Ford Ranger PHEV: Ξεκίνησαν οι πρώτες παραδόσεις του plug-in υβριδικού Pick-Up – motorone.gr

To Ford Ranger PHEV έχει ξεκινήσει εδώ και λίγο καιρό την εμπορική του πορεία στην αγορά, προσφέροντας, σύμφωνα με την εταιρεία, τις κορυφαίες ικανότητες της δημοφιλούς οικογένειας Ranger όσον αφορά τη ρυμούλκηση, το ωφέλιμο φορτίο και την απόδοση εκτός δρόμου.
Η παραγωγή για την ευρωπαϊκή αγορά του νέου Ranger PHEV βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη στο εργοστάσιο της Ford στο Silverton της Νότιας Αφρικής, ενώ οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες στη Γηραιά Ήπειρο έχουν ήδη ξεκινήσει.
Το 2024, το Ranger διατήρησε για δέκατη συνεχόμενη χρονιά την ηγετική θέση του στην Ευρώπη στην κατηγορία των pick-up οχημάτων, με το μερίδιό του σε αυτή να αυξάνεται ξεπερνώντας το 43%.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Οι 281 ίπποι που παράγει ο PHEV Ecoboost των 2,3 λίτρων είναι περισσότεροι από ένα πετρελαιοκίνητο Ranger με τον 3λιτρο V6, επιτυγχάνοντας παράλληλα καλύτερη οικονομία καυσίμου. Η ροπή των 697 Nm είναι η υψηλότερη από οποιουδήποτε άλλου Ranger που έχει μπει στην παραγωγή.
Το νέο Modular Hybrid Transmission ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα του Ranger PHEV στο περίβλημα του κιβωτίου προκειμένου να εξασφαλιστεί απρόσκοπτα η υβριδική λειτουργία του συστήματος.
Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί λιγότερο από τέσσερις ώρες με τη χρήση μονοφασικού φορτιστή 16 αμπέρ, ενώ τα διαφορετικά driving modes προσφέρουν τη δυνατότητα κίνησης με βενζίνη, αμιγώς ηλεκτρικά ή με συνδυασμό και των δύο. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία σύμφωνα με την Ford, φτάνει τα 50 χιλιόμετρα.
Το Ranger PHEV μπορεί να μεταφέρει φορτίο 800 κιλών, ενώ μπορεί να ρυμουλκήσει έως και 3.500 κιλά. Το σύστημα τετρακίνησης e-4WD προσφέρει και καλές εκτός δρόμου ικανότητες.
Η τεχνολογία Pro Power Onboard του νέου Ranger PHEV παρέχει τη δυνατότητα τροφοδοσίας εργαλείων αλλά και εξοπλισμού υψηλής απόδοσης σε εργοτάξια ή κάμπινγκ. Το σύστημα προσφέρει στάνταρ ισχύ φόρτισης 2,3 kW. Ωστόσο υπάρχει και η επιλογή της έκδοσης των 6,9 kW, η οποία διαθέτει δύο παροχές των 15Α στο χώρο φόρτωσης – με ισχύ 3,45 kW διαθέσιμα για κάθε μια – έτσι ώστε να μπορούν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις λειτουργίας βαρέως τύπου εξοπλισμού.
Η πίσω πόρτα χώρου φόρτωσης του νέου Ford Ranger PHEV είναι συγχρόνως και μια εργονομική επιφάνεια εργασίας. Διαθέτει ενσωματωμένους σφιγκτήρες για τη συγκράτηση διαφόρων αντικειμένων, αλλά και έναν χάρακα για μετρήσεις, μετατρέποντας ουσιαστικά την επιφάνεια της πόρτας σε πάγκο εργασίας.
Το Ford Ranger PHEV διατίθεται από την Ford Motor Ελλάς με επιτόκιο χρηματοδότησης Ford Pro PLUS Finance 2,99% (πλέον εισφοράς), ενώ είναι διαθέσιμο με μηνιαίο μίσθωμα Ford Lease για το κανάλι των εταιρικών πωλήσεων.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.