Lexus RZ: Το πρώτο μοντέλο της μάρκας με τιμόνι «steer-by-wire», έρχεται στην Ευρώπη το φθινόπωρο του 2025

H Lexus, στο πλαίσιο της παγκόσμιας πρεμιέρας του νέου πολυτελούς αμιγώς ηλεκτρικού SUV RZ που πραγματοποιήθηκε στο Ευρωπαϊκό Forum Kenshiki στις Βρυξέλλες, αποκάλυψε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα διαθέτει δύο σημαντικές καινοτομίες: το σύστημα «steer-by-wire» και το Interactive Manual Drive.
Και τα δύο συστήματα υπόσχονται να βελτιώσουν την αίσθηση στον δρόμο προσφέροντας μια αίσθηση «γνήσιας οδηγικής απόλαυσης», σύμφωνα με την εταιρεία.
Το σύστημα «steer-by-wire» καταργεί την οποιαδήποτε φυσική σύνδεση με τους μπροστινούς τροχούς. Τη δουλειά αυτή αναλαμβάνουν πλέον ένας υπολογιστής, ο οποίος χρησιμοποιεί αισθητήρες για να υπολογίσει τις κινήσεις του τιμονιού σε συνδυασμό με την ταχύτητα του οχήματος και, ανάλογα με τις συνθήκες, προσαρμόζει το πόσο θα στρίψουν οι μπροστινοί τροχοί.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Πρακτικά αυτό σημαίνει πως ο οδηγός στις χαμηλές ταχύτητες δε θα χρειάζεται να κάνει πολλαπλές περιστροφές του τιμονιού για να πάει από τέρμα σε τέρμα, ενώ στις υψηλές ταχύτητες θα μπορεί να έχει απόλυτο έλεγχο με ομαλές κινήσεις.
Ντεμπούτο κάνει επίσης το νέο Interactive Manual Drive της Lexus. Πρόκειται για ένα σύστημα χειροκίνητης αλλαγής εικονικών ταχυτήτων, παρόμοιο με αυτό που είδαμε στο Hyundai Ioniq 5 N. Αυτό θα είναι διαθέσιμο στο RZ 550e F SPORT, το μοντέλο ναυαρχίδα υψηλών επιδόσεων της νέας γκάμας. Ο οδηγός θα χρησιμοποιεί τα paddles σαν να χειρίζεται ένα κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων, συμβάλλοντας στη μεγιστοποίηση της απόδοσης του συστήματος τετρακίνησης.
Η πλήρης αναθεώρηση του συστήματος ηλεκτροκίνησης του RZ περιλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου με αυξημένη χωρητικότητα 77,0 kWh, η οποία αυξάνει την αυτονομία κατά επιπλέον 100 χιλιόμετρα (ανάλογα με το μοντέλο και την τελική πιστοποίηση). Επιπλέον, η νέα λειτουργία προετοιμασίας της μπαταρίας και ο ισχυρότερος ενσωματωμένος φορτιστής 22 kW θα συμβάλλουν στη μείωση του χρόνου φόρτισης.
Oι βελτιώσεις στο έξυπνο σύστημα τετρακίνησης DIRECT4 προσφέρουν αυξημένη ισχύ στον πίσω άξονα, επιτυγχάνοντας έτσι μεγαλύτερη ευελιξία στην κατανομή ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών. Το αποτέλεσμα είναι η ενίσχυση της σταθερότητας και της πρόσφυσης, προσφέροντας παράλληλα υψηλότερο επίπεδο ικανοποίησης στον οδηγό.
Μιλώντας στα διεθνή μέσα ενημέρωσης, ο Pascal Ruch, Lexus Europe and Value Chain Vice President, δήλωσε: «Η συμβολή της Lexus σε αυτή την στρατηγική είναι καθοριστική, όχι μόνο σε ό,τι αφορά τον αριθμό των οχημάτων, αλλά και την προώθηση των εξηλεκτρισμένων τεχνολογιών. Είτε εστιάζουμε στον εξηλεκτρισμό και την παροχή γνήσιας οδηγικής απόλαυσης, είτε στη δημιουργία νέων οδηγικών εμπειριών, παραμένουμε πάντα σε επαγρύπνηση, αφουγκραζόμενοι την φωνή των πελατών μας. Με αυτό κατά νου, υιοθετούμε την αρχή: “το κατάλληλο προϊόν, στην κατάλληλη τοποθεσία, τη σωστή χρονική στιγμή, διασφαλίζοντας ότι κανείς δεν μένει πίσω”.»
Το νέο Lexus RZ θα λανσαριστεί στην Ευρώπη από το φθινόπωρο του 2025.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.