Karma Automotive: Διπλό χτύπημα με τα εκρηκτικά νέα Gyesera και Amaris – Cars Electric

ΔΕΗ Blue Προσφορά


Η Karma Automotive επιχειρεί ένα δυναμικό comeback στη σκηνή των πολυτελών ηλεκτρικών οχημάτων, με δύο νέα μοντέλα, που φιλοδοξούν να αλλάξουν τα δεδομένα. Το τετράθυρο κουπέ Karma Gyesera, διάδοχος του εμβληματικού Revero, ετοιμάζεται για παραγωγή στα τέλη του 2025, ενώ το άκρως σπορ Karma Amaris αναμένεται το 2026, προσφέροντας εκρηκτικές επιδόσεις και σχεδίαση που κόβει την ανάσα.

Με αυτά τα δύο μοντέλα, η εταιρεία επιχειρεί να δώσει μια πιο ρεαλιστική απάντηση στις προκλήσεις της αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, επιλέγοντας την τεχνολογία επέκτασης αυτονομίας (EREV), που συνδυάζει ηλεκτροκίνηση, με θερμικό κινητήρα-γεννήτρια.

Το Karma Gyesera – Η αναγέννηση του Revero με νέα ταυτότητα

Το Gyesera, που παραπέμπει αισθητικά στο πρωτότυπο Ivara, βασίζεται τεχνικά στο Revero αλλά παρουσιάζεται ουσιαστικά ως ολοκαίνουριο μοντέλο. Σχεδόν όλα τα πάνελ του αμαξώματος έχουν ανασχεδιαστεί, με χρήση ελαφριών υλικών, όπως αλουμίνιο ενισχυμένο με πλαστικό και ανθρακονήματα.

Οι δυναμικές γραμμές, η χαμηλή και φαρδιά στάση του αμαξώματος και οι 22άρες ζάντες αλουμινίου με ειδικά ελαστικά Pirelli ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα. Σχεδιαστικές λεπτομέρειες, όπως το χαρακτηριστικό «backslash» στις πλαϊνές ποδιές και η φωτεινή υπογραφή στα φώτα, χαρίζουν στο Gyesera μια αδιαμφισβήτητη ταυτότητα.

Κάτω από το καπό, κρύβεται η τελευταία γενιά του υβριδικού συστήματος EREV, που αποδίδει 566 ίππους και 740 Nm ροπής. Χάρη σε αυτή τη δύναμη, το Gyesera εκτοξεύεται από τα 0 στα 100 km/h σε μόλις 4 δευτερόλεπτα, μισό δευτερόλεπτο ταχύτερα από τον προκάτοχό του.

Premium εσωτερικό με έμφαση στην απλότητα

Η καμπίνα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την καθαρότητα και την αρμονία. Οι γραμμές ρέουν αβίαστα από πόρτα σε πόρτα, ενώ η τεχνολογία είναι παρούσα αλλά δεν κυριαρχεί. Δύο υψηλής ανάλυσης οθόνες ενσωματώνονται διακριτικά στο ταμπλό, προσφέροντας πολλαπλές λειτουργίες, χάρη στο πανίσχυρο τσιπ Qualcomm 8155.

Οι οδηγοί μπορούν να διαμορφώσουν την εμπειρία τους με διαφορετικά modes οθόνης, ενώ ο χειρισμός του κλιματισμού, γίνεται μέσω cascade μενού. Το ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto είναι στάνταρ, ενώ νέες λειτουργίες επιτρέπουν ασύρματες ενημερώσεις (OTA) και πρόσθετο ψηφιακό περιεχόμενο.

Η συνεργασία με την Master & Dynamic φέρνει μια ειδική ηχοσύσταση, ενώ η χρήση AI με cloud δεδομένα βοηθά στην προληπτική διάγνωση, πιθανών αναγκών συντήρησης.

