Ferrari: Γιατί κατέρρευσε η μετοχή της έως και 14%;

Δοκιμάζουμε το υβριδικό Audi A5 2.0 TDI quattro με τους 204 ίππους


Η Ferrari επιβεβαίωσε ότι ο εμβληματικός της ατμοσφαιρικός κινητήρας V12, όπως και οι υπόλοιπες εκδοχές με 6 και 8 κυλίνδρους δεν πρόκειται να καταργηθούν.

Αντιθέτως, θα συνεχίσουν να εξελίσσονται, ώστε να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων, αλλά και να προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη ισχύ.

Η είδηση αποκαλύφθηκε από τον Ernesto Lasalandra, διευθυντή έρευνας και ανάπτυξης της Ferrari, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου για την Ημέρα Κεφαλαιαγοράς 2025 της εταιρείας.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Αναθεωρήθηκαν επίσης προς τα πάνω οι προβλέψεις της για τα κέρδη και τα έσοδα για το τρέχον έτος, ενώ δήλωσε ότι αναμένει καθαρά έσοδα περίπου 9 δισ. ευρώ το 2030.

Μπορεί όλες οι παραπάνω ειδήσεις να ακούγονται εξαιρετικές για τους petrolheads, όμως οι επενδυτές δεν είχαν την ίδια άποψη. Η τιμή της μετοχής της Ferrari, που είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Μιλάνου, υποχώρησε έως και 14,3% το πρωί της Πέμπτης 9 Οκτωβρίου, ενώ η τιμή της μετοχής της εταιρείας που είναι εισηγμένη στη Wall Street, υποχώρησε κατά περισσότερο από 12,4% στις προσυνεδριακές συναλλαγές.

Ο λόγος φαίνεται πως “κρύβεται” στην παρουσίαση νέων μοντέλων, τα επόμενα χρόνια. Η Ferrari σχεδιάζει να λανσάρει τέσσερα νέα αυτοκίνητα κάθε χρόνο, μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Η σημαντικότερη είδηση από τη συνέντευξη τύπου ήταν η επιβεβαίωση ότι το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η Ferrari Elettrica, θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2026.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari, Benedetto Vigna, δήλωσε σχετικά: «Αναπτύξαμε την Elettrica επειδή, ως ηγέτης της αγοράς, έχουμε την ευθύνη να δείξουμε στον κόσμο ότι μπορούμε να αξιοποιήσουμε οποιαδήποτε τεχνολογία για να προσφέρουμε αυτές τις μοναδικές συγκινήσεις οδήγησης».

Ταυτόχρονα όμως, η Ferrari δήλωσε ότι το 20% της γκάμας της θα αποτελείται από ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το τέλος της δεκαετίας – ουσιαστικά μειώνοντας κατά το ήμισυ τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων για το 2030 (που έφταναν το 40%).

Εκτός από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το 40% των μοντέλων της θα είναι υβριδικά και το υπόλοιπο 40% θα είναι καθαρά βενζινοκίνητα. Τον Ιούνιο του 2025, το Reuters, επικαλούμενο ανώνυμες πηγές, ανέφερε ότι η Ferrari καθυστερεί το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο, καθώς αυτή τη στιγμή υπάρχει «μηδενική ζήτηση» για ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο.

Mέχρι και σήμερα, 13 Οκτωβρίου του 2025, η μετοχή της εταιρείας εξακολουθεί να έχει καθοδική πορεία, με την αξία της να έχει πέσει, από τις 479,79 μονάδες την Πέμπτη 9 Οκτωβρίου στις 387,49 σήμερα.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων