Leapmotor: Ρεκόρ υψηλών πωλήσεων – Cars Electric

Η κινεζική μάρκα Leapmotor πούλησε συνολικά 50.129 οχήματα τον Ιούλιο, σημειώνοντας αύξηση 126% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, θέτοντας νέο ρεκόρ για τον ομολογουμένως σχετικά νέο κατασκευαστή. Τα στοιχεία πωλήσεων περιλαμβάνουν τις εγχώριες και τις εξαγωγικές πωλήσεις.
Η Stellantis, μέτοχος της Leapmotor και κάτοχος 51% των εξαγωγών της μάρκας μέσω της κοινοπραξίας Leapmotor International, χαιρέτισε αυτό το γεγονός ως ορόσημο στο δελτίο τύπου. Ο όγκος πωλήσεων, αντιπροσωπεύει το υψηλότερο μηνιαίο νούμερο στην ιστορία της Leapmotor, ξεπερνώντας τις 50.000 μονάδες που πωλήθηκαν για πρώτη φορά.
Η κινεζική αγορά είναι αυτή τη στιγμή η πιο σημαντική στον κόσμο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αν και η επιτυχία στον κλάδο γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη εν μέσω έντονου ανταγωνισμού για χαμηλές τιμές. Αυτό καθιστά την επιτυχία της Leapmotor, η οποία εξασφάλισε την κορυφαία θέση μεταξύ των κινεζικών νεοσύστατων επιχειρήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον Ιούλιο, ακόμη πιο εντυπωσιακή.
Η Leapmotor ανέλαβε την ηγεσία στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων σε νεοσύστατες επιχειρήσεις, κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Σύμφωνα με την Stellantis, αυτό οφειλόταν στην αυξανόμενη καταναλωτική ζήτηση, στον καινοτόμο σχεδιασμό της μάρκας και στα έξυπνα συστήματά της.
Leapmotor και στη Γερμανία
Φέτος, η Leapmotor εισήλθε και στην ευρωπαϊκή αγορά, και ιδιαίτερα στη γερμανική. Μέσω της κοινοπραξίας της με την Stellantis, περισσότερα από 1.000 οχήματα της μάρκας είχαν ήδη πωληθεί στη Γερμανία τον Μάιο και τον Ιούνιο. Η Leapmotor σχεδιάζει επίσης να εισαγάγει την αυτοματοποιημένη οδήγηση στην Ευρώπη από το 2026.
Μεταξύ των μοντέλων που φέρνει η Leapmotor στη Γερμανία, είναι το ηλεκτρικό compact SUV B10. Από τον Σεπτέμβριο, το μοντέλο θα μπορεί να παραγγελθεί για λιγότερο από 30.000 ευρώ. Με αυτονομία έως και 434 χιλιόμετρα, το B10 υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση, επιτρέποντάς του να φορτίζει από 30% έως 80% σε 20 λεπτά.
Πηγή: Stellantis
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.