Στο σχεδιαστικό κομμάτι, η κεντρική κονσόλα έχει επαναπροσδιοριστεί με premium λεπτομέρειες, όπως το κουμπί εκκίνησης σε μαύρο βερνίκι πιάνου. Τα κουμπιά των παραθύρων έχουν σχεδόν εξαφανιστεί από το οπτικό πεδίο, ενώ μια ασύρματη θήκη φόρτισης, κρύβεται επιμελώς στο υποβραχιόνιο. Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν 15% περισσότερο χώρο για τα πόδια, χάρη στα νέα λεπτότερα μπροστινά καθίσματα.

Τιμή και παραγωγή

Το Karma Gyesera θα ξεκινά από περίπου 142.000 ευρώ. Η παραγωγή θα λάβει χώρα στην Καλιφόρνια, ξεκινώντας το τελευταίο τρίμηνο του 2025, ενώ η παγκόσμια πρεμιέρα του, γίνεται στο πλαίσιο της Εβδομάδας Αυτοκινήτου του Μοντερέι.

Το Karma Amaris – Το εκρηκτικό δίθυρο κουπέ του μέλλοντος

Παράλληλα με το Gyesera, η Karma ετοιμάζει το Amaris – ένα διθέσιο κουπέ με σπορ ταυτότητα, που αναμένεται στα τέλη του 2026. Αρχικά θα λανσαριστεί ως αμιγώς διθέσιο, με πιθανότητα να προστεθεί αργότερα και έκδοση με πίσω κάθισμα.

Το Amaris θα κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες σε συνδυασμό με μπαταρία 41,5 kWh και έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, που λειτουργεί ως γεννήτρια. Το αποτέλεσμα; Ένα υβριδικό σύνολο με 708 ίππους και 916 Nm ροπής.

Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία, θα φτάνει περίπου τα 160 χιλιόμετρα, ενώ η συνολική αυτονομία θα αγγίζει τα 640 χιλιόμετρα.

Σπορ εσωτερικό με υλικά κορυφαίας ποιότητας

Το εσωτερικό του Amaris θα συνδυάζει δέρμα, Alcantara και ανθρακονήματα, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα πολυτέλειας, με σπορ χαρακτήρα. Ο σχεδιασμός θα ακολουθεί τη φιλοσοφία του προηγουμένως ανακοινωθέντος ηλεκτρικού κουπέ Kaveya, με έμφαση στη λεπτομέρεια και στην οδηγοκεντρική εμπειρία.

Η τιμή εκκίνησης θα αγγίζει τα 172.000 ευρώ, ενώ η παραγωγή του έχει προγραμματιστεί για τα τέλη του 2026.

Η νέα στρατηγική της Karma

Με το Gyesera και το Amaris, η Karma Automotive επιχειρεί ένα restart που θα της επιτρέψει να ξαναμπεί δυναμικά στην premium αγορά. Αντλώντας έμπνευση από το Revero αλλά προσφέροντας μια σύγχρονη προσέγγιση, η μάρκα φιλοδοξεί να προσελκύσει το κοινό που ζητά πολυτέλεια, τεχνολογία και υψηλές επιδόσεις, χωρίς τους περιορισμούς ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Σε μια περίοδο που η αγορά των EV παραμένει ασταθής, η Karma επιλέγει τον δρόμο της ευελιξίας με EREV συστήματα, δίνοντας την υπόσχεση, ότι ο οδηγός θα απολαμβάνει την ηλεκτρική αίσθηση, αλλά χωρίς άγχος για την αυτονομία.

Συμπέρασμα

Η Karma Automotive δεν επιστρέφει απλώς, αλλά επιτίθεται με δύο πανίσχυρα μοντέλα που θέτουν νέα στάνταρ στην κατηγορία των πολυτελών υβριδικών κουπέ. Το Gyesera αντιπροσωπεύει το ιδανικό ισοζύγιο μεταξύ πολυτέλειας και επιδόσεων, ενώ το Amaris έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα στον χώρο των σπορ κουπέ. Η μάχη στα premium υβριδικά μόλις ξεκίνησε – και η Karma δείχνει αποφασισμένη να κερδίσει.

Πηγή: Automotive News

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων