Mercedes-Benz: 40 μοντέλα δεν είναι αρκετά!

Ola Kallenius


Η Mercedes-Benz δεν βλέπει τη μετάβαση προς στην ηλεκτροκίνηση ως ευκαιρία για να παγιώσει η γκάμα των προϊόντων της. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας, Ola Källenius, επιμένει ότι αυτός και η ομάδα του αξιολογούν συνεχώς τις απαιτήσεις της αγοράς – συμπεριλαμβανομένων μοντέλων και αμαξωμάτων που μπορεί να μην υπάρχουν ακόμη.

Η Mercedes γνωρίζει καλά τις εξειδικευμένες κατηγορίες της αυτοκινητοβιομηχανίας. Διαθέτει μια εκτεταμένη γκάμα που καλύπτει τα πάντα, από σπορ αυτοκίνητα μέχρι SUV και (σχεδόν) ότι υπάρχει ενδιάμεσα.

Ο Källenius παραδέχτηκε ότι η εταιρεία του καλύπτει τις περισσότερες από τις υπάρχουσες κατηγορίες, αλλά δεν απέκλεισε την περαιτέρω επέκταση: «Διαθέτουμε περίπου 40 παραλλαγές αμαξώματος», είπε στο Auto Express. «Θα μπορούσαν να υπάρξουν ακόμη περισσότερες εξειδικευμένες κατηγορίες; Δεν πρόκειται να το αποκλείσω αυτό».

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Ο Källenius δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το ποιους τομείς της αγοράς καινούργιων αυτοκινήτων εξετάζει η εταιρεία, αλλά επέμεινε: «Αν πιστεύουμε ότι υπάρχει ανάγκη στην αγορά, θα την καλύψουμε. [Στη Mercedes] τρώμε, ονειρευόμαστε και πίνουμε αυτοκίνητα».

Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι οι μέρες που κατασκεύαζε κανείς ένα μοναδικό στυλ αμαξώματος απλώς για να καλύψει ένα μικρό κενό στην αγορά που άλλοι δεν είχαν εξερευνήσει, έχουν τελειώσει. «Διοικούμε κι εμείς μια επιχείρηση», είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος. «Πρέπει να υπάρχει μια επιχειρηματική σκοπιμότητα».

Ενώ θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο ακόμα για να δούμε πώς θα εκδηλωθεί αυτή η φιλοδοξία, είναι λογικό η Mercedes να βασιστεί σε μια δοκιμασμένη φόρμουλα προσφοράς παραλλαγών σε ένα θέμα – εκδόσεις κουπέ δημοφιλών SUV, για παράδειγμα, καθώς και αυτοκίνητα station wagon βασισμένα σε σεντάν με υψηλές πωλήσεις.

Mercedes Benz GLC EV camouflage 3

Μέχρι τώρα, ιδιαίτερα στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων, η εταιρεία είχε επιμείνει σε συμβατικά καλά επιλεγμένα σχήματα αμαξώματος. Καθώς η αγορά ωριμάζει και οι αγοραστές αναζητούν περισσότερες επιλογές, η Mercedes θα είναι έτοιμη να επωφεληθεί, λανσάροντας διαφορετικά «top hats» βασισμένα είτε στις μικρότερες πλατφόρμες MMA είτε στις μεγαλύτερες πλατφόρμες MB.EA..

Όπως όμως είδαμε στην καινούρια CLA, ο κατασκευαστής δεν βάζει όλα τα αυγά του σε ένα καλάθι. Η MMA είναι μια πλατφόρμα πολλαπλών καυσίμων, που επιτρέπει τόσο ηλεκτρικούς όσο και υβριδικούς κινητήρες. Αυτό σημαίνει ότι η Mercedes θα μπορεί να ικανοποιήσει τη ζήτηση για αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης μέχρι το τέλος της δεκαετίας και πιθανώς και αργότερα.

Mercedes Benz CLA 2025 First Drive Auto Express 08

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: AUTO EXPRESS
ΑΠΟΔΟΣΗ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΗΜΝΑΙΟΣ

Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων