Mercedes-Benz: Το 5.000.000ο Sprinter εγκατέλειψε το εργοστάσιο

Το 1995, η Mercedes-Benz παρουσίασε για πρώτη φορά το Sprinter. Διαδέχτηκε το T1/TN και ήταν το πρώτο Van της γερμανικής εταιρείας που είχε κανονικό όνομα αντί για έναν απλό αλφαριθμητικό κωδικό.
Σήμερα, τρεις δεκαετίες αργότερα, το Sprinter νo. 5.000.000 εγκατέλειψε το εργοστάσιο του Τσάρλεστον στην Νότια Καρολίνα των ΗΠΑ.
Το συγκεκριμένο όχημα – ένα αμιγώς ηλεκτρικό eSprinter – θα χρησιμοποιηθεί στον στόλο της FedEx, η οποία ήδη απαρτίζεται από αρκετά μοντέλα Van της Mercedes-Benz.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
O Thomas Klein, επικεφαλής της Mercedes-Benz Vans δήλωσε: «Η παγκόσμια παραγωγή πέντε εκατομμυρίων Sprinter και τα 30 χρόνια στην παραγωγή, αποτελούν μια απόδειξη της διαρκούς επιτυχίας του. Αυτό το ορόσημο αντανακλά την αφοσίωση των ομάδων μας, την εμπιστοσύνη των πελατών μας και τη συνεχή εξέλιξη ενός οχήματος που καθόρισε την κατηγορία των μεγάλων φορτηγών για τρεις δεκαετίες».
«Είμαστε υπερήφανοι για αυτή την κληρονομιά και ενθουσιασμένοι για το μέλλον, καθώς συνεχίζουμε να προωθούμε την πρόοδο στον κλάδο των φορτηγών».
Η πρώτη γενιά Sprinter κυκλοφόρησε το 1995 ως Chassis, Pick-Up ή ανατρεπόμενο, με διπλή ή μονή καμπίνα και ως κλειστό Van ή επιβατικό με πέντε ή εννέα καθίσματα και κανονική ή υπερυψωμένη οροφή. Τα μεταξόνια κυμαίνονταν από 3.000 έως 4.025 χιλιοστά. Το μέγιστο επιτρεπόμενο μικτό φορτίο οχήματος ανερχόταν αρχικά σε 2.590, 2.800 ή 3.500 κιλά.
H δεύτερη γενιά παρουσιάστηκε το 2006 με ακόμη περισσότερες επιλογές, αφού οι πελάτες είχαν στη διάθεσή τους τρία μεταξόνια, τέσσερα μήκη αμαξώματος, τρία ύψη οροφής και μέγιστο μικτό φορτίο από 3 έως 5 τόνους. Επιπλέον, το Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας ESP ενσωματώθηκε στο βασικό εξοπλισμό στις εκδόσεις Van με μικτό φορτίο έως 3,5 τόνους.
Το 2018 έκανε ντεμπούτο και η τρίτη γενιά του Sprinter, ενώ το 2019 η Mercedes-Benz παρουσίασε και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, με το όνομα eSprinter. Xάρη στο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, επέτρεψε σε επαγγελματίες και εταιρείες εφοδιασμού να κινούνται με μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.