MG4 Anxin Edition: Το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με ημι-στερεά μπαταρία

MG4 Anxin Edition: Το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με ημι-στερεά μπαταρία


Η μάρκα MG της SAIC, θα παρουσιάσει το MG4 Anxin Edition στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Guangzhou στις 21 Νοεμβρίου, τοποθετώντας το ως ένα από τα πρώτα επιβατικά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής, που είναι εξοπλισμένα με μπαταρία ημι-στερεάς κατάστασης. Το μοντέλο χρησιμοποιεί μια μπαταρία ιόντων λιθίου, με βάση το μαγγάνιο που αναπτύχθηκε από κοινού από την SAIC και την QingTao Energy, η οποία έχει ονομαστική αυτονομία 530 χιλιομέτρων στον κύκλο CLTC. Η τρέχουσα γκάμα MG4 κυμαίνεται από 9.690 έως 14.490 δολάρια ΗΠΑ στη Κίνα. 

Το MG4 Anxin Edition. δεν έχει ακόμη παρουσιαστεί στην τελική του μορφή παραγωγής, αλλά τα έγγραφα που κατατέθηκαν στις ρυθμιστικές αρχές. υποδηλώνουν ότι ο εξωτερικός σχεδιασμός του. ευθυγραμμίζεται με την υπάρχουσα σειρά MG4. Το αυτοκίνητο διατηρεί το προφίλ hatchback με φαρδύ αμάξωμα, την εμπνευσμένη από το Cyberster μπροστινή όψη και το φωτιζόμενο σήμα της MG.

Οι διαστάσεις παραμένουν αμετάβλητες στα 4.395 mm σε μήκος, 1.842 mm σε πλάτος και 1.551 mm σε ύψος, με μεταξόνιο 2.750 mm. Το πίσω μέρος εξακολουθεί να διαθέτει μια μπάρα φώτων πλήρους πλάτους, με φώτα θέσης σε σχήμα βέλους. 

Στο εσωτερικό, το μοντέλο χρησιμοποιεί την ανανεωμένη εσωτερική σχεδίαση του MG4. Η κεντρική οθόνη μεγαλώνει από 12,3 ίντσες σε 15,6 ίντσες, τα μηχανικά κουμπιά κάτω από την οθόνη αφαιρούνται και ο περιστροφικός επιλογέας ταχυτήτων αντικαθίσταται με έναν επιλογέα τοποθετημένο σε στήλη. Μια ασύρματη βάση φόρτισης 50 watt προστίθεται στην κάτω κονσόλα. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης το έξυπνο σύστημα πιλοτηρίου MG–Oppo, που τροφοδοτείται από ένα τσιπ Snapdragon 8155.

Η χωρητικότητα της μπαταρίας παραμένει στα 53,95 kWh, ίδια με την έκδοση LFP των 530 χλμ. Ωστόσο, η ημι-στερεάς κατάστασης μπαταρία αυξάνει το βάρος απόβαρου στα 1.500 κιλά, περίπου 15 κιλά περισσότερο από το στάνταρ μοντέλο. Ο κινητήρας του μπροστινού άξονα παρέχει ισχύ 163 PS και 250 Nm ροπής, με δηλωμένο χρόνο επιτάχυνσης 0–50 χλμ./ώρα σε 3 δευτερόλεπτα. Η MG αναφέρει πωλήσεις για το MG4 τον Οκτώβριο στις 11.480 μονάδες, με την έκδοση Anxin, να πρόκειται να ενταχθεί στη σειρά ως πρόσθετη επιλογή, μόλις ξεκινήσει η παραγωγή. 

Δείτε ακόμη:  MG HS Hybrid+ 2026: Το SUV που καίει σαν μοτοποδήλατο και οδηγεί σαν Premium!

MG4 Anxin Edition: Το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με ημι-στερεά μπαταρία

Οι ημιστερεές μπαταρίες, συνδυάζουν στερεά και υγρά ηλεκτρολυτικά συστατικά, με τα στερεά υλικά να αντιπροσωπεύουν συνήθως περισσότερο από το 90% της συνολικής δομής του ηλεκτρολύτη. Αυτή η διαμόρφωση, επιτρέπει υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα και βελτιωμένη θερμική σταθερότητα, σε σύγκριση με τα συμβατικά στοιχεία ιόντων λιθίου υγρού ηλεκτρολύτη, ενώ παράλληλα παραμένει συμβατή με τις υπάρχουσες γραμμές παραγωγής.

Καθώς η Κίνα κινείται προς την τυποποίηση της τεχνικής ονοματολογίας σε αυτόν τον τομέα, οι ρυθμιστικές αρχές, ετοιμάζονται να μετονομάσουν τις ημιστερεάς κατάστασης μπαταρίες σε «μπαταρίες στερεάς-υγρής κατάστασης» για να τις διακρίνουν από τα πλήρως στερεάς κατάστασης συστήματα, που βρίσκονται υπό ανάπτυξη. 

Πηγή: SAIC

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων