Ford Mustang GTD: Βάζει «φωτιά» στο Nurburgring και καταρρίπτει το ρεκόρ που η ίδια έθεσε!

2025 Mustang GTD 1


Στα τέλη του 2024, η Ford έφερε την ταχύτερη και πιο ισχυρή Mustang παραγωγής στην ιστορία της, την GTD, στην πίστα του Nurburgring, προκειμένου να σημειώσει έναν ταχύτατο γύρο.

Ωστόσο, οι καιρικές συνθήκες στάθηκαν εμπόδιο στην προσπάθεια. Ο Dirk Müller, οδηγός της Mustang GTD, κατάφερε να κάνει μόνο τρεις γύρους, προτού εγκαταλείψει την προσπάθεια.

Σε έναν από αυτούς σημείωσε χρόνο 6 λεπτά και 57,6 δευτερόλεπτα – χρόνος ρεκόρ για το ταχύτερο αμερικανικό αυτοκίνητο παραγωγής που έκανε γύρο στην θρυλική πίστα. Όμως όλοι ήξεραν ότι το αυτοκίνητο είχε να προσφέρει περισσότερα. Μάλιστα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ford, Jim Farley, επιβεβαίωσε τότε ότι θα προσπαθήσει ξανά το 2025 για έναν καλύτερο χρόνο.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

Έτσι, φτάνουμε στο σήμερα. Η Mustang GTD επέστρεψε στην «Πράσινη Κόλαση» και κατέρριψε το ίδιο της το ρεκόρ, σημειώνοντας γύρο σε 6 λεπτά και 52,072 δευτερόλεπτα.

Η Ford δήλωσε ότι κατάφερε να κερδίσει αυτά τα επιπλέον πέντε δευτερόλεπτα μέσω μιας σειράς βελτιώσεων στο αυτοκίνητο. Το λογισμικό του συστήματος μετάδοσης έχει αναθεωρηθεί, όπως και το πλαίσιο, το οποίο έχει μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία. Το ABS και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης έχουν βελτιωθεί με νέο λογισμικό, ενώ το αυτοκίνητο έχει διαφορετικές αεροδυναμικές ρυθμίσεις.

Ο νέος χρόνος τοποθετεί την Mustang GTD ψηλότερα στην κατάταξη από την Porsche 918 Spyder, την προηγούμενη κάτοχο του συνολικού ρεκόρ στην πίστα του Nurburgring, ενώ είναι ταχύτερη και από την 911 GT3, την Ferrari 296 GTB και την Lamborghini Aventador SV.

Βέβαια δεν χρειάζεται να αναρωτηθούμε πολύ για τους λόγους που ώθησαν την νέα Mustang GTD στην κορυφή του Nurburgring. O υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας της με χωρητικότητα 5,2 λίτρων αποδίδει μέγιστη ισχύ 826 ίππων και ροπή 900 Nm, ενώ διαθέτει πολλές αναβαθμίσεις σε σύγκριση με τους κινητήρες των προηγούμενων Mustang. Για παράδειγμα, υιοθετεί σύστημα λαδιού ξηρού κάρτερ, το οποίο μπορεί να συμβάλλει στη διατήρηση της λίπανσης του κινητήρα ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες οδήγησης.

Αυτό το σύστημα εξασφαλίζει ταυτόχρονα την αύξηση του ορίου περιστροφής του κινητήρα στις 7.650 σ.α.λ. – 100 σ.α.λ. επιπλέον από ότι ο προηγούμενος V8 των 5,2 λίτρων. Οι τιμές απόδοσης του κινητήρα επιτυγχάνονται χάρη και σε πολλές ακόμα αλλαγές, όπως τα νέα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής, η στάνταρ εξάτμιση τιτανίου και η μικρότερη τροχαλία του μηχανικού υπερσυμπιεστή.

Η ενεργή αεροδυναμική του αμαξώματος, τα carbon φρένα και η πίσω ανάρτηση με τα ημι-ενεργά αμορτισέρ που τοποθετούνται μαζί με τα ελατήρια ανάμεσα στους πίσω τροχούς δημιουργούν την πιο «πιστάδικη» Mustang που έχει παράξει ποτέ η Ford.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων