F1: O Marko συμφωνεί ότι το 2026 είναι ιδανικό για τον Hadjar να βρεθεί στη Red Bull – motorone.gr

Νέο Cupra Tindaya: Το αντίπαλο δέος της BMW iX3 παρουσιάστηκε στο Μόναχο - motorone.gr


Ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, συμφωνεί με την άποψη του Isack Hadjar ότι η αναθεώρηση των τεχνικών κανονισμών του 2026 που θα μεταμορφώσουν τα μονοθέσια, αποτελεί μία ιδανική ευκαιρία για να προσχωρήσει ο Γάλλος στην κορυφαία ομάδα. Ωστόσο, ο Γάλλος rookie έχει ακόμα περιθώρια βελτίωσης για να ικανοποιήσει όλες τις προϋποθέσεις.

Ο Hadjar είναι αυτή τη στιγμή ο οδηγός με τις καλύτερες εμφανίσεις φέτος στην οικογένεια της Red Bull πέραν του Max Verstappen. Με αυτό τον τρόπο, βάζει ισχυρή υποψηφιότητα για να προαχθεί στην ομάδα του Milton Keynes του χρόνου, ακόμη και αν υπάρχουν κάποιες αμφιβολίες για ένα τέτοιο βήμα έπειτα από μόλις μία σεζόν στη Formula 1, και μάλιστα στο πλευρό του Verstappen, ο οποίος έχει «καταστρέψει» τους προηγούμενους team-mate του.

Ο ίδιος ο Isack Hadjar συμφώνησε, στις αρχές του μήνα, ότι η πρόκληση αυτή θα είναι «πολύ πιο εύκολη» το 2026, καθώς υπό τους καινούργιους τεχνικούς κανονισμούς, τα μονοθέσια θα αποτελούν μια νέα αρχή για όλους. Την ίδια άποψη φαίνεται να συμμερίζεται και ο Helmut Marko: «Φυσικά», επιβεβαιώνει ο Αυστριακός.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

«Αυτά τα μονοθέσια με ground effect είναι πολύ ιδιαίτερα. Και με τους νέους κανονισμούς, θα είναι ένα εντελώς διαφορετικό είδος οδήγησης. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις πολύ το μυαλό σου για το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κ.λπ. Επομένως, νομίζω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για αλλαγή ομάδας» κατέληξε ο Marko.

F1 Grand Prix Of China

Αυτά τα σχόλια συνάδουν με τις φήμες που θέλουν τον Isack Hadjar να μετακομίζει στη Red Bull την επόμενη σεζόν, στη θέση του Yuki Tsunoda. Ωστόσο, ο Helmut Marko δεν παρεκκλίνει από το αρχικά καθορισμένο χρονοδιάγραμμα, με το Grand Prix του Μεξικού να ορίζεται ως σημαντική προθεσμία, στα τέλη Οκτωβρίου. «Ναι, αυτό ισχύει ακόμα», διαβεβαιώνει.

Aπό την πλευρά του, ο Hadjar δήλωσε στο Μπακού όσον αφορά το μέλλον του: «Έχω μια ιδέα, αλλά δεν ξέρω». Αν ο Γάλλος κάνει το βήμα στη Red Bull του χρόνου, γνωρίζει σε τι πρέπει να επικεντρωθεί τους επόμενους μήνες: «Νομίζω ότι σε τεχνικό επίπεδο, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Είναι ένας πολύ τεχνικός κόσμος. Ως rookie, είναι εκεί που μαθαίνω τα περισσότερα, και όχι τόσο στο να οδηγώ το μονοθέσιο, γιατί αυτό το ξέρω να το κάνω».

Ο επικεφαλής της Racing Bulls, Alan Permane, βλέπει ωστόσο περιθώρια βελτίωσης και στην οδήγηση: «Προφανώς εργάζεται σε όλα τα σημεία και σε ό,τι μπορεί να κάνει καλύτερα. Αν έπρεπε να αναφέρω ένα σημείο στο οποίο θα μπορούσε να βελτιωθεί, αυτό θα ήταν ίσως αυτό θα ήταν η σταθερότητα στις κατατακτήριες δοκιμές. Δεν το λέω με αρνητικό τρόπο. Νομίζω ότι όταν τα καταφέρνει, βλέπουμε τι είναι ικανός να κάνει. Στο Zandvoort, έβαλε το μονοθέσιο στην 4η θέση εκκίνησης».

F1 Grand Prix of Azerbaijan Practice

Για τον Helmut Marko, αυτό είναι κυρίως θέμα εμπειρίας. Είναι πεπεισμένος ότι ο Hadjar θα προοδεύσει, συγκεντρώνοντας εμπειρία: «Έχει συμμετάσχει μόνο σε 16 Grand Prix μέχρι στιγμής και βρίσκεται ακόμα σε φάση εκμάθησης. Έχει εξαιρετική σχέση με τον μηχανολόγο του (Pierre Hamelin), ο οποίος είναι και αυτός είναι Γάλλος. Ίσως αυτό να βοηθάει. Αλλά πρέπει απλά να συνεχίσει να προοδεύει όπως κάνει τώρα».

Παράλληλα, ο Yuki Tsunoda πιστεύει ότι έπειτα από το FP2 του GP Αζερμπαϊτζάν έχει «ξεκλειδώσει» έναν τομέα απόδοσης, δηλαδή το ρυθμό αγώνα, στον οποίο δεν είχε απαντήσεις μέχρι στιγμής: «Επικεντρωθήκαμε κυρίως στις μεγάλες ακολουθίες γύρων και αυτό φαίνεται πολύ καλύτερο. Θέλω να πω, δεν έχω δει κάτι τέτοιο μέχρι τώρα φέτος, σε γύρους με βαρύ φορτίο καυσίμου. Μέχρι στιγμής λειτουργεί. Έχει νόημα». Ο Ιάπνωας γνωρίζει ότι οι επόμενοι τέσσερις αγώνες θα είναι κρίσιμοι για το μέλλον του.

F1 Grand Prix of Azerbaijan Final Practice

Όπως έχουμε αναφέρει, η Red Bull θέλει να προωθήσει τον Arvid Lindblad (που αγωνίζεται στη Formula 2) στη Racing Bulls. H λογική επιλογή για να τον πλαισιώσει θα ήταν η διατήρηση του Liam Lawson, ο οποίος όμως, γνωρίζοντας ότι θα είναι δύσκολο να δει ξανά τον εαυτό του στην ομάδα της Red Bull, αναγνωρίζει ότι ίσως το μέλλον του στην F1 βρίσκεται εκτός της αυστριακής… οικογένειας.

Ο Νεοζηλανδός δήλωσε: «Πέρασα πολύ καιρό, ειδικά όταν μπήκα ως junior στα 17 μου, και το μόνο που σκεφτόμουν ήταν πώς θα καταφέρω να μπω στη Red Bull Racing. Εκεί ήταν που έβλεπα το μέλλον μου, και νομίζω ότι ίσως, όχι ότι το ξέχασα, αλλά ήταν τόσο μεγάλος στόχος, που είναι πιο εύκολο να κάνω ένα βήμα πίσω και να συνειδητοποιήσω τώρα ότι ο στόχος ήταν πάντα να κερδίσω και να φτάσω στην κορυφή, και δεν χρειάζεται να είναι συγκεκριμένο πού βρίσκεται αυτή».

Ωστόσο, οι επιλογές του είναι περιορισμένες, με τη Mercedes να θεωρείται σχεδόν δεδομένο ότι θα διατηρήσει τους ίδιους οδηγούς και τον εκτελεστικό σύμβουλο της Alpine, Flavio Briatore, να δηλώνει ότι μόνο δύο οδηγοί -οι Franco Colapinto και Paul Aron– διεκδικούν το δεύτερο cockpit της γαλλικής ομάδας.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων