Ford: Διαθέσιμα για Test Drive επιβατικά και ηλεκτρικά μοντέλα στην 89η ΔΕΘ

Νέο Cupra Tindaya: Το αντίπαλο δέος της BMW iX3 παρουσιάστηκε στο Μόναχο - motorone.gr


Η Ford βρίσκεται στη φετινή Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ) παρουσιάζοντας για πρώτη φορά στο κοινό της Ελλάδας την ολοκληρωμένη γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων της.

Οι επισκέπτες της φετινής ΔΕΘ και του εκθεσιακού χώρου της Ford Βροχίδης-Χατζής Α.Ε. στο περίπτερο 13 της «Auto Thessaloniki 2025» έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά όλα τα εξηλεκτρισμένα και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Ford και της Ford Pro, να ενημερωθούν για τις τεχνολογίες που διαθέτουν και να πραγματοποιήσουν επιτόπου το δικό τους Test Drive.

Από την επιβατική γκάμα μοντέλων είναι διαθέσιμα για Test Drive τα νέα Puma Gen-E και Explorer.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

Το Ford Puma Gen-E βασίζεται στην ανανεωμένη εκδοχή του Puma και υιοθετεί όλα τα νέα στοιχεία που προσφέρονται στις βενζινοκίνητες εκδόσεις, προσθέτοντας ωστόσο τα δικά του, ιδιαίτερα χαρατηριστικά.

FORD PUMA GEN E BLUE 02

Στην ελληνική αγορά διατίθενται δύο εκδόσεις του Puma Gen-E: η Style και η Premium. Αμφότερες διαθέτουν μπαταρία 43 kWh και κινούνται από έναν ηλεκτροκινητήρα 168 ίππων που βρίσκεται στον μπροστινό άξονα και προσφέρει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα. Η συνδυασμένη ηλεκτρική αυτονομία για την έκδοση Style με τις ζάντες 17 ιντσών υπολογίζεται στα 376 χιλιόμετρα.

Στην βάση της γκάμας του Ford Explorer βρίσκεται η έκδοση με μπαταρία χωρητικότητας 52 kWh και τροφοδοτεί έναν μονό ηλεκτροκινητήρα ο οποίος βρίσκεται στον πίσω άξονα. Αυτός αποδίδει 170 ίππους και 310 Nm ροπής, επιταχύνοντας το μοντέλο από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 8,7 δλ, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 160 χλμ./ώρα. To επίσημο νούμερο αυτονομίας, σύμφωνα με την Ford, είναι 393 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.

FORD EXPLORER 01

Πιο πάνω στην γκάμα των κινητήρων υπάρχουν δύο εκδόσεις, αμφότερες με μια συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 77 kWh για το Ford Explorer με κίνηση στους πίσω τροχούς (RWD) και στις 79 kWh για την έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες και τετρακίνηση (AWD). Η έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα φτάνει τους 286 ίππους, ενώ η ροπή ανέρχεται σε 545 Nm. H επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6.4 δλ.

H έκδοση AWD προσθέτει στην όλη διάταξη του συστήματος κίνησης έναν ακόμα ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται εγκατεστημένος στον εμπρός άξονα. Στη συγκεκριμένη έκδοση η συνδυαστική απόδοση των δύο μονάδων φτάνει τους 340 ίππους και η ροπή τα 679 Nm. Ως αποτέλεσμα, το τετρακίνητο μοντέλο της Ford είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,3 δλ.. Η αυτονομία υπολογίζεται στα 627 χιλιόμετρα.

Όσον αφορά τη γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της Ford Pro, υπάρχει διαθέσιμο για Test Drive το αμιγώς ηλεκτρικό ETransit Van καθώς και το νέο ETransit Courier.

Όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προγραμματίσουν το δικό τους Test Drive στο περίπτερο της Ford Βροχίδης-Χατζής Α.Ε. κατά τη διάρκεια των ωρών λειτουργίας της 89ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (Δευτέρα-Παρασκευή: 16:00-22:00, Σάββατο-Κυριακή: 10:00-22:00).

Πέρα από τη δυνατότητα για Test Drive, oι επισκέπτες του περιπτέρου μπορούν να δουν από κοντά την πλήρη γκάμα επιβατικών EV της Ford, όπως τη νέα Mustang Mach-E, το νεοφερμένο αμιγώς ηλεκτρικό Ford Puma Gen-E, αλλά και τα νέα Explorer και Capri.

Στον ίδιο χώρο παρουσιάζεται επίσης το νέο μέλος της εξηλεκτρισμένης σειράς επαγγελματικών οχημάτων της Ford Pro – που δεν είναι άλλο από το νέο Ranger Plug-In Hybrid – μαζί με τα αμιγώς ηλεκτρικά E-Transit Van, E-Transit Custom και E-Transit Courier.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων