F1: H Pirelli καταργεί την πιο μαλακή γόμα της για το 2026 – motorone.gr

Νέο Hyundai Crater: To πρωτότυπο off-roader με τον επιβλητικό σχεδιασμό - motorone.gr


Η πιο μαλακή γόμα στη γκάμα ελαστικών της Pirelli για τη Formula 1, η C6, δεν θα είναι διαθέσιμη το 2026. Η ιταλική εταιρεία ολοκλήρωσε τον καθορισμό της σύνθεσης για τις γόμες των ελαστικών της επόμενης χρονιάς, τις οποίες θα καταθέσει για έγκριση στη FIA στις 15 Δεκεμβρίου. Ο σκελετός των ελαστικών, οριστικοποιήθηκε από την 1η Σεπτεμβρίου, έπειτα από προσεκτική αξιολόγηση της ισορροπίας πρόσφυσης μεταξύ των αξόνων, λαμβάνοντας υπόψη τις ενεργές αεροτομές που θα χρησιμοποιούνται του χρόνου.

Με την ανάλυση των δεδομένων του τελευταίου τεστ πρωτότυπων ελαστικών για το 2026 στο Μεξικό να έχει ολοκληρωθεί, η Pirelli πραγματοποίησε την εξέλιξη με βάση τα προγνωστικά δεδομένα που παρείχαν οι ομάδες, χρησιμοποιώντας προσομοιώσεις που αναφέρονταν στα φορτία και τις ταχύτητες που προβλέπονται για το τέλος της σεζόν 2026, ενώ παράλληλα επιδιώκονταν στόχοι παρόμοιοι με αυτούς του τρέχοντος έτους, όσον αφορά τα χαρακτηριστικά των ελαστικών.

Τα μοντέλα επικυρώθηκαν με βάση τα αποτελέσματα των δοκιμών εξέλιξης με μονοθέσια που τροποποιήθηκαν ώστε να αναπαράγουν τα χαρακτηριστικά της επόμενης γενιάς. Για το 2026, η γκάμα ελαστικών της Pirelli θα αποτελείται από 5 γόμες, με τη C1 να είναι η πιο σκληρή και τη C5 την πιο μαλακή. Η C6, η οποία παρουσιάστηκε φέτος για να προσφέρει περισσότερες στρατηγικές επιλογές, δεν θα επιστρέψει.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

F1 Valtteri Bottas (Mercedes) Pirelli test Mexico 2025

Η Pirelli αναφέρει: «Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στις διαφορές απόδοσης μεταξύ των ελαστικών όσον αφορά τον χρόνο στο γύρο, ώστε να εξασφαλιστεί μία ευρεία και σταθερή διαφορά μεταξύ τους, για να προσφέρουν περισσότερες στρατηγικές επιλογές. Η απόφαση να μην επικυρωθεί η έκτη και πιο μαλακή γόμα, ελήφθη επειδή ήταν αδύνατο να εξασφαλιστεί αυτή η απαίτηση διαφοράς. Οι πιο πρόσφατες δοκιμές έδειξαν ότι η διαφορά σε χρόνους μεταξύ των πρωτοτύπων C5 και C6 ήταν πολύ μικρή σε σύγκριση με τις άλλες γόμες, χωρίς να προσφέρει κανένα σημαντικό πλεονέκτημα απόδοσης».

Ένα μονοήμερο τεστ θα πραγματοποιηθεί στην πίστα της Yas Marina την Τρίτη μετά το φινάλε της σεζόν, το Grand Prix Αμπού Ντάμπι, με όλες τις ομάδες να συμμετέχουν. Θα τους παραχωρηθούν σετ σλικ ελαστικών γόμας από C2 έως και C5 (καθώς και ενδιάμεσα ελαστικά) και οι αγωνιστικοί οδηγοί θα οδηγήσουν τροποποιημένα μονοθέσια, ώστε να πλησιάζουν τα αναμενόμενα επίπεδα αεροδυναμικού φορτίου που θα παράγονται το 2026. Όπως πάντα, θα διεξαχθεί παράλληλα και το τεστ νέων οδηγών που θα χρησιμοποιούν μονοθέσια του 2025 με φετινά ελαστικά.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων