Mazda CX-80: “Tο καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του”, στις δοκιμές συγκρούσεων του Euro NCAP

Leapmotor: Ρεκόρ πωλήσεων για την νέα μάρκα τον Ιούλιο


Το Euro NCAP αξιολογεί την ασφάλεια ενός αυτοκινήτου αξιολογώντας τις επιδόσεις του σε δοκιμές πρόσκρουσης μετωπικής, πλευρικής και οπίσθιας σύγκρουσης, όσον αφορά την ασφάλεια των πεζών και ευάλωτων χρηστών του δρόμου, καθώς και τα συστήματα πρόληψης σύγκρουσης. Οι δοκιμές έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν μια συνολική άποψη της παρεχόμενης ασφάλειας.

Συνολικά δοκιμάστηκαν 44 αυτοκίνητα στην κατηγορία Large SUV, και το Mazda CX-80 κατάφερε να ξεχωρίσει ως “το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του”.

Το νέο CX-80 πέτυχε εξαιρετική βαθμολογία 92% στην κατηγορία «Προστασία ενηλίκων», όπως επίσης εξαιρετική ήταν και η βαθμολογία του στις δοκιμές της πλευρικής και πίσω πρόσκρουσης. Πέτυχε το εντυπωσιακό 88% στην κατηγορία «Προστασία παιδιών», εξασφαλίζοντας υψηλότατο επίπεδο προστασίας για τους μικρούς επιβάτες. Το νέο Mazda CX-80 εξασφάλισε βαθμολογία 84% για τους ευάλωτους χρήστες του δρόμου, όπως οι πεζοί και οι ποδηλάτες,ενώ πέτυχε βαθμολογία 79% στην κατηγορία Safety Assist, χάρη στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες ασφάλειας που χρησιμοποιούνται στο μεγάλο SUV της Mazda.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

Κάτω από το καπό του CX-30 υπάρχουν δύο επιλογές κινητήρων, αμφότεροι με υβριδική τεχνολογία. Η βασική έκδοση χρησιμοποιεί τον ήπια υβριδικό πετρελαιοκινητήρα 6 κυλίνδρων e-Skyactiv D με ηλεκτρικό σύστημα 48V. Αποδίδει 254 ίππους και προσφέρει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα και συνεχίζει μέχρι τα 220 χλμ/ώρα.

Ο κορυφαίος κινητήρας της γκάμας είναι ο Plug-In υβριδικός e-Skyactiv με απόδοση 327 ίππων και 500 Nm ροπής. Επιταχύνει το μεγάλο SUV από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα, έχει τελική ταχύτητα 195 χλμ/ώρα και προσφέρει έως και 60 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας.

Και τα δύο κινητήρια σύνολα μεταδίδουν την ισχύ τους μέσα από ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Το σύστημα τετρακίνησης i-Activ της Mazda στέλνει την περισσότερη ιπποδύναμη στον πίσω άξονακατανέμοντας ηλεκτρονικά τη ροπή ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη για δυναμική αλλά και άνετη οδήγηση, με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων