H Porsche ανακοίνωσε την αποχώρησή της από το WEC
Η Porsche θα πάψει να συμμετέχει με εργοστασιακή ομάδα στην κατηγορία Hypercar του WEC στο τέλος της φετινής σεζόν. Η γερμανική εταιρεία, που κατέκτησε τον τίτλο οδηγών στο WEC πέρυσι με τους Kevin Estre, Laurens Vanthoor και Andre Lotterer, επεσήμανε όμως ότι θα συνεχίσει να αγωνίζεται με την 963 LMDh στο Πρωτάθλημα IMSA SportsCar της Βόρειας Αμερικής.
Η συμμετοχή στην κατηγορία GTP του IMSA με την ομάδα Porsche Penske Motorsport θα είναι ένα από τα δύο εργοστασιακά αγωνιστικά προγράμματα της Porsche για το 2026, μαζί με τη συμμετοχή της στη Formula E.
Ο Michael Steiner, μέλος του διοικητικού συμβουλίου υπεύθυνος για την έρευνα και εξέλιξη, του οποίου οι αρμοδιότητες περιλαμβάνουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, δήλωσε: «Λυπούμαστε πολύ που, λόγω των τρεχουσών συνθηκών, δεν θα συνεχίσουμε τη συμμετοχή μας στο WEC μετά από αυτή τη σεζόν».
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Η ανακοίνωση της Porsche τόνισε ότι η συνεχιζόμενη συμμετοχή στην IMSA, όπου βρίσκεται καθ’ οδόν να διατηρήσει τους τίτλους της στο GTP, «υπογραμμίζει τη σημασία της αγοράς της Βόρειας Αμερικής και των αγώνων αντοχής για τη μάρκα».
Η απόφαση να περιοριστεί το αγωνιστικό πρόγραμμα, παρότι η Penske Porsche να αγωνίζεται σε WEC και IMSA από το 2023, έρχεται ενώ η γερμανική εταιρεία αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα. Οι πωλήσεις της Porsche έχουν μειωθεί λόγω της επιβολής δασμών στις εισαγωγές στις ΗΠΑ και της πτώσης της ζήτησης στην Κίνα.
Τον Ιούλιο, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Oliver Blume ανακοίνωσε ένα σχέδιο μείωσης του προσωπικού κατά 10% έως το 2029, καθώς περιέγραψε ένα μέλλον στο οποίο οι πωλήσεις της Porsche θα μειωθούν σε 250.000 αντί για περισσότερες από 300.000 το 2024.
Ωστόσο, ο επικεφαλής της Porsche Motorsport, Thomas Laudenbach, δήλωσε στον αγώνα WEC του Austin τον Σεπτέμβριο ότι οι αποφάσεις σχετικά με το μέλλον του προγράμματος LMDh δεν θα βασίζονται μόνο σε οικονομικά κριτήρια. O Laudenbach παραδέχτηκε την δυσαρέσκειά του για το WEC, δηλώνοντας: «Πιστεύω ότι υπάρχουν πράγματα που μπορούμε να βελτιώσουμε στο Πρωτάθλημα».
Ο Laudenbach αναφερόταν στο Balance of Performance (τον τρόπο με τον οποίο ισοσταθμίζει την απόδοση των αυτοκινήτων η FIA και η ACO) όταν είπε «έχουμε δει πολλά αποτελέσματα που είναι αμφισβητήσιμα».
Το γεγονός ότι η Porsche θα συνεχίσει να αγωνίζεται στη Formula E, η οποία θα κάνει τη μετάβαση στα μονοθέσια Gen4 για τη σεζόν 2026-2027, θα επιτρέψει στην Porsche να «αποκτήσει πολύτιμες γνώσεις για τα ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα παραγωγής», όπως έγραφε η ανακοίνωση. «Σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον, θα συνεχίσουμε να προωθούμε την εξέλιξη οχημάτων υψηλής απόδοσης», δήλωσε ο Michael Steiner.
Η Porsche επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της στις πελατειακές συμμετοχές στους αγώνες αντοχής, τις οποίες χαρακτήρισε ως «σημαντικό πυλώνα» της στρατηγικής της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η γερμανική ομάδα Proton Competition συμμετέχει στο φετινό Πρωτάθλημα του WEC με μία πελατειακή Porsche 963 στην κατηγορία Hypercar.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.