Mercedes-Benz: Η νέα γενιά του Sprinter έρχεται… σκαλισμένη στην πέτρα! – motorone.gr
Όχι, δεν είναι προϊόν μοντάζ: Η Mercedes-Benz επέλεξε να παρουσιάσει το πρώτο επίσημο teaser της νέας γενιάς του Sprinter σε ένα… πέτρινο γλυπτό!
Για να είμαστε ειλικρινείς βέβαια, δεν πρόκειται για ένα πραγματικό πέτρινο γλυπτό – η ίδια η γερμανική μάρκα αναφέρει πως πρόκειται για ένα γλυπτό με όψη πέτρας.
Το όνομά του είναι “THE BOuLDER” και σε αυτό εμφανίζεται η μάσκα του Sprinter, μαζί με ένα σχετικά μακρύ και επίπεδο καπό, προϊδεάζοντάς μας για τον σχεδιασμό του μοντέλου.
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Το Sprinter είναι το μεγαλύτερο Van της εταιρείας και, ενώ η Mercedes-Benz δίνει τις διαστάσεις του γλυπτού (μήκος 6,5 μέτρα, ύψος 2,75 μέτρα, πλάτος 2,5 μέτρα), το μοντέλο παραγωγής πιθανότατα θα έχει διαφορετικές διαστάσεις.
Κίνηση στη νέα γενιά θα δίνει η ολοκαίνουργια αρχιτεκτονική VAN.EA, που ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το 2023. Η εταιρεία δήλωσε παλαιότερα ότι η πλατφόρμα VAN.EA θα επιτρέψει τη «σαφή διαφοροποίηση» μεταξύ των MPV και των πιο εμπορικών van.

Η πλατφόρμα VAN.EA-P (το P σημαίνει «premium») έχει σχεδιαστεί για «οικογενειακά van υψηλής ποιότητας», έως και «ευρύχωρες λιμουζίνες», σύμφωνα πάντα με τη Mercedes-Benz. Τα επαγγελματικά φορτηγά θα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα VAN.EA-C – με το C να σημαίνει «commercial» ή «εμπορικό».
Για τα φορτηγά με την premium έκδοση της πλατφόρμας VAN.EA επιδιώκεται αυτονομία τουλάχιστον 500 χιλιομέτρων, ενώ η εταιρεία αναφέρει επίσης ότι θα προσφέρεται με κίνηση στους εμπρός τροχούς, με έναν κινητήρα ή με διάταξη διπλού κινητήρα, με κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Η γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών van που θα βασίζονται σε αυτή τη νέα αρχιτεκτονική θα διαθέτουν το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MB.OS της Mercedes-Benz. Η αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 2 θα είναι διαθέσιμη, με σχέδια για την εξάπλωση της αυτοματοποίησης επιπέδου 3 μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Η Mercedes-Benz στοχεύει να βάλει την πλατφόρμα VAN.EA στην παραγωγή μέσα στο 2026, ενώ εν καιρώ θα ακολουθήσει και η VAN.CA (Van Combustion Architecture), η οποία θα είναι σχεδιασμένη για θερμικούς κινητήρες.
Το πρώτο μοντέλο της Mercedes-Benz που θα αξιοποιεί τη συγκεκριμένη πλατφόρμα θα είναι η VLE, που θα παρουσιαστεί το 2026, ενώ η μεγαλύτερη VLS θα αποκαλυφθεί αμέσως μετά. Η άφιξη της νέας γενιάς του Sprinter αναμένεται να γίνει το νωρίτερο στα τέλη του 2027.

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.



