Nio EC6 διαλύθηκε σε σύγκρουση στη Σαγκάη – Τι έγινε με τους επιβαίνοντες
Ένα ηλεκτρικό SUV-κουπέ Nio EC6 ενεπλάκη σε τροχαίο με μεγάλη ταχύτητα την 1η Δεκεμβρίου, σε προαστιακή περιοχή της Σαγκάης, κατά το οποίο το πίσω μέρος του οχήματος αποκολλήθηκε από την καμπίνα, μετά από σύγκρουση με ένα τσιμεντένιο κιγκλίδωμα στην άκρη του δρόμου. Σύμφωνα με ανακοίνωση που εκδόθηκε λίγο μετά το τροχαίο, το σύστημα ασφαλείας του οχήματος, ανέφερε αμέσως το περιστατικό. Το προσωπικό της Nio έσπευσε στο σημείο και μετέφερε τους επιβαίνοντες στο νοσοκομείο. Και τα δύο άτομα επέζησαν, χωρίς απειλητικά για τη ζωή τους τραύματα.
Σύμφωνα με την περιγραφή του κατασκευαστή, το EC6 δεν χρησιμοποιούσε το σύστημα υποβοήθησης οδηγού τη στιγμή του ατυχήματος. Μόλις συνέβη η σύγκρουση, οι πόρτες του αυτοκινήτου ξεκλείδωσαν αυτόματα και οι χειρολαβές άνοιξαν, επιτρέποντας στους επιβάτες να βγουν. Η μπαταρία αναφέρεται ότι δεν έπιασε φωτιά, ούτε εμφάνισε κανένα σημάδι θερμικής διαφυγής ή κινδύνου για την ασφάλεια. Η τοπική αστυνομία, διερευνά τα αίτια του ατυχήματος.
Το EC6 είναι ένα μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό κουπέ-SUV με μπαταρία που κατασκευάζεται στην Κίνα από το 2020. Το τελευταίο μοντέλο του 2025, προσφέρει τετρακίνηση με διπλό κινητήρα, αποδίδοντας συνδυασμένη ισχύ 490 PS και αυτονομία ονομαστικής ισχύος CLTC έως 630 χιλιόμετρα, χρησιμοποιώντας μια μπαταρία 100 kWh.
Τα δεδομένα που παρείχε η αυτοκινητοβιομηχανία, υποδηλώνουν ότι σε αυτή τη σύγκρουση, ωστόσο, το πίσω μέρος του οχήματος υπέστη δομική αστοχία, μετά την πρόσκρουση σε ένα τσιμεντένιο φράγμα «κόψης μαχαιριού» με υψηλή ταχύτητα, ενώ ο θάλαμος επιβατών παρέμεινε άθικτος. Σύμφωνα με μια τεχνική περιγραφή της σύγκρουσης, η στενή άνω άκρη του φράγματος, πλάτους μόνο περίπου 12 εκατοστών, δημιούργησε εξαιρετικά υψηλή τοπική πίεση, προκαλώντας μια λεγόμενη αστοχία «τύπου κοπής» που επικεντρώθηκε στην κολόνα C και στο πίσω δάπεδο.
Παρά τις σοβαρές ζημιές στο πίσω μέρος του οχήματος, η καμπίνα επιβατών δεν έδειξε σημάδια παραμόρφωσης. Οι επιβάτες φέρεται να μπορούσαν να ανοίξουν τις πόρτες και να βγουν από το όχημα χωρίς βοήθεια. Οι εικόνες επί τόπου, φέρεται να δείχνουν έναν οδηγό να μπορεί να καθίσει στο πλαίσιο της πόρτας, υπογραμμίζοντας ότι η δομική ακεραιότητα της καμπίνας, διατηρήθηκε υπό ακραίες συνθήκες.
Δείτε ακόμα: Nio Firefly: Έρχεται νέα «πιπεράτη» έκδοση με 163 PS
Τα επακόλουθα υποστηρίζουν την άποψη ότι η μικτή δομή αμαξώματος χάλυβα-αλουμινίου του EC6 και ο κλωβός ασφαλείας υψηλής αντοχής, διατήρησαν την ακεραιότητα των επιβατών, ακόμη και σε αυτό το σπάνιο σενάριο ακραίας σύγκρουσης. Η απουσία πυρκαγιάς ή βλάβης της μπαταρίας, υποδηλώνει ότι ο σχεδιασμός προστασίας της μπαταρίας και της παθητικής ασφάλειας του οχήματος, λειτούργησε όπως προβλέπεται.
Ενώ αυτό το μεμονωμένο περιστατικό δεν αντικατοπτρίζει αυτόματα τη συνολική ποιότητα του οχήματος ή την στιβαρότητα του σχεδιασμού σε όλους τους τρόπους σύγκρουσης, παρέχει ένα πραγματικό σημείο δεδομένων, που επιβεβαιώνει ότι υπό αυτήν την ακραία τοπική πρόσκρουση σε φράγμα, η αρχιτεκτονική ασφαλείας του EC6 διατήρησε τα βασικά πρότυπα ασφαλείας.
Πηγή: carnewschina.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




