Koenigsegg: Καταρρίπτει ρεκόρ ταχύτητας με… μικροαλλαγές στο λογισμικό!

Koenigsegg Jesko Absolut Overdrive (3)


Η Koenigsegg καταφέρνει πάντα να παραμένει στο προσκήνιο, κατασκευάζοντας ξεχωριστά αυτοκίνητα υπερυψηλών επιδόσεων. Αυτή την φορά όμως, το μόνο που χρειάστηκε ήταν.. μικροαλλαγές στο λογισμικό!

Βλέπετε, πριν περίπου ένα μήνα, η Rimac κατάφερε να καταρρίψει το ρεκόρ που είχε θέσει η Koenigsegg Jesko Absolut στο σπριντ 0-400-0 χλμ./ώρα – μια δοκιμασία που τεστάρει την ακαριαία επιτάχυνση, την υψηλή τελική ταχύτητα και την ικανότητα φρεναρίσματος του αυτοκινήτου.

Με τον χρόνο του Rimac Nevera R να έχει οριστεί στα 25,79 δευτερόλεπτα, η Koenigsegg πραγματοποίησε ορισμένες στοχευμένες αλλαγές στο λογισμικό της Jesko Absolut. Οι μηχανικοί επαναπρογραμμάτισαν τόσο τον «εγκέφαλο» του κινητήρα, όσο και το σύστημα ελέγχου του κιβωτίου ταχυτήτων. Παράλληλα, παρουσίασαν και ένα νέο σύστημα κατανομής και ελέγχου της ροπής, το οποίο επιτρέπει στη Jesko να διαχειρίζεται την ροπή της «όπως ποτέ άλλοτε».

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία της Jesko Absolut Overdrive και, στο βίντεο που δημοσιεύτηκε στο προφίλ της Koenigsegg στο YouTube, το αυτοκίνητο καταφέρνει να πραγματοποιήσει το σπριντ από στάση στα 400 χλμ./ώρα σε 16,77 δευτερόλεπτα, ενώ χρειάστηκαν μόλις 8,44 δευτερόλεπτα για να σταματήσει από τα 400 χλμ./ώρα. Το σύνολο ήταν 25,21 δευτερόλεπτα – μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορο, συγκριτικά με το Nevera R.

Στο βίντεο εμφανίζεται και μια δεύτερη προσπάθεια, στην οποία το αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση και φτάνει τα 250 μίλια/ώρα (402 χλμ/ώρα). Σε αυτή την προσπάθεια χρειάστηκαν 25,67 δευτερόλεπτα – με το Nevera R να σημειώνει χρόνο 26,20 δευτερολέπτων, στην ίδια δοκιμασία.

Αμφότερες οι προσπάθειες ήταν αρκετές ώστε η νέα Koenigsegg Jesko Absolut Overdrive να καταρρίψει το παγκόσμιο ρεκόρ.

Koenigsegg Jesko Absolut Overdrive (4)

Να πούμε σε αυτό το σημείο ότι η Jesko Absolut Overdrive διατηρεί τον 5λιτρο V8 κινητήρα με twin turbo της Koenigsegg Jesko Absolut, που παράγει 1.300 ίππους με κανονική βενζίνη και 1.620 με βιοκαύσιμο Ε85 στις 8.500 στρ./λ. και 1.500 Nm ροπής. Διαθέτει μετάδοση 9 σχέσεων (βάρους μόλις 90 κιλών) με πολλαπλούς συμπλέκτες, γεγονός που σημαίνει ότι οι αλλαγές δε χρειάζεται να είναι σειριακές, μειώνοντας το χρόνο που απαιτείται για να πραγματοποιηθούν. Η Koenigsegg ισχυρίζεται ότι ο ατσαλένιος στροφαλοφόρος του κινητήρα είναι ο ελαφρύτερος του κόσμου, με βάρος μόλις 12,5 κιλά.

Koenigsegg Jesko Absolut Overdrive (2)


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων