F1-GP Σιγκαπούρης: Σειρά εκκίνησης, στρατηγικές και ελαστικά

F1 Διαφορά πρόσφυσης ελαστικών στην εκκίνηση GP Σιγκαπούρης 2025


Δύο… παλιοί γνώριμοι, οι George Russell και Max Verstappen, θα μοιραστούν την πρώτη σειρά εκκίνησης του Grand Prix Σιγκαπούρης της Formula 1. Ο Βρετανός poleman δεν έχει τίποτα να χάσει στο κυνήγι της δεύτερης φετινής του νίκης με τη Mercedes. Σε μία πίστα όπου τα προσπεράσματα είναι πολύ δύσκολα και η στρατηγική συνήθως ενός pit stop, ο Russell ευελπιστεί να τεθεί επικεφαλής και να διατηρήσει τους υπόλοιπους πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, που συνήθως πλησιάζει σε διάρκεια τις δύο ώρες.

Ωστόσο, ο Max Verstappen ξέρει ότι αν θέλει να έχει οποιαδήποτε ελπίδα για τον φετινό τίτλο, ο στόχος του θα πρέπει να είναι η νίκη. Ο Russell δεν έχει τίποτα να χάσει και έχει αποδείξει στο παρελθόν ότι δεν φοβάται να αντισταθεί απέναντι στις τρομοκρατικές τακτικές μάχης του Verstappen. Αλλά ο Russell έχει το πλεονέκτημα να εκκινεί 8 μέτρα μπροστά. Γνωρίζει ότι θα πρέπει να είναι άψογος για να το διατηρήσει, ενόψει ενός μεγάλου σε διάρκεια και εξαντλητικού αγώνα.

H ευθεία έως την πρώτη στροφή δεν είναι μεγάλη (μόλις 177 μέτρα), αλλά ο μεγάλος χώρος διαφυγής, επιτρέπει στους οδηγούς να επιτεθούν αρκετά, γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχει εμπόδιο στην εξωτερική. Ωστόσο, αν κάποιοι οδηγοί βγουν αρκετά εκτός πίστας, θα πρέπει να επιστρέψουν από το σημείο που έχει οριοθετήσει η διεύθυνση αγώνων που καταλήγει στην εξωτερική της στροφής 3.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Υπάρχει περίπτωση να δούμε μάχη τροχό με τροχό στις πρώτες στροφές; Διότι στον υπόλοιπο αγώνα οι επιλογές θα είναι περιορισμένες για τους διεκδικητές και ο επικεφαλής θα έχει τον αγώνα στα χέρια του. Εκτός και αν έχουμε παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας σε κάποιο σημείο του αγώνα που είναι κρίσιμο για τη στρατηγική. Εκεί μπορούν να αλλάξουν πολλά, ανάλογα με την ταχύτητα αντίδρασης των ομάδων και τη στρατηγική που είχαν ακολουθήσει έως εκείνη τη στιγμή.

Το πρωί είχε καταιγίδα στη Σιγκαπούρη, η οποία ξέπλυνε την αγωνιστική γραμμή από τη γόμα που είχε στρωθεί στην άσφαλτο και ο κίνδυνος βροχής δεν βρίσκεται μακριά για τον αγώνα, με αρκετή συννεφιά να επικρατεί δύο ώρες πριν από τον αγώνα. Διαφορετική τακτική θα ακολουθήσουν οι δύο πρωτοπόροι και όσον αφορά το σύστημα ψύξης του σώματός τους, με τον Russell να το χρησιμοποιεί και τον Verstappen όχι, ενώ ο Oscar Piastri δεν είχε αποφασίσει ακόμα στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου.

Ο επικεφαλής της βαθμολογίας θα εκκινήσει πίσω από τους Russell και Verstappen με τη McLaren, και βρίσκεται σε αρκετά καλή θέση όσον αφορά τη μάχη του τίτλου. Εκκινεί ακριβώς πίσω από τον Verstappen, περιορίζοντας τις βαθμολογικές του απώλειες, ιδίως αν ο Ολλανδός δεν καταφέρει να κατακτήσει τη νίκη, ενώ έχει δύο θέσεις πίσω του τον πιο κοντινό του διώκτη στη βαθμολογία, τον team-mate του στη McLaren, Lando Norris (5ος).

F1 Επικρατέστερες στρατηγικές GP Σιγκαπούρης 2025

Η McLaren τείνει να προστατεύει τα πίσω ελαστικά της καλύτερα από τους αντιπάλους της ενάντιας στη θερμική καταπόνηση, η οποία αναμένεται να είναι ο κύριος περιοριστικός παράγοντας στο σημερινό αγώνα. Ωστόσο, με τα προσπεράσματα να είναι πολύ δύσκολα, υπάρχουν λίγες πιθανότητες ανάκαμψης για τους οδηγούς της McLaren. Ωστόσο, είναι πολύ πιθανό η βρετανική ομάδα να εξασφαλίσει μαθηματικά το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών σήμερα, καθώς η Mercedes πρέπει να σημειώσει 31 βαθμούς περισσότερους για να αποτρέψει τη στέψη της.

Η ιδανική στρατηγική είναι σχεδόν καθορισμένη και αυτό συμβαίνει λόγω του αυξημένου βαθμού δυσκολίας των προσπερασμάτων. Αυτό κάνει την υιοθέτηση στρατηγικής δύο pit stop λιγότερο πιθανή, παρά τη μείωση της απώλειας χρόνου για την ολοκλήρωση ενός pit stop από τα 28-29 δλ. σε μόλις 23 δλ., με την αύξηση του ορίου ταχύτητας στο pit lane από τα 60 στα 80 χλμ./ώρα. Η απώλεια χρόνου πέφτει στα 11,5 δλ. υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας ή VSC.

F1 Διαθέσιμα σετ ελαστικών GP Σιγκαπούρης 2025

Για αυτό και οι περισσότεροι πρωτοπόροι αναμένεται να ακολουθήσουν στρατηγική ενός pit stop, εκκινώντας με τη μέση γόμα και να μεταβούν στα σκληρά ελαστικά στο πλαίσιο των γύρων 26-32 από τους 62 συνολικά. Άλλωστε, όλοι οι οδηγοί διαθέτουν μόνο ένα σετ μέσης γόμας και ένα σετ σκληρών ελαστικών για τον αγώνα με αυτούς της Aston Martin να τα έχουν «πατήσει» για ένα αργό γύρο, ώστε να παρατείνουν τη ζωή τους στον αγώνα. Αυτοί που βρίσκονται σε πιο πίσω θέσεις, ίσως επιλέξουν να εκκινήσουν με τη σκληρή γόμα, επεκτείνοντας το πρώτο stint τους για να εκμεταλλευτούν την ελεύθερη πίστα και ίσως κάποια παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας για να κερδίσουν έδαφος.

Έπειτα από το χθεσινό αποκλεισμό της Williams από τα αποτελέσματα των κατατακτήριων δοκιμών λόγω τεχνικής παρατυπίας με το DRS, οι οδηγοί της βρέθηκαν στην τελευταία σειρά εκκίνησης. Ωστόσο, ο Pierre Gasly (που είχε ανέβει 18ος), θα εκκινήσει από το pit lane, με την Alpine να έχει κάνει αλλαγές στο στήσιμο της ανάρτησης και έχοντας αντικαταστήσει το δάπεδο του Γάλλου με διαφορετικών προδιαγραφών. Από το pit lane θα εκκινήσει και ο Alex Albon (πίσω από τον Gasly), με τη Williams να έχει κάνει αλλαγές στο στήσιμο της ανάρτησης του μονοθεσίου του.

Θέση
Οδηγός
Ομάδα

1
George Russell
Mercedes

2
Max Verstappen
Red Bull

3
Oscar Piastri
McLaren

4
Andrea Kimi Antonelli
Mercedes

5
Lando Norris
McLaren

6
Lewis Hamilton
Ferrari

7
Charles Leclerc
Ferrari

8
Isack Hadjar
Racing Bulls

9
Oliver Bearman
Haas

10
Fernando Alonso
Aston Martin

11
Nico Hulkenberg
Sauber

12
Liam Lawson
Racing Bulls

13
Yuki Tsunoda
Red Bull

14
Gabriel Bortoleto
Sauber

15
Lance Stroll
Aston Martin

16
Franco Colapinto
Alpine

17
Esteban Ocon
Haas

18
Carlos Sainz
Williams

Pit Lane
Pierre Gasly
Alpine

Pit Lane
Alex Albon
Williams


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων