #FP2 on replay omg #AlexanderAlbon vs #LewisHamilton !! So dangerous pic.twitter.com/tkqps4qMsL
— linalan (@linalan01) April 18, 2025
Ο Hamilton παρεμπόδισε τον Albon σε μία γρήγορη προσπάθεια του οδηγού της Williams στα αρχικά λεπτά, σε ένα περιστατικό που εξέτασαν οι αγωνοδίκες και αποφάσισαν να μην επιβάλουν ποινή στον Βρετανό οδηγό της Ferrari, καθώς δεν θεωρήθηκε επικίνδυνο. Στο 10λεπτο, ο Lance Stroll είχε ένα τετ-α-κέ στην πρώτη στροφή, χωρίς να χτυπήσει σε κάποιο τοίχο, με τον πίσω άξονα να μπλοκάρει απότομα.
📹Así ha sido el trompo de Stroll#F1 #SaudiArabianGP 🇸🇦 pic.twitter.com/98xUs9cXgo
— The Finish Line 🏁 (@TFinishLine_) April 18, 2025
Το γεγονός ότι σχεδόν όλες οι ομάδες αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν και το δεύτερο σετ μέσης γόμας ελαστικών, σημαίνει ότι προβλέπουν ότι θα χρειαστούν αυτό το ελαστικό μόνο για ένα stint -πιθανότατα το πρώτο- στον αγώνα.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.