Mercedes-Benz: H νέα μπαταρία solid-state καλύπτει πάνω από 1.200 χιλιόμετρα με μία φόρτιση – motorone.gr

Νέο Cupra Tindaya: Το αντίπαλο δέος της BMW iX3 παρουσιάστηκε στο Μόναχο - motorone.gr


Η Mercedes-Benz πραγματοποίησε μια επίδειξη της χρηστικότητας μιας νέας τεχνολογίας μπαταριών solid-state.

Στα τέλη Αυγούστου, μια ελαφρώς τροποποιημένη EQS ολοκλήρωσε ένα ταξίδι 1.205 χιλιομέτρων, από τη Στουτγάρδη στη Γερμανία έως το Μάλμε στη Σουηδία – χωρίς να σταματήσει ούτε μία φορά για φόρτιση.

Η EQS κατάφερε να ξεπεράσει το ρεκόρ που είχε σημειώσει το Vision EQXX στη διαδρομή Στουτγάρδη – Σίλβερστοουν, κατά τρία χιλιόμετρα. Μάλιστα, έφτασε στο Μάλμε έχοντας και υπόλοιπο αυτονομίας 137 χιλιόμετρα!

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

Η συγκεκριμένη EQS ήταν εξοπλισμένη με μπαταρία solid-state λιθίου-μετάλλου. Η μπαταρία αυτή αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Mercedes-AMG High Performance Powertrains (HPP), το κέντρο τεχνολογίας της Formula 1 του Ομίλου Mercedes-Benz στο Brixworth του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι κυψέλες λιθίου-μετάλλου που χρησιμοποιούνται στο όχημα προέρχονται από τον αμερικανικό κατασκευαστή Factorial Energy και βασίζονται στην τεχνολογία FEST (Factorial Electrolyte System Technology).

Langstrecken Test erfolgreich bestanden: EQS mit Festkörperbatterie meistert 1.205 km mit einer einzigen Batterieladung Long distance test successfully completed: EQS with solid state battery covers 1,205 km on a single charge

Για να υποστηρίξει τα στοιχεία κατά τη διάρκεια των αλλαγών όγκου και να εξασφαλίσει την απαραίτητη πίεση επαφής στα στοιχεία, η μπαταρία στερεάς κατάστασης είναι εξοπλισμένη με πνευματικούς ενεργοποιητές – συσκευές που μετατρέπουν την ενέργεια του αέρα υπό πίεση σε μηχανική κίνηση, χρησιμοποιώντας τον συμπιεσμένο αέρα για να παράγουν γραμμική ή περιστροφική κίνηση.

Αυτοί οι ενεργοποιητές ανταποκρίνονται στις αλλαγές του όγκου των στοιχείων κατά τη διάρκεια της φόρτισης και της αποφόρτισης, εξασφαλίζοντας έτσι την σωστή λειτουργία της μπαταρίας με την πάροδο του χρόνου. Η χρησιμοποιήσιμη ενέργεια της μπαταρίας αυξήθηκε κατά 25%, ενώ το βάρος και το μέγεθος της μπαταρίας παραμένουν συγκρίσιμα με αυτά της τυπικής μπαταρίας EQS.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων