F1: H Audi θα παρουσιάσει concept του μονοθεσίου της για το 2026 – motorone.gr

Showcar with Audi F1 launch livery


Καθώς η Audi προετοιμάζεται για το ντεμπούτο της στη Formula 1 το 2026 με εργοστασιακή ομάδα (την νυν Sauber) και δικές της μονάδες ισχύος, ανακοίνωσε ότι θα αποκαλύψει ένα concept του μονοθεσίου της στις 12 Νοεμβρίου, στις 10 μ.μ. ώρα Ελλάδας. Στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας μία αντίστροφή μέτρηση έως το «επόμενο βήμα» έχει ξεκινήσει.

Η Audi δύσκολα θα αποκαλύψει τεχνικούς τομείς του καινούργιου της μονοθεσίου. Αντ’ αυτού, θα περιμένουμε να δούμε περισσότερο την παρουσίαση του χρωματισμού που θα έχει το μονοθέσιο της Audi το 2026. Η Audi είχε παρουσιάσει ψηφιακές αναπαραστάσεις ενός χρωματισμού το 2022, όταν ανακοίνωσε επίσημα την είσοδό της στη Formula 1.

Έκτοτε, έχουμε μάθει ότι θα έχει ως βασικό σπόνσορα τη διεθνή οικονομική εταιρεία Revolut. Επίσης, έχει ανακοινωθεί ότι η Audi θα έχει ως επίσημο συνεργάτη καυσίμων την BP, οπότε περιμένουμε και το λογότυπο της βρετανικής πετρελαϊκής εταιρείας να κάνει την εμφάνισή του στο μονοθέσιο της γερμανικής ομάδας, μαζί με αυτό της adidas, η οποία θα αναλάβει την ένδυση των οδηγών (Nico Hulkenberg & Gabriel Bortoleto) και των ανθρώπων της ομάδας.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Όσον αφορά την πρόοδο της Audi με τη μονάδα ισχύος που προετοιμάζει για το 2026, ένα δημοσίευμα στο ιταλικό Motorsport στα τέλη Οκτωβρίου ισχυρίζεται ότι ο γερμανικός V6 θα είναι πιο ισχυρός από ότι ήταν οι αρχικές εκτιμήσεις, καθώς κατάφερε να σπάσει το φράγμα των 400 kW ισχύος (544 ίππων) από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Εκτιμάται ότι η Mercedes έχει ήδη φτάσει τα 420 kW (571 ίππους), οπότε η διαφορά δεν είναι μεγάλη. Ωστόσο, τη διαφορά στις επιδόσεις του χρόνου θα κάνει το ηλεκτρικό μέρος της μονάδας ισχύος.

Ο επικεφαλής του project της Audi για την F1, Mattia Binotto, έχει θέσει ένα πενταετές σχέδιο για να φτάσει η ομάδα στην κορυφή της F1: «Η ιστορία μας διδάσκει ότι όλοι οι κύκλοι επιτυχίας βασίζονται σε μια περίοδο προετοιμασίας που διαρκεί από 5 έως 7 χρόνια. Θέλουμε να τα καταφέρουμε σε 5 χρόνια: τρία για να χτίσουμε και δύο για να εδραιώσουμε».

Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι ο Binotto κατάφερε να αποσπάσει από την παλιά του ομάδα, τη Ferrari, δύο πολύ σημαντικούς τεχνικούς. Τον Γερμανό Wolf Zimmerman, έναν από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους στην ανάπτυξη του ιταλικού V6, καθώς και τον Lars Schmidt, ο οποίος ήταν ο επικεφαλής μηχανολόγος στην εξέλιξη επιδόσεων του κινητήρα εσωτερικής καύσης του Maranello. Θα ξεκινήσουν να εργάζονται στην Audi του χρόνου.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων