Ford: Τα Puma, Puma Gen-E, Kuga και Ranger PHEV αποκτούν το σύστημα αυτόνομης οδήγησης BlueCruise
H Ford ανακοίνωσε την επέκταση της διαθεσιμότητας του συστήματος BlueCruise, σε περισσότερα μοντέλα της.
Το σύστημα έκανε το ντεμπούτο του στην Ευρώπη με την Mustang Mach-E, όμως, από την άνοιξη του 2026 έρχεται και στα Puma, Puma Gen-E, Kuga και Ranger PHEV, σε μοντέλα που εξοπλίζονται με το προαιρετικό πακέτο Driver Assistance Pack.
Το Ford BlueCruise είναι μια προηγμένη τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού επιπέδου 2+, που επιτρέπει οδήγηση χωρίς χέρια σε συγκεκριμένους αυτοκινητόδρομους, γνωστούς ως «Μπλε Ζώνες». Στην Ελλάδα, το σύστημα είναι διαθέσιμο σε κύριες οδικές αρτηρίες, όπως η Αττική Οδός και οι βασικές Εθνικές Οδοί.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Το BlueCruise συνδυάζει το Προσαρμοζόμενο Cruise Control με το Κεντράρισμα Λωρίδας, επιτρέποντας στο όχημα να διατηρεί ταχύτητα, απόσταση και πορεία χωρίς συνεχή παρέμβαση του οδηγού. Όταν το όχημα εισέλθει σε Μπλε Ζώνη, ο πίνακας οργάνων γίνεται μπλε, υποδεικνύοντας ότι η λειτουργία hands-free είναι διαθέσιμη.
Ήταν το πρώτο σύστημα του είδους του που έλαβε έγκριση το 2023 από τις κανονιστικές αρχές της Ευρώπης και εξασφαλίζει πρόσβαση σε περισσότερα από 135.000 χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων, οι οποίοι αποκαλούνται Blue Zones, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να πραγματοποιούν οδικά ταξίδια διασχίζοντας πολλές χώρες.

Προτού ενεργοποιηθεί η hands-free οδήγηση, τα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με BlueCruise ελέγχουν ότι οι διαγραμμίσεις των λωρίδων κυκλοφορίας είναι ορατές, ότι ο οδηγός έχει τα μάτια του στραμμένα στο δρόμο και ότι συντρέχουν οι υπόλοιπες προϋποθέσεις.

Το BlueCruise χρησιμοποιεί έναν συνδυασμό ραντάρ και καμερών προκειμένου να εντοπίζει και να παρακολουθεί τη θέση και την ταχύτητα των άλλων οχημάτων στο δρόμο. Μία κάμερα που είναι στραμμένη προς τα εμπρός ανιχνεύει τις διαγραμμίσεις των λωρίδων κυκλοφορίας και τις πινακίδες ορίων ταχύτητας. Για να διασφαλιστεί ότι οι οδηγοί έχουν στραμμένο το βλέμμα τους στο δρόμο ενώ τα χέρια τους δεν είναι στο τιμόνι, μια κάμερα που «κοιτά» τον οδηγό ελέγχει το βλέμμα και τη θέση του κεφαλιού του, ακόμη και όταν φοράει γυαλιά ηλίου.

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.



