Lamborghini Fenomeno: Το υβριδικό «φαινόμενο» των 1065 ίππων

Αυτή είναι η νέα Lamborghini Fenomeno και μπαίνει… σαν ταύρος σε υαλοπωλείο στην γκάμα της ιταλικής μάρκας.
Πρόκειται για ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής – το πιο πρόσφατο που παρουσίασε το σχεδιαστικό τμήμα της Lamborghini Centro Stile. Τα τελευταία 20 χρόνια το τμήμα ξεκίνησε τη δραστηριότητά της με την Reventón, ενώ ακολούθησαν μοντέλα όπως η Sesto Elemento, η Veneno, η Centenario, η Sián και η αναγεννημένη Countach.
Η Fenomeno βασίζεται στην ναυαρχίδα της μάρκας, την υβριδική Revuelto – αποκτώντας ως «δάνειο» και τον υβριδικό V12 κινητήρα.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Οι μηχανικοί της Lamborghini αναβάθμισαν τις κεφαλές του βενζινοκινητήρα, αυξάνοντας την ισχύ του σε 823 ίππους, με την ροπή να φτάνει τα 725 Nm. Ως εκ τούτου, γίνεται ο πιο ισχυρός θερμικός κινητήρας που έχει παράξει ποτέ η ιταλική εταιρεία.
Τον θερμικό κινητήρα υποστηρίζουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ στον μπροστινό άξονα. Κάθε ένα από αυτά αποδίδει 147 ίππους και 350 Nm ροπής. Το αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με έναν τρίτο ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, η ισχύς φτάνει στο κολοσσιαίο νούμερο των 1065 ίππων.
Η Fenomeno αξιοποιεί το ίδιο σασί από ανθρακονήματα με την Revuelto, όπως και το υποπλαίσιο, το οποίο κατασκευάζεται από ίνες άνθρακα οι οποίες έχουν εμποτιστεί σε μια ειδική ρητίνη. Φυσικά και το υπόλοιπο αμάξωμα έχει κατασκευαστεί από ανθρακονήματα, υιοθετώντας έναν επιθετικό σχεδιασμό με πολλές γωνίες και μία χαρακτηριστική μάσκα που την κάνει αμέσως αναγνωρίσιμη ως μια «εκνευρισμένη» Lamborghini.
Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σχήματα σε σχήμα Y θυμίζουν αυτά που είδαμε για πρώτη φορά στην αμιγώς ηλεκτρική, πρωτότυπη Terzo Millenio, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το μακρινό 2017. Τις εντυπώσεις όμως κερδίζει αναμφίβολα η νέα εξάτμιση, η οποία καλύπτει σχεδόν το μισό πίσω μέρος.
Οι αλλαγές που έχουν γίνει στον εξωτερικό σχεδιασμό εξυπηρετούν την αποτελεσματικότερη αεροδυναμική λειτουργία του αμαξώματος. Στο μπροστινό μέρος υπάρχει ένας νέος αεραγωγός σε σχήμα «S» ο οποίος λειτουργεί μαζί με τις επανασχεδιασμένες πόρτες προκειμένου να διοχετεύσουν περισσότερο κρύο αέρα στο πίσω μέρος, εκεί που βρίσκεται ο κινητήρας. Το αποτέλεσμα των αλλαγών στο αμάξωμα, με τις τροποποιήσεις στον κινητήρα είναι η Fenomeno να εκτοξεύεται από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 2,4 δευτερόλεπτα, ενώ συνεχίζει να επιταχύνει, «ξεπερνώντας» τα 350 χλμ./ώρα.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.