Nick Mason: The Fast Side of the Moon – motorone.gr
Ο Nick Mason, ντράμερ του θρυλικού και εξαιρετικά επιτυχημένου ροκ συγκροτήματος Pink Floyd, που μεσουράνησε τη δεκαετία του 1970, είναι γνωστός για την αγάπη του για τα κλασικά γρήγορα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες. Έχοντας καθίσει πίσω από το σετ των ντραμς και στα 15 στούντιο άλμπουμ των Pink Floyd, τα οποία έχουν ξεπεράσει τα 250 εκατομμύρια πωλήσεις ανά τον κόσμο, ο τραπεζικός του λογαριασμός είναι τέτοιος, που του επιτρέπει να έχει ό,τι επιθυμεί η ψυχούλα του.
Γεννημένος το 1944, o Nick Mason ήταν ιδρυτικό μέλος του progressive rock συγκροτήματος Pink Floyd που δημιουργήθηκε το 1964. Συνέβαλε στη σύνθεση πολλών τραγουδιών της μπάντας, όπως τα «Echoes», «Time», «Careful with That Axe, Eugene» και «One of These Days». Έπειτα από μία αξιοζήλευτη πορεία στο μουσικό στερέωμα με τους Pink Floyd, εισήχθη στο Rock and Roll Hall of Fame το 1996.
Ως γνήσιος petrolhead, o γεννημένος στο Birmingham μουσικός είναι εδώ και πολλά χρόνια βασικό μέλος εκδηλώσεων όπως το Goodwood Members’ Meeting, όπου εμφανίζεται με σπάνια αυτοκίνητα, και έχει αποδείξει ότι είναι ένας πολύ ικανός οδηγός αγώνων. Έχει συμμετάσχει ακόμη και στο θρυλικό αγώνα 24 Ωρών του Le Mans πέντε φορές, μεταξύ 1979 και 1982, έχοντας τερματίσει 18ος στο ντεμπούτο του, με μία Lola T297.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Ο ίδιος λέει για τα αυτοκίνητα: «Τα μηχανικά πράγματα είναι απλά… υπέροχα. Μπορείς να τα φτιάξεις και να τα συντονίσεις και να τα αποσυναρμολογήσεις, αλλά στην περίπτωσή μου συνήθως πρέπει να βάλω κάποιον άλλο να τα συναρμολογήσει ξανά. Στη συνέχεια, οι μικρές ρυθμίσεις που κάνεις μετατρέπονται σε απτά πράγματα, όπως ταχύτεροι γύροι και υψηλότερες τελικές ταχύτητες. Είμαι πολύ ευγνώμων που έχω πάθος για τα αυτοκίνητα».
Ο Mason διαθέτει έναν στόλο σπάνιων Ferrari, μεταξύ των οποίων μια Enzo, μία FF, μία F40, μια GTB/4 Daytona… Το πιο πολύτιμο όμως αυτοκίνητο του Maranello που διαθέτει στη συλλογή του ο Βρετανός, είναι μία 250 GTO του 1962. Την αγόρασε το 1977 για μόλις 35.000 λίρες Αγγλίας. Τώρα, η αξία της ξεπερνά τα 40 εκατομμύρια λίρες!
Μάλιστα, ο Mason είχε βάλει το αυτοκίνητο αυτό ως εγγύηση για να έχουν τη δυνατότητα οι Pink Floyd να δανειστούν χρήματα για την τεράστια περιοδεία A Momentary Lapse of Reason. Με ένα βαρύ πρόγραμμα 198 συναυλιών από τον Σεπτέμβριο του 1987 έως τον Ιούνιο του 1990, δεν ήταν όλοι σίγουροι ότι οι Pink Floyd θα κατάφερναν να κάνουν την περιοδεία οικονομική επιτυχία, αλλά φυσικά, τα κατάφεραν, και ο Mason κράτησε την GTO.
Είναι το καμάρι της συλλογής του, καθώς μόλις 36 έχουν κατασκευαστεί συνολικά: «Είναι το πιο σημαντικό αυτοκίνητο εδώ. Έχει τρέξει σε αγώνες κάθε χρόνο της ζωής του και μπορείς ακόμα να το οδηγήσεις έως το σούπερ μάρκετ. Αλλά το αγαπημένο μου αυτοκίνητο να οδηγώ είναι η Maserati “Birdcage” (Tipo 61 του 1959). Ποτέ δεν είχα μια άσχημη στιγμή με αυτήν. Ακόμα και όταν πλαγιολισθήσει, μπορείς να τη μαζέψεις», λέει ο ίδιος.
«Είχα όμως κάποια δράματα με αυτό» λέει, δείχνοντας με το δάχτυλο προς τη Ferrari 512 S. «Είχαν σωστή ιπποδύναμη, αλλά δεν είχαν καταφέρει να ελέγξουν το αεροδυναμικό φορτίο… Χρησιμοποιήθηκε στα γυρίσματα του Le Mans, της ταινίας του Steve McQueen, και έπιασε κατά λάθος φωτιά πριν αποκατασταθεί. Είχε μια ενδιαφέρουσα ζωή. Το ίδιο και αυτή», λέει, για μια Ferrari 250 MM Berlinetta η οποία είχε συμμετάσχει στον τρομερό αγώνα Carrera Panamericana του 1953 στο Μεξικό.
Για την ανεκτίμητη Bugatti Type 35B του 1927 σχολιάζει: «Αυτό είναι ένα υπέροχο μικρό πράγμα. Είναι πιο γρήγορη στις στροφές του Silverstone από μια Porsche 911 GT3», το οποίο ακούγεται εντελώς τρομακτικό, με ελαστικά πάχους μοτοσυκλέτας και φρένα με ταμπούρα. Προσθέστε επίσης στον κατάλογο και τρεις Aston Martin Ulster κατασκευασμένες για το Le Mans την LM17 του 1934 και τις LM18 και LM21 του 1935.
Το πρώτο του αυτοκίνητο ήταν ένα ταπεινό Austin Seven Chummy, αλλά με τις πρώτες του απολαβές από την μπάντα, αγόρασε μία Lotus Elan: «Ήταν καινούργιο αυτοκίνητο τότε, αλλά το αγόρασα μεταχειρισμένο. Η πινακίδα κυκλοφορίας του ήταν 21PF, η οποία μου φάνηκε πολύ κατάλληλη. Πάντα μου άρεσαν τα αυτοκίνητα με αγωνιστικό προσανατολισμό. Η ιδέα μου για ψυχαγωγία μέσα στο αυτοκίνητο είναι ένα αγωνιστικό κράνος και ένα σετ εσώρουχα Nomex».
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.









