KGM Musso EV: To νέο αμιγώς ηλεκτρικό pick-up με αυτονομία 419 χιλιόμετρα – motorone.gr

Νέο Cupra Tindaya: Το αντίπαλο δέος της BMW iX3 παρουσιάστηκε στο Μόναχο - motorone.gr


Η KGM παρουσίασε το νέο Musso EV pick-up, που σύμφωνα με την μάρκα “συνδυάζει την οικονομία ενός ηλεκτρικού οχήματος, την ευελιξία ενός pick-up και την άνεση και κομψότητα ενός SUV”.

To διπλοκάμπινο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο γίνεται και επίσημα η ναυαρχίδα της γκάμας της KGM στην χώρα μας και συνδυάζει τον χαρακτήρα του Musso, μαζί με το ύφος του πρώτου lifestyle pick-up της Κορέας, του Musso Sports.

To τελευταίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2002, ενώ μέσα στα χρόνια, το κορεάτικο pick-up απέκτησε τέσσερις γενιές: Actyon Sports (2006-2011), Korando Sports (2012-2017) και τα σημερινά Musso & Musso Grand (2018-2025).

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

Εμφανισιακά το μοντέλο μοιράζεται το design του με τα υπόλοιπα μοντέλα της KGM. Η σχεδιαστική γλώσσα “Powered by Toughness” μεταφράζεται σε μια μάσκα με ισχυρή παρουσία στον δρόμο, η οποία θυμίζει αυτή του KGM Torres Hybrid. Τα οριζόντια LED φώτα με μοτίβο κουκκίδων είναι επίσης παρόμοια με αυτά του Torres.

kgm musso ev (1)

Το εξωτερικό διατίθεται σε έξι χρώματα – Grand White, Blazing Gold, Amazonia Green, Ultra Marine, Marble Gray και Space Black – ενώ το εσωτερικό προσφέρεται σε Μαύρο, Καφέ ή Γκρι με διχρωμία.

Περνώντας στην καμπίνα, το Musso EV υιοθετεί τη φιλοσοφία Slim & Wide, η οποία σύμφωνα με την KGM συνδυάζει “εργονομικό σχεδιασμό με καθαρές γραμμές και ευρύχωρη διάταξη που εστιάζει στην εμπειρία οδήγησης”. Η πανοραμική οθόνη ενσωματώνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών με μια οθόνη αφής 12,3 ιντσών.

kgm musso ev (10)

Η πλατφόρμα infotainment επόμενης γενιάς της KGM, Athena 2.0, υποστηρίζει τόσο τον πίνακα οργάνων όσο και το σύστημα AVNT (Audio-Video-Navigation-Telematics), βελτιώνοντας την συνδεσιμότητα με το smartphone.ατμοσφαιρικός φωτισμός 32 χρωμάτων εφαρμόζεται σε όλο το ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και τις επενδύσεις θυρών.

kgm musso ev (15)

Ο χώρος φόρτωσης μπορεί να μεταφέρει φορτίο έως 500 κιλά, φιλοξενώντας εξοπλισμό κάμπινγκ, ποδήλατα, σανίδες surf αλλά και επαγγελματικά εργαλεία. Τα φωτιστικά σώματα του χώρου φόρτωσης εξασφαλίζουν ορατότητα τη νύχτα, ενώ η πίσω πόρτα αντέχει έως 150 κιλά και μπορεί να στηρίξει δύο ενήλικες.

kgm musso ev (8)

Το Musso EV διαθέτει μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) 80,6 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία έως και 419,6 χλμ.. Η τεχνολογία Cell-to-Pack (CTP) μεγιστοποιεί την ενεργειακή πυκνότητα και προσφέρει ενεργειακή αποδοτικότητα και αυξημένη ασφάλεια.

Οι οδηγοί μπορούν να ρυθμίζουν την ανάκτηση της κινητικής ενέργειας μέσω αναγεννητικής πέδησης, σε τρία επίπεδα, μέσω των «paddles» πίσω από το τιμόνι. Το σύστημα προσαρμόζεται αυτόματα στις συνθήκες του προπορευόμενου οχήματος, στις κλίσεις του δρόμου και στα δεδομένα καμερών ταχύτητας.

Με ταχύτητα φόρτισης 300 kW, η μπαταρία επαναφορτίζεται από 20% σε 80% σε περίπου 31 λεπτά. Το σύστημα υποστηρίζει επίσης Vehicle-to-Load (V2L), επιτρέποντας εύκολη παροχή ρεύματος για κάμπινγκ ή υπαίθριες εργασίες.

Η ισχύς προέρχεται από έναν εμπρόσθιο ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ 207 ίππους και μέγιστη ροπή 339 Nm. Το σύστημα τετρακίνησης (AWD) παρακολουθεί συνεχώς τις ταχύτητες των τροχών, εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση σε κάθε τύπο επιφάνειας. Η ικανότητα ρυμούλκησης φτάνει τους 1,8 τόνους, υποστηριζόμενη από το Trailer Sway Control, που μειώνει την πλευρική κίνηση και παρέχει υποβοήθηση στο τιμόνι για ασφαλέστερη ρυμούλκηση.

Οι δυνατότητες εκτός δρόμου περιλαμβάνουν γωνία προσέγγισης 20,2 μοιρών, γωνία αναχώρησης 24,3 μοιρών και απόσταση από το έδαφος 18,14 εκατοστά. Η αυτορυθμιζόμενη ανάρτηση διατηρεί σταθερό ύψος, ανεξάρτητα από το φορτίο, εξασφαλίζοντας σταθερότητα και άνεση κατά την οδήγηση.

Το νέο Musso EV αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα μέσα στο 2026, ενώ οι τιμές θα ανακοινωθούν σύντομα.

kgm musso ev (4)


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων