Ford Mustang S650E: Το πρώτο υβριδικό muscle car ετοιμάζεται για παραγωγή

Ford Mustang S650E: Το πρώτο υβριδικό muscle car ετοιμάζεται για παραγωγή


Η Ford βρίσκεται ένα βήμα πριν γράψει ιστορία, καθώς αναπτύσσει την υβριδική έκδοση της Mustang S650. Η ιδέα για ένα Mustang με ηλεκτρική υποβοήθηση, είχε ανακοινωθεί ήδη από το 2017, όταν η εταιρεία επένδυσε σχεδόν 600 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο του Flat Rock, στο Μίσιγκαν. Το σχέδιο προέβλεπε ότι μια Mustang V8 Hybrid θα έμπαινε στη γραμμή παραγωγής το 2020, κάτι που μέχρι σήμερα δεν υλοποιήθηκε.

Σύμφωνα με το Ford Authority, πλέον υπάρχει φως στο τούνελ: η υβριδική Mustang S650, με κωδική ονομασία S650E, βρίσκεται ήδη σε φάση ανάπτυξης. Ακόμα δεν έχει αποσαφηνιστεί αν θα είναι ένα κλασικό υβριδικό, ή ένα plug-in υβριδικό (PHEV). Σε κάθε περίπτωση, το μοντέλο δεν πρέπει να συγχέεται με τη Mustang Mach-E, το πλήρως ηλεκτρικό SUV, που αποτελεί ξεχωριστή πρόταση της Ford.

Mustang μερικώς ηλεκτροκίνητη – Όχι ακόμα πλήρως ηλεκτρική

Ο CEO της Ford, Jim Farley, είχε δηλώσει το 2023, πως ένα πλήρως ηλεκτρικό Mustang coupe δύσκολα θα δούμε στο άμεσο μέλλον. Ωστόσο, ένα υβριδικό μοντέλο θεωρείται όχι μόνο πιθανό, αλλά και στρατηγικά αναγκαίο. Η Ford έχει ήδη ανακοινώσει πως όλα τα μοντέλα της σειράς Ford Blue θα διαθέτουν και υβριδικές εκδόσεις έως το 2030 – και η Mustang φυσικά δεν αποτελεί εξαίρεση.

Τον Αύγουστο του 2024, ο Farley επιβεβαίωσε ότι η Ford Performance (Ford Racing) δοκιμάζει νέα υβριδικά συστήματα κίνησης, υποστηρίζοντας ότι τα μερικώς ηλεκτρικά σύνολα, μπορούν να προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις. Παράλληλα, τα πρώτα πρωτότυπα S650E έχουν ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές.

Προκλήσεις και πολιτικές πιέσεις

Παρά τη δυναμική του project, παραμένει άγνωστο αν η Mustang S650E θα καταφέρει να φτάσει στην τελική παραγωγή. Η Ford βρίσκεται αντιμέτωπη με τις πολιτικές του προέδρου των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, οι οποίες στηρίζουν περισσότερο τους κινητήρες εσωτερικής καύσης παρά την ηλεκτροκίνηση, χαλαρώνοντας τις ρυθμίσεις για τις εκπομπές ρύπων.

Η στρατηγική της Ford στην Ευρώπη

Στην έκθεση IAA Mobility του Μονάχου, η εταιρεία παρουσίασε πολλά ηλεκτρικά μοντέλα, όπως τα Puma Gen-E, Explorer και Capri. Τα δύο τελευταία, κατασκευάζονται στο Κέντρο Ηλεκτρικών Οχημάτων της Κολωνίας, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν επιτύχει σημαντικές πωλήσεις. Εξίσου σημαντική ήταν η πρεμιέρα του νέου Ranger Plug-in Hybrid MS-RT, που έδειξε την κατεύθυνση της μάρκας προς τα PHEV.

Με δεδομένο ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας παραμένουν περιορισμένες, ο Farley μίλησε πρόσφατα για «επανεφεύρεση» της στρατηγικής. Η εταιρεία επενδύει 4,3 δισ. ευρώ σε νέα ηλεκτρική πλατφόρμα, με στόχο να κάνει τα μελλοντικά της μοντέλα πιο προσιτά και ανταγωνιστικά.

Πηγή: Ford Authority

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων