Li Auto i8: Premium ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων και σχεδιασμό MPV – Cars Electric

Li Auto i8: Ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων και σχεδιασμό MPV


Το Li Auto i8 είναι το δεύτερο πλήρως ηλεκτρικό όχημα της εταιρείας, μετά το Li Mega MPV. Εισέρχεται επίσημα στην αγορά ως ένα μεγάλο, αμιγώς ηλεκτρικό SUV, με τρεις σειρές καθισμάτων, που τοποθετείται στην κατηγορία των οικογενειακών οχημάτων μεσαίας έως υψηλής ποιότητας. 

Με διαστάσεις 5.085/1.960/1.740 mm και μεταξόνιο 3.050 mm, το i8 ανταγωνίζεται άλλα μεσαία έως μεγάλα ηλεκτρικά SUV, αλλά δανείζεται σε μεγάλο βαθμό από το playbook των MPV. Το μοντέλο υιοθετεί σχεδιασμό χαμηλής οπισθέλκουσας, με συντελεστή 0,218 Cd, από τους χαμηλότερους για το μέγεθός του. Η Li Auto έχει δώσει έμφαση στην πρακτικότητα και την κομψότητα, εξοπλίζοντας το όχημα με προηγμένη ανάρτηση, έξυπνα συστήματα υποβοήθησης και premium χαρακτηριστικά, όπως καθίσματα μηδενικής βαρύτητας και οθόνη ψυχαγωγίας 21 ιντσών πίσω.

Li Auto i8: Ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων και σχεδιασμό MPV


ΔΕΗ Blue Προσφορά

Η τιμολόγηση και η κυκλοφορία του στην αγορά τοποθετούν το i8 κάτω από το Mega MPV, στοχεύοντας σε νοικοκυριά, που επιθυμούν ευελιξία τριών σειρών καθισμάτων με πιο σπορ εμφάνιση. 

Li Auto i8: Ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων και σχεδιασμό MPV

Το i8 διαθέτει αεροδυναμικό αμάξωμα, που μειώνει την αντίσταση του αέρα. Η μπροστινή όψη, μετακινεί τη λωρίδα των φώτων ημέρας στη γραμμή του καπό, δίνοντας μια μινιμαλιστική εμφάνιση, όπου οι προβολείς φαίνονται κρυμμένοι. Τα φώτα σηματοδότησης έχουν ύψος μόλις 7 mm, ένα από τα λεπτότερα στην αγορά. Από το πλάι, το όχημα μοιάζει με δάκρυ, με επίπεδες επιφάνειες και σταδιακά κεκλιμένη γραμμή οροφής, για βελτίωση της ροής του αέρα.

Li Auto i8: Ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων και σχεδιασμό MPV

H σιλουέτα θυμίζει λιγότερο SUV και μοιάζει περισσότερο με ένα μεγάλο MPV, με μακρύ προφίλ καμπίνας και κάθετες γυάλινες περιοχές, που τονίζουν τον εσωτερικό χώρο έναντι της στιβαρότητας. Στο πίσω μέρος, ο σχεδιασμός είναι πιο συγκρατημένος σε σύγκριση με την χαρακτηριστική ουρά του Mega. Μαύρο χρώμα εφαρμόζεται πάνω από τη γραμμή της μεσαίας γραμμής, συμπεριλαμβανομένης της οροφής και των κολόνων, για να χαμηλώσει οπτικά τη σιλουέτα.

Li Auto i8: Ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων και σχεδιασμό MPV

Η απόσταση από το έδαφος ξεκινά χαμηλά στο ύψος στάθμευσης, αλλά μπορεί να αυξηθεί μέσω του συστήματος αερανάρτησης, για βελτιωμένη στήριξη και χρηστικότητα. 

Li Auto i8: Ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων και σχεδιασμό MPV

Εσωτερικό

Η καμπίνα του i8, διατηρεί τη γνώριμη διάταξη διπλής οθόνης μπροστά της Li Auto, που τώρα συνοδεύεται από μια μικρή οθόνη στο τιμόνι και ένα μεγάλο HUD. Η χαμηλότερη θέση καθισμάτων και το απομακρυσμένο παρμπρίζ, δημιουργούν ένα πιλοτήριο που θυμίζει περισσότερο αυτοκίνητο, με πιο σπορ καθίσματα που διαθέτουν υψηλότερα μαξιλάρια. Ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, προσθέτει λωρίδες LED πλήρους μήκους, ενώ προσφέρονται πολλαπλά χρωματικά θέματα, συμπεριλαμβανομένων πιο φωτεινών τόνων, για να στοχεύσουν σε νεότερους αγοραστές.

Li Auto i8: Ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων και σχεδιασμό MPV

Στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, ένα κάθισμα μηδενικής βαρύτητας με εκτεταμένη υποστήριξη ποδιών, λειτουργεί μέσω φωνητικών χειριστηρίων, ή χειριστηρίων οθόνης. Ένας αναδιπλούμενος δίσκος, η οθόνη κλιματισμού και το μεγάλο ψυγείο, προσθέτουν χρησιμότητα, ενώ μια ηλεκτροκίνητη οθόνη οροφής 21 ιντσών, με εφαρμογή και τηλεχειριστήριο Bluetooth, συνοδεύεται από καθρέφτη οπισθοπορείας, με δυνατότητα streaming. Η τρίτη σειρά καθισμάτων, παρέχει μία από τις πιο φυσικές θέσεις καθισμάτων στην κατηγορία, με επαρκή χώρο για τα πόδια, επίπεδο δάπεδο και κάποια μείωση του χώρου για το κεφάλι, λόγω της κεκλιμένης γραμμής της οροφής. 

Li Auto i8: Ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων και σχεδιασμό MPV

Li Auto i8: Ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων και σχεδιασμό MPV

Li Auto i8: Ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων και σχεδιασμό MPV

Τα μεγάλα ανοίγματα στις πόρτες, διευκολύνουν την είσοδο, αν και οι συρόμενες πόρτες απουσιάζουν. Η δεύτερη σειρά καθισμάτων, ρυθμίζεται για χώρο για τα πόδια και ανάκλιση, και η υπερυψωμένη βάση της, αφήνει χώρο για τα πόδια των επιβατών της τρίτης σειράς. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι μέτρια, χωρώντας αρκετές μικρές βαλίτσες, με περιορισμένο κρυφό αποθηκευτικό χώρο. Η αναδίπλωση της τρίτης σειράς καθισμάτων διευρύνει τον χώρο, αλλά αφήνει ένα σκαλοπάτι στο πάτωμα, αντί για μια επίπεδη επιφάνεια.

Li Auto i8: Ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων και σχεδιασμό MPV
Εμπειρία οδήγησης

Στην αστική οδήγηση, η προσαρμοστική απόσβεση, βοηθά το όχημα να απορροφά τα σπασμένα οδοστρώματα και τα σαμαράκια, αν και οι πιο έντονες ανωμαλίες, παραμένουν αισθητές σε σύγκριση με τα παραδοσιακά πολυτελή SUV. Η ορατότητα είναι γενικά καλή, αν και η κεκλιμένη γραμμή της οροφής, περιορίζει ελαφρώς την ορατότητα προς τα πίσω. Η ηχομόνωση είναι ισχυρή, διατηρώντας τους ήχους των ελαστικών και της ανάρτησης υπό έλεγχο σε αστικές ταχύτητες και περιορίζοντας τον θόρυβο του ανέμου, γύρω από τους καθρέφτες και τις κολόνες, στους αυτοκινητόδρομους ταχείας κυκλοφορίας.

Li Auto i8: Ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων και σχεδιασμό MPV

Στους αυτοκινητόδρομους, το Li Auto i8 προσφέρει σταθερότητα και ασφάλεια, χάρη στο φαρδύ μετατρόχιο, την προσεκτικά ρυθμισμένη ανάρτηση και την ισορροπημένη κατανομή βάρους. Η έκδοση διπλού κινητήρα AWD, προσφέρει γρήγορη επιτάχυνση και ισχυρή ισχύ προσπέρασης. Το τιμόνι είναι ρυθμισμένο για σιγουριά, προσφέροντας σαφή ανατροφοδότηση, χωρίς να είναι υπερβολικά απότομο, καθιστώντας την οδήγηση μεγάλων αποστάσεων, σταθερή και διαχειρίσιμη.

Li Auto i8: Ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων και σχεδιασμό MPV

Η αναγεννητική πέδηση, έχει βαθμονομηθεί προσεκτικά, με πολλαπλά επίπεδα που επιτρέπουν τόσο ελαφριά επιβράδυνση, όσο και οδήγηση σχεδόν με ένα πεντάλ. Οι μεταβάσεις μεταξύ αναγεννητικής και μηχανικής πέδησης, είναι ομαλές. Η μέση κατανάλωση ενέργειας είναι περίπου 17 kWh/100 km και το i8 υποστηρίζει το δίκτυο γρήγορης φόρτισης 5C της Li Auto, για γρήγορη επαναφόρτιση σε μεγάλα ταξίδια. Ενώ η ακριβής αυτονομία CLTC δεν έχει επιβεβαιωθεί, το SUV είναι τοποθετημένο για να καλύπτει τις οικογενειακές ανάγκες ταξιδιού, με αποτελεσματική διαχείριση ενέργειας και αξιόπιστη υποδομή φόρτισης.

Li Auto i8: Ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων και σχεδιασμό MPV

Το i8 περιλαμβάνει τη σουίτα υποστήριξης οδηγού της Li Auto, η οποία καλύπτει την παραμονή στη λωρίδα κυκλοφορίας, τις αυτόματες αλλαγές λωρίδας και την αυτοματοποιημένη στάθμευση. Το σύστημα λειτουργεί αξιόπιστα σε αυτοκινητόδρομους, χειριζόμενο αποτελεσματικά τις συγχωνεύσεις λωρίδων κυκλοφορίας και τα σενάρια κυκλοφορίας. Σε σύνθετες αστικές συνθήκες, όπως η πλοήγηση ποδηλάτων, πεζών ή η ανώμαλη κυκλοφορία, η υποστήριξη παρουσιάζει ορισμένους περιορισμούς, επισημαίνοντας τομείς που χρήζουν μελλοντικής βελτίωσης. 

Li Auto i8: Ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων και σχεδιασμό MPV
Ετυμηγορία

Το Li Auto i8 έχει επίσημα τοποθετηθεί ως ένα ηλεκτρικό SUV τριών σειρών καθισμάτων για οικογένειες, ωστόσο στην πράξη, ο σχεδιασμός και η διάταξη της καμπίνας του, στρέφονται έντονα προς τα χαρακτηριστικά ενός MPV. Δίνει προτεραιότητα στην αεροδυναμική και την αποδοτικότητα, ενώ παράλληλα προσφέρει πρακτικά χαρακτηριστικά όπως το κάθισμα μηδενικής βαρύτητας, την πίσω οθόνη 21 ιντσών και το μεγάλο ψυγείο. Η αξιοποίηση του χώρου είναι αποτελεσματική και στις τρεις σειρές καθισμάτων, αν και η ευελιξία του χώρου αποσκευών, δεν είναι κορυφαία στην κατηγορία του.

Li Auto i8: Ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων και σχεδιασμό MPV

Η δυναμική οδήγησης ξεπερνά τα προηγούμενα μοντέλα της σειράς L της μάρκας, και η αποδοτικότητα σε συνδυασμό με τη φόρτιση 5C, βελτιώνει την χρηστικότητα. Τα μειονεκτήματα, περιλαμβάνουν την εξάρτηση από φωνητικούς ελέγχους αντί για φυσικά κουμπιά καθισμάτων και περιορισμένο κρυφό χώρο αποθήκευσης. Συνολικά, το i8 εδραιώνει την παρουσία της Li Auto στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων μεταφοράς επιβατών, προσφέροντας ένα προϊόν, που συνδυάζει το μάρκετινγκ SUV με την πρακτικότητα των MPV. 

Πηγή: carnewschina.com

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων