F1: Ο Isack Hadjar πλησιάζει στην προαγωγή στη Red Bull το 2026 – motorone.gr

Νέο Cupra Tindaya: Το αντίπαλο δέος της BMW iX3 παρουσιάστηκε στο Μόναχο - motorone.gr


Όπως είχαμε αναφέρει έπειτα από το πρώτο βάθρο του Isack Hadjar στη Formula 1 στο GP Ολλανδίας, η θέση του Yuki Tsunoda στη Red Bull βρίσκεται υπό κίνδυνο. Την ίδια στιγμή, θεωρείται σχεδόν δεδομένη η προαγωγή του Βρετανού Arvid Lindblad (που αγωνίζεται φέτος στη Formula 2) στη Racing Bulls το 2026.

Αυτό σημαίνει ότι κάποιος από τους οδηγούς της οικογένειας της Red Bull θα χάσει τη θέση του στη Formula 1 την επόμενη χρονιά. Η φετινή πορεία του Tsunoda με τη Red Bull είναι απογοητευτική, καθώς έχει σημειώσει μόλις 9 βαθμούς σε 14 αγώνες, αν και δεν είχε πάντα στη διάθεσή του τις τελευταίες αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο. Βέβαια, κάποιες από αυτές τις κατέστρεψε ο ίδιος με δικά του λάθη, όπως στις κατατακτήριες δοκιμές της Imola.

Ο Ιάπωνας βρίσκεται εδώ και πέντε χρόνια στο ρόστερ οδηγών της Red Bull, με την υποστήριξη της Honda. Ωστόσο, η συνεργασία Red Bull και Honda θα έρθει στο τέλος της αργότερα φέτος, καθώς οι Ιάπωνες θα προμηθεύουν με μονάδες ισχύος την Aston Martin του χρόνου.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

F1 Grand Prix of Azerbaijan Previews

Η Red Bull έχει αναφέρει ότι η απόφαση για την οδηγική σύνθεση των ομάδων της θα ληφθεί στα τέλη Οκτωβρίου, κοντά στις ημερομηνίες διεξαγωγής του GP Μεξικού. Κατά τη διάρκεια του θερινού διαλείμματος, ο Tsunoda έλαβε σαφείς στόχους σχετικά με τη διαφορά απόδοσης από τον team-mate του, Max Verstappen, που θεωρείται αποδεκτή.

Οι 2 βαθμοί που σημείωσε στο GP Ολλανδίας ήταν μια καλή αρχή. Ωστόσο, ενώ ο Verstappen κατέκτησε τη νίκη στην Monza, ο Tsunoda δεν κατάφερε να εισέλθει στη βαθμολογούμενη δεκάδα, σε αντίθεση με τον Isack Hadjar, ο οποίος είχε εκκινήσει από το pit lane.

Οπότε, η διατήρηση του Tsunoda στη Red Bull θα είναι δύσκολο να δικαιολογηθεί, αν ο Ιάπωνας δεν καταφέρει να βελτιώσει σημαντικά την απόδοσή του στους μόλις τέσσερις αγώνες που απομένουν έως το τέλος Οκτωβρίου. Και αυτό δείχνει αρκετά δύσκολο.

F1 Grand Prix of Canada Practice

Η λογική επιλογή για τη Red Bull θα είναι να τοποθετήσει στην κορυφαία ομάδα της και δίπλα στον Verstappen τον Isack Hadjar, ο οποίος έχει εντυπωσιάσει στην πρώτη του σεζόν στη Formula 1 με τη Racing Bulls. Επιπλέον, η εισαγωγή νέων τεχνικών κανονισμών όσον αφορά τα μονοθέσια και τις μονάδες ισχύος του 2026 θα κάνουν τους πάντες να ξεκινήσουν από λευκή κόλλα χαρτί.

Αυτό ίσως βοηθήσει το Γάλλο να μην έχει τεράστια διαφορά απόδοσης από τον πολύ δυνατό Verstappen από την αρχή της χρονιάς, καθώς φαίνεται ο ισχυρότερος υποψήφιος να τον πλαισιώσει του χρόνου στη Red Bull.

Την ίδια στιγμή, η Red Bull θέλει να δώσει την ευκαιρία στον 18χρονο Βρετανό (με σουηδικές και ινδικές ρίζες) Arvid Lindblad να αποδείξει την αξία του στη Formula 1. Η απόφαση να αγωνιστεί στην F1 το 2026 με την ομάδα της Racing Bulls φαίνεται ότι έχει ήδη ληφθεί, σύμφωνα με το Auto Motor und Sport. Αυτή τη στιγμή, ο Lindblad βρίσκεται στην 7η θέση της βαθμολογίας της Formula 2, έχοντας κατακτήσει 2 νίκες στην πρώτη του σεζόν στο θεσμό και δείχνει καλά σημάδια σε σταθερή βάση.

F1 Grand Prix of Great Britain Practice

Μένει λοιπόν να επικυρωθεί ποιος θα είναι ο team-mate του στην ιταλική ομάδα. Ο Liam Lawson φαίνεται να έχει την προτεραιότητα στη διατήρηση της θέσης του. Αν και δυσκολεύτηκε να προσαρμοστεί στην υποβίβαση από τη Red Bull στη Racing Bulls, έκανε κάποιες καλές εμφανίσεις πριν από το καλοκαιρινό διάλειμμα.

Εν γένει, ο Lawson δεν έχει εντυπωσιάσει με τις εμφανίσεις του ώστε να ανταποκριθεί στις υψηλές προσδοκίες της Red Bull, αλλά έχει ακόμα περιθώριο για βελτίωση. H διατήρηση του Νεοζηλανδού φαίνεται να αποτελεί πιο λογική λύση από τον υποβιβασμό του Tsunoda στη Racing Bulls, ο οποίος θεωρητικά έχει ήδη φτάσει το μέγιστο των δυνατοτήτων του στην F1, δεδομένης της πολυετούς εμπειρίας του.

F1 Grand Prix of Azerbaijan Previews


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων