Leapmotor: Παρήγαγε πάνω από 500.000 αυτοκίνητα σε 343 μέρες

Η Leapmotor ιδρύθηκε το 2015 στην Hangzhou, Κίνα, με όραμα για μια καινοτόμα, με τεχνολογία αιχμής, προσιτή και βιώσιμη κινητικότητα.
Τον Οκτώβριο του 2023 η Stellantis επένδυσε 1,5 δισ. ευρώ έναντι μεριδίου 21% στο μετοχικό κεφάλαιο της Κινεζικής εταιρίας. Τον Μάιο του 2024 ιδρύθηκε η κοινοπραξία Leapmotor International B.V., με πλειοψηφικό (51%) μέτοχο την Stellantis και στόχο την ταχύτατη ανάδειξη της Leapmotor σε μια ισχυρή μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων με παγκόσμιο βεληνεκές.
Έκτοτε η πορεία της μάρκας παραμένει σταθερά ανοδική. Μάλιστα, η μάρκα αναπτύσσεται τόσο ισχυρά που η παραγωγή έφτασε από τις 500.000 στις 1.000.000 μονάδες σε μόλις 343 ημέρες, διάστημα ρεκόρ για τις NEV (New Energy Vehicles) start-up μάρκες της Κίνας.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Μεταξύ αυτών η Leapmotor διατηρεί την πρώτη θέση στις πωλήσεις τους τελευταίους έξι μήνες, ενώ για το ίδιο διάστημα θα συμπεριληφθεί στις λίστες “Fortune China 500”, “China’s Top 500 Private Enterprises” και “China’s Top 500 Manufacturing Enterprises”.
Αυτή η επιτυχία της μάρκας υποστηρίζεται σημαντικά από την κοινοπραξία με την Stellantis, η οποία εξασφαλίζει κεντρικό Hub ανταλλακτικών στην Ευρώπη. Ως εκ τούτου καλύπτονται άμεσα οι όποιες ανάγες προκύπτουν, σε τομείς after sales.
Στην Ελλάδα διανομέας της Leapmotor είναι η Italian Motion, το portfolio μαρκών της οποίας περιλαμβάνει την Alfa Romeo, την FIAT, την Jeep, την FIAT Professional και την Abarth.
Η γκάμα της Leapmotor στη χώρα μας ξεκινάει με το T03, ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης με ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων. Σύμφωνα με τη Leapmotor και το πρωτόκολλο WLTP, η αυτονομία φτάνει τα 265 χιλιόμετρα (έως 395 χιλιόμετρα στον αστικό κύκλο).
Η ναυαρχίδα της μάρκας ονομάζεται C10 και είναι ένα πολυτελές D-SUV με μήκος 4,74 μέτρα. Κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 218 ίππων και 320 Nm που τροφοδοτείται από μπαταρία 69,9 kWh. Η αυτονομία φτάνει κατά μέσο όρο τα 424 χλμ., ενώ εντός πόλης η Leapmotor κάνει λόγο για αυτονομία 574 χιλιομέτρων.
Διαθέσιμη είναι και η έκδοση REEV (Range Extender Electric Vehicle) που αξιοποιεί έναν βενζινοκινητήρα σε ρόλο γεννήτριας, για να φορτίσει την μπαταρία που δίνει ενέργεια στον ηλεκτρικό κινητήρα 218 ίππων. Η Leapmotor κάνει λόγο για αυτονομία που αγγίζει τα 1.000 χιλιόμετρα.
Σύντομα η γκάμα θα εμπλουτιστεί με το B10, ένα αμιγώς ηλεκτρικό C-SUV το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία θα διαθέτει κορυφαία τεχνολογία και πλούσιο εξοπλισμό. Για την κίνηση του αυτοκινήτου φροντίζει ένας ηλεκτρικός κινητήρας με ισχύ 218 ίππους και ροπή 240 Nm, επιταχύνοντας το B10 από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8 δευτερόλεπτα. Υπάρχουν δύο διαθέσιμες χωρητικότητες μπαταρίας: με 56,2 kWh και αυτονομία 361 χιλιόμετρα στον μικτό κύκλο WLTP και με 67,1 kWh με αυτονομία 434 χιλιόμετρα.
Στη συνέχεια θα προστεθεί το B05, ένα κόμπακτ χάτσμπακ με δυναμική σχεδίαση που εντυπωσιάζει. Αναμένεται να αξιοποιεί την ίδια πλατφόρμα «LEAP3.5» που ανακοινώθηκε και για το B10. Σε αυτή την περίπτωση κίνηση στο σύνολο θα προσφέρει ένας ηλεκτρικός κινητήρας με ισχύ 218 ίππους και ροπή 240 Nm. Οι επιλογές μπαταρίας είναι πιθανό να παραμείνουν επίσης ίδιες, με την κορυφαία των 67,1 kWh να προσφέρει αυτονομία πάνω από 430 χιλιόμετρα.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.