F1: Οι λεπτομέρειες για τη νέα πίσω ανάρτηση της Ferrari στο Silverstone

Η Ferrari έχει στόχο να παρουσιάσει αναβαθμίσεις που θα βελτιώσουν τη συμπεριφορά του μονοθεσίου της, σε μία προσπάθεια να «σώσει» τη φετινή σεζόν της στη Formula 1, έπειτα από μόλις μία παρουσίασ στο βάθρο στα 7 πρώτα Grand Prix. Όπως έχουμε αναφέρει από την αρχή της σεζόν, το πρόβλημα της Ferrari εντοπίζεται στην πίσω ανάρτηση, η οποία δεν παρέχει την απαιτούμενη ακαμψία.
Αυτό κάνει το πίσω μέρος του μονοθεσίου να ανασηκώνεται από το έδαφος στις ζώνες πέδησης, χάνοντας αεροδυναμική απόδοση που κάνει τον πίσω άξονα νευρικό στο πιο κρίσιμο σημείο προσέγγισης των στροφών. Για να αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση, η Ferrari είχε υιοθετήσει τις πιο «σφιχτές» ρυθμίσεις στις αναρτήσεις από όλα τα μονοθέσια του grid.
Επίσης, είχε επιλέξει τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος από όλα τα μονοθέσια, για να αποφύγει την υπέρμετρη φθορά της σανίδας νομιμότητας στο κέντρο του δαπέδου της SF-25, που οδήγησε στον αποκλεισμό του Lewis Hamilton στο GP Κίνας. Ωστόσο, αυτές οι μέθοδοι έκαναν το μονοθέσιο να μην έχει τη δυνατότητα να κάνει τα μαλακά ελαστικά να λειτουργήσουν στις κατατακτήριες δοκιμές. Για αυτό και η Ferrari προετοιμάζει λύσεις που στόχο έχουν να εξυγιάνουν το πρόβλημα αυτό.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Όσον αφορά την αεροδυναμική εξέλιξη της SF-25, η Ferrari θα παρουσιάσει στην Ισπανία μία καινούργια εμπρός αεροτομή, η οποία θα μπορεί να περάσει επιτυχώς να πιο αυστηρά τεστ ακαμψίας που θα τεθούν σε εφαρμογή από τη FIA. Αξίζει να αναφερθεί ότι η Mercedes δοκίμασε αυτή την έκδοση της εμπρός αεροτομής ήδη στο GP Εμίλια Ρομάνια.
Σε έναν από τους επόμενους δύο αγώνες μετά από αυτό (GP Καναδά και Αυστρίας), η Ferrari θα παρουσιάσει περαιτέρω αναβαθμίσεις στο δάπεδο, πριν έρθουν στο GP Μ. Βρετανίας (4-6 Ιουλίου) οι αναβαθμίσεις στην πίσω ανάρτηση. Η Ferrari δεν έχει τη δυνατότητα να επέμβει στο περίβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων, επάνω στο οποίο βασίζεται η πίσω ανάρτηση, λόγω των περιορισμών του budget cap.
Συνεπώς, οι τεχνικοί του Maranello θα μετακινήσουν τα σημεία στα οποία συνδέονται τα ψαλίδια με το περίβλημα του κιβωτίου (έως και 20 χλστ. σύμφωνα με το ιταλικό Motorsport), σε σημεία που τα τοιχώματα του περιβλήματος είναι πιο άκαμπτα ώστε να αντέξουν τα φορτία. Με αυτό τον τρόπο, η Ferrari ευελπιστεί ότι θα μπορεί να «ξεκλειδώσει» τις μέχρι τώρα κρυμμένες δυνατότητες του μονοθεσίου της και να βρεθεί πιο κοντά στην κορυφή.
Ενδέχεται οι πληροφορίες που θα συλλεχθούν στη διαδικασία αυτή να φανούν χρήσιμες και για την εξέλιξη του μονοθεσίου του 2026 (με εσωτερική κωδική ονομασία 678). Επίσης, η Ferrari ασχολείται με την εξέλιξη των αεραγωγών των πίσω φρένων που θα βοηθήσουν στον έλεγχο των θερμοκρασιών λειτουργίας των ελαστικών του πίσω άξονα. Η SF-25 είναι υπερβολικά ευαίσθητη σε αλλαγές θερμοκρασίας της ασφάλτου, κάτι που δύσκολα επιδιορθώνεται με αλλαγές στις ρυθμίσεις.
Αξίζει να αναφερθεί επίσης ότι η Ferrari προσπάθησε να αποσπάσει τον 43χρονο Ιταλό Giuseppe Pesce, έναν υψηλόβαθμο αεροδυναμιστή από τη McLaren, όπου εργάζεται τα τελευταία 13 χρόνια. Ο Pesce είχε εργαστεί στο αεροδυναμικό τμήμα της ομάδας F1 της Ferrari από το 2004 έως το 2011, αλλά έφυγε από τη Scuderia διότι η Αγγλίδα σύζυγός του, γιατρός στο επάγγελμα, δεν μπορούσε να βρει δουλειά στην Ιταλία. Πάντως, ο Pesce απέρριψε την πρόταση της Ferrari να επιστρέψει στο Maranello.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.