F1: Θα καθυστερήσει η απόφαση για την οδηγική σύνθεση της Red Bull – motorone.gr
Η Red Bull θα περιμένει περισσότερο χρόνο πριν βγάλει την τελική της απόφαση όσον την οδηγική σύνθεση της ομάδας της για τη σεζόν του 2026 στη Formula 1. Πριν από λίγο καιρό, ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, είχε δηλώσει ότι η απόφαση για τον team-mate του Max Verstappen θα έβγαινε μετά το Grand Prix Μεξικού.
Το πιθανότερο σενάριο παραμένει η αντικατάσταση του Yuki Tsunoda από τον Isack Hadjar, κάτι που αν συμβεί, θα σημαίνει ότι θα έχουν περάσει τέσσερις team-mates από το πλευρό του Verstappen μέσα σε διάστημα 15 μηνών. Ωστόσο, όπως δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Laurent Mekies, στο GP Μεξικού, ο Tsunoda είχε το «καλύτερο Σαββατοκύριακό του εδώ και πολύ καιρό».
Ίσως αυτό να αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο ο Ιάπωνας να διατηρήσει τη θέση του. Ο Mekies σημείωσε ότι ο Tsunoda «κάνει βήματα προόδου», και αυτός είναι «ένας από τους λόγους για τους οποίους θέλουμε να αφιερώσουμε λίγο περισσότερο χρόνο πριν λάβουμε μια απόφαση για τους οδηγούς».
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Ο Tsunoda ήταν μόνο 0,2 δλ. πίσω από τον Verstappen στο Q2 των κατατακτήριων δοκιμών (και δεν κατάφερε να προκριθεί στο τελικό σκέλος της διαδικασίας) και είχε αξιοπρεπή ρυθμό αγώνα, αν και δεν είχε τη δυνατότητα να απειλήσει τους οδηγούς των τεσσάρων κορυφαίων ομάδων. Η Red Bull καθυστέρησε αρκετά να τον καλέσει στα pits (για να καθυστερήσει άμεσους αντιπάλους του Verstappen) και όταν τελικά συνέβη αυτό, το pit stop ήταν αργό.
Συνεπώς, ο Tsunoda τερμάτισε εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας και δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος από τη στρατηγική που ακολούθησε για αυτόν η ομάδα. Αυτό το έκανε σαφές στις δηλώσεις του μετά τον αγώνα, όπου ανέφερε ότι η Red Bull θα μπορούσε να κυνηγάει βαθμούς και με τα δύο μονοθέσια, αντί να τον χρησιμοποιεί για να βοηθήσει τον Verstappen.
Ωστόσο, ο Mekies ήταν ευχαριστημένος από τις προσπάθειες του Ιάπωνα, δηλώνοντας: «Ήταν πολύ, πολύ κοντά στον Max στις κατατακτήριες δοκιμές, και το πρώτο stint ήταν επίσης πολύ δυνατό, 2-3 δέκατα πίσω από τον Max στο ίδιο πολύ μεγάλο πρώτο stint με τα μεσαία ελαστικά. Μετά από αυτό, νομίζω ότι είναι στο χέρι μας. Δεν έχουμε λόγους να πιέσουμε την απόφαση».
Επίσης, η Red Bull να καθυστερεί την ανακοίνωση της οδηγικής σύνθεσης για το 2026, για να μην αποσταθεροποιήσει την ομάδα στην τελική φάση της σεζόν, καθώς κυνηγά τη 2η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και ο Verstappen παραμένει στη μάχη του τίτλου οδηγών.
Αν ο Tsunoda πιστεύει ότι μπορεί να διατηρήσει το cockpit του και του χρόνου, θα έχει υψηλότερο κίνητρο να αποδώσει καλά. Ο Mekies εξηγεί: «Υπάρχει επίσης ένα στοιχείο εστίασης στην επιλογή μας να καθυστερήσουμε την απόφαση. Δεν θέλουμε να αποσπαστεί η προσοχή μας τώρα». Ωστόσο, η Red Bull δεν θέλει επίσης να επαναλάβει το περυσινό σενάριο, όπου η απόφαση για το δεύτερο cockpit τράβηξε έως τον Δεκέμβριο, μετά την ολοκλήρωση της σεζόν.
Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Tsunoda βρίσκεται στο στρατόπεδο της Red Bull λόγω της Honda, με την οποία η συνεργασία θα τερματιστεί στο τέλος της χρονιάς. Για αυτό και φαντάζει δύσκολο να επιστρέψει ο Ιάπωνας στη μικρότερη ομάδα της Racing Bulls. Το πιο πιθανό είναι να παραμείνει εκεί ο Liam Lawson και να πλαισιωθεί από τον 18χρονο Βρετανοσουηδό Arvid Lindblad, ο οποίος αγωνίζεται φέτος στη Formula 2.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.





