Nissan Leaf: Αποκαλύφθηκε και επίσημα η τρίτη γενιά με SUV αμάξωμα και αυτονομία έως 604 χιλιόμετρα

Η Nissan έχει ξεκινήσει τους τελευταίους μήνες να παρουσιάζει νέα μοντέλα, με στόχο να επανατοποθετηθεί στο εξηλεκτρισμένο τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας ως ένας ανταγωνιστικός «παίκτης».
To Micra και το Leaf είναι τα δύο πιο σημαντικά μοντέλα στην ιστορία της ιαπωνικής εταιρείας, η οποία ελπίζει πως θα καταφέρουν να την βοηθήσουν να αντιμετωπίσει τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα.
Το Leaf ήταν ένα από τα πρώτα οικονομικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μαζικής παραγωγής. Έχοντας σήμερα περάσει και επίσημα στην τρίτη του γενιά, το μοντέλο γίνεται SUV και ανταγωνίζεται πλέον το Kia EV3 αλλά και το Volkswagen ID.3.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Σχεδιάστηκε στο Global Design Studio της Nissan στο Atsugi της Ιαπωνίας και διαθέτει μια κομψή σιλουέτα που αντανακλά τον δυναμικό χαρακτήρα και την αεροδυναμική του απόδοση. Η ιαπωνική εταιρεία αναφέρει ότι ο συντελεστής οπισθέλκουσας φτάνει στο 0,25 Cd, βελτιώνοντας τόσο την απόδοση όσο και την αυτονομία.
Οι χωνευτές χειρολαβές, η ρέουσα γραμμή οροφής, το πλήρες κάλυμμα κάτω από το δάπεδο και οι σμιλεμένες επιφάνειες δημιουργούν ένα μοντέρνο προφίλ, ενώ τα φωτιστικά σώματα το διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό και το εναρμονίζουν με τα σύγχρονα μοντέλα της Nissan. Υπάρχουν 7 διαθέσιμες αποχρώσεις για το αμάξωμα και οι διαστάσεις των τροχών κυμαίνονται από 18 έως 19 ίντσες.
To εσωτερικό του Leaf είναι μοντέρνο, με καθαρά σχεδιασμένο ταμπλό και ορισμένους φυσικούς διακόπτες για βασικές λειτουργίες όπως το στερεοφωνικό και το σύστημα καμερών για το παρκάρισμα. Το infotainment έχει μια οθόνη 14,3 ιντσών, ενώ ο οδηγός έχει στην διάθεσή του τη δική του οθόνη 14,3 ιντσών για τις ενδείξεις οδήγησης. Και οι δύο οθόνες είναι μεγαλύτερες από αυτές που συναντάμε στο Ariya, ενώ λειτουργούν με ένα νέο λογισμικό που βασίζεται στα συστήματα της Google. Κάτω από την οθόνη του infotainment εντοπίζουμε ορισμένα μπουτόν αφής για τον έλεγχο του κλιματισμού.
Tα ευρύχωρα πίσω καθίσματα καθώς και το επίπεδο πάτωμα θα προσφέρουν, σύμφωνα με την Nissan, υψηλά επίπεδα άνεσης, αλλά και καλή πρακτικότητα, εξυπηρετώντας τις ανάγκες μιας οικογένειας. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 437 λίτρα – 50 λίτρα παραπάνω από την προηγούμενη γενιά του Leaf.
Υπάρχουν δύο διαθέσιμες εκδόσεις του Nissan Leaf κατά το λανσάρισμα: η Standard και η Extended. H Standard αποκτά μπαταρία 52 kWh η οποία προσφέρει αυτονομία έως 436 χιλιόμετρα. Φορτίζει σε ταχυφορτιστή με ταχύτητα έως 105 kW, με την Nissan να ισχυρίζεται ότι χρειάζεται 30 λεπτά για μια φόρτιση από το 20 ως το 80%. O ηλεκτροκινητήρας στην συγκεκριμένη έκδοση παράγει 176 ίππους και επιταχύνει το Leaf από στάση στα 8,6 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα είναι 160 χλμ./ώρα.
Η Extended βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας και διαθέτει μπαταρία 75 kWh. Η αυτονομία φτάνει πλέον τα 604 χιλιόμετρα – νούμερο παρεμφερές με αυτό του EV3. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 217 ίππους, ενώ το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,6 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα και σε αυτή την έκδοση είναι τα 160 χλμ./ώρα. Η Nissan αναφέρει ταχύτητες φόρτισης έως και 150 kW, γεμίζοντας την μπαταρία από το 20 στο 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά.
Το νέο Leaf είναι συμβατό με το σύστημα Vehicle-to-Grid (V2G), έτσι ώστε στο μέλλον να μπορεί να στέλνει αποθηκευμένη ενέργεια πίσω στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας. Αυτή η λειτουργία θα βοηθήσει τους οδηγούς να μειώσουν το ενεργειακό κόστος, υποστηρίζοντας παράλληλα ένα πιο σταθερό και βιώσιμο ενεργειακό σύστημα.
Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν αυτό το φθινόπωρο, με τις πρώτες παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί για τις αρχές του 2026.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.