F1: Επίσημα στη Red Bull ο Hadjar και ο Lindblad στη Racing Bulls το 2026 – motorone.gr

F1 Grid 2026


H Red Bull ανακοίνωσε επίσημα την οδηγική σύνθεση των δύο ομάδων της στη Formula 1 για το 2026. Έπειτα από μόλις μία -ομολογουμένως πολύ καλή- σεζόν στη Formula 1, ο 21 ετών Γάλλος Isack Hadjar πήρε προαγωγή από τη Racing Bulls στη μεγάλη ομάδα της Red Bull, και θα πλαισιώσει τον Max Verstappen, αντικαθιστώντας τον Yuki Tsunoda.

O Ιάπωνας προστατευόμενος της Honda, έπειτα από μία απογοητευτική σεζόν με τη Red Bull έμεινε χωρίς αγωνιστικό cockpit για το 2026, καθώς η θέση του Hadjar στη Racing Bulls, τη μικρότερη ομάδα της αυστριακής εταιρείας, παραχωρήθηκε στον 18χρονο Βρετανοσουηδό Arvid Lindblad. Πρόκειται για τη νέα μεγάλη ελπίδα της Red Bull, και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην 6η θέση της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Formula 2, με τους δύο αγώνες στο Άμπου Ντάμπι να απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν.

Ο Lindblad θα πλαισιώσει τον Lawson, ο οποίος διατηρεί τη θέση του κανονικά στη Racing Bulls. Με αυτή την ανακοίνωση, συμπληρώθηκε οριστικά και το grid της Formula 1 για το 2026, με όλες τις ομάδες να έχουν αναγγείλει τις συνθέσεις των αγωνιστικών οδηγών τους.

]]>

ΤΑ TOP NEWS ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Προσωπικά, πιστεύουμε ότι ο Hadjar θα μπορούσε να επωφεληθεί από άλλη μία χρονιά στη μικρή ομάδα της Red Bull, πριν πάρει την προαγωγή. Αν και έχει αποδείξει τις ικανότητές του, την ταχύτητά του και τη σταθερότητά του, η θέση δίπλα από τον Verstappen αποτελεί μία εντελώς διαφορετική πρόκληση.

Ωστόσο, ίσως υπό τον Laurent Mekies, η Red Bull να δείχνει πιο ικανή να μειώσει περισσότερο την πίεση του περιβάλλοντος μίας κορυφαίας ομάδας και αυτό ίσως είναι απαραίτητο, για να μην καταλήξει η ιστορία του Γάλλου, όπως των προκατόχων της θέσης που θα καταλάβει.

Ίσως λειτουργήσει υπέρ του Hadjar το γεγονός ότι τα μονοθέσια του 2026 αποτελούν άγνωστο πεδίο για ομάδες και οδηγούς. Η προσαρμοστικότητα στην εξαιρετικά πιο πολύπλοκη διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας της μονάδας ισχύος θα παίξει καθοριστικό ρόλο. Αυτό που γενικά είχε ως γραμμή η Red Bull όσον αφορά την αντιμετώπιση των νεαρών οδηγών της, είναι να τους ρίχνει στα βαθιά, για να δει αν μπορούν να κολυμπήσουν. Το ίδιο συμβαίνει αυτή τη φορά και με τον Hadjar.

F1 Grand Prix of Qatar Sprint & Qualifying

Από την άλλη βέβαια, ο Γάλλος αποτελούσε και τη μοναδική επιλογή της Red Bull, καθώς είχε… σνομπάρει τον Carlos Sainz πέρυσι. Επίσης, η Red Bull δεν προέβλεπε να της βγει τόσο καλός o Hadjar. Αλλιώς η προαγωγή του στην F1 δεν θα είχε έρθει την τελευταία στιγμή πέρυσι, έπειτα από την απόφαση αποδέσμευσης του Sergio Perez. Η προσαρμογή και επιτυχία του Hadjar ίσως αποτελεί και μία από τις πρώτες δοκιμασίες για τον συμπατριώτη του, Laurent Mekies. Αν και υπό τη διεύθυνσή του, η Red Bull φαίνεται να έχει γίνει ακόμη πιο… Φερσταπενοκεντρική.

Η διατήρηση του Lawson αποτελεί μία λογική επιλογή, όσον αφορά τη διατήρηση κάποιας σταθερότητας στην ομάδα και ως σημείο αναφοράς. Από την πλευρά του, ο Arvid Lindblad θα πρέπει να αποδείξει την αξία του και να επιβεβαιώσει τις πολύ υψηλές προσδοκίες της Red Bull. Όλα αυτά μόλις στα 18 του χρόνια, έπειτα από μόλις μία σεζόν στη Formula 2, όπου δεν επέδειξε την απαιτούμενη σταθερότητα για να κυνηγήσει τον φετινό τίτλο, παρά τις 2 νίκες, τις άλλες 2 παρουσίες του στο βάθρο και τη μία pole position που κατέκτησε.

F1 Grand Prix of Las Vegas Practice

Ο Lawson θα πρέπει να επιβληθεί του μοναδικού rookie του grid του 2026, για να δικαιολογήσει τη διατήρησή του, έπειτα από την… υποψία ευκαιρίας που του δόθηκε στη Red Bull. Κατάφερε να ανακάμψει από το ψυχολογικό χτύπημα του υποβιβασμού, αλλά δεν έχει ακριβώς υλοποιήσει την υπόσχεση που είχαμε δει στα πρώτα του πέντε Grand Prix όταν αντικατέστησε τον τραυματία Daniel Ricciardo το 2023. Έχει παραδεχθεί ότι το μέλλον του μπορεί να βρίσκεται εκτός του περιβάλλοντος της Red Bull, αλλά για να το κερδίσει αυτό θα πρέπει να δείξει παραπάνω πράγματα και να αποφύγει περισσότερο τις συγκρούσεις με άλλα μονοθέσια.

F1 Grand Prix of Qatar

Ούτε στον Tsunoda δόθηκε η σωστή ευκαιρία φέτος. Αν και είχε πάντα καλές εκλάμψεις ταχύτητας, και βελτίωσε τη σταθερότητά του, ωριμάζοντας πολύ, ποτέ δεν έδωσε την αίσθηση κορυφαίου οδηγού. Το… καυτό cockpit της Red Bull τονκατάπιε αμάσητο και δυστυχώς, δεν φταίει αυτός. Αφότου το πείραμα με τον Lawson δεν πέτυχε -είχε ποτέ τις προϋποθέσεις να πετύχει;- ο Tsunoda βρέθηκε σε μία κατάσταση στην οποία ήταν έως ένα βαθμό εξιλαστήριο θύμα και από την οποία δύσκολα θα έβγαινε νικητής. Αυτό φαινόταν από νωρίς… Οπότε η κατάληξη δεν αποτελεί έκπληξη. Ίσως να τον δούμε εφεδρικό οδηγό στην Aston Martin, λόγω Honda. Αυτή φαντάζει η πιο λογική λύση.

F1 Grand Prix of Qatar Sprint & Qualifying


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων