Nissan Qashqai e-Power: Το SUV που συνεχίζει να κατακτά την αγορά
Το Nissan Qashqai, στην τρέχουσα τρίτη γενιά του, είναι μαζί μας από το 2021 και γνώρισε μια σημαντική αναβάθμιση στα μέσα της ζωής του το 2024. Παρά την ηλικία του, η δημοτικότητά του παραμένει αμείωτη, καθώς συνεχίζει να βρίσκεται στα κορυφαία σε πωλήσεις αυτοκίνητα. Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί οι αγοραστές εξακολουθούν να το προτιμούν: το Qashqai συνδυάζει συνέπεια, ποιότητα και πρακτικότητα, σε ένα πακέτο που δύσκολα απογοητεύει.
Κατασκευασμένο στα βορειοανατολικά της Αγγλίας, το μεσαίου μεγέθους SUV της Nissan, έχει γίνει ακόμα πιο ελκυστικό μετά την ανανέωση. Η εμφάνισή του έγινε πιο κομψή, η τεχνολογία αναβαθμίστηκε σημαντικά και η αίσθηση ποιότητας στην καμπίνα, είναι εμφανώς υψηλότερη. Το πακέτο παραμένει πλήρες, καθώς από την αρχή δεν υπήρχαν σοβαρά μειονεκτήματα.

Η αγορά των μεσαίων SUV είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, αλλά το Qashqai ξεχωρίζει χάρη στην ισορροπία του. Είναι ευχάριστο στην οδήγηση, αποδοτικό, πρακτικό, καλά εξοπλισμένο και με προσιτή τιμή. Δεν είναι ο ηγέτης της κατηγορίας σε κάθε τομέα, αλλά η έλλειψη σημαντικών αδυναμιών του, το καθιστά ιδιαίτερα ελκυστικό για την πλειονότητα των αγοραστών.
Σχετικά με το Nissan Qashqai

Το Qashqai είναι το SUV που πιθανώς θα βάζατε ως παράδειγμα στην ενότητα «αυτοκίνητο» μιας εγκυκλοπαίδειας. Ανήκει σε μια κατηγορία best-seller, με πέντε πόρτες, πέντε καθίσματα και ένα αξιοπρεπές μέγεθος χώρου αποσκευών. Διατίθεται με μια σειρά από σύγχρονα ήπια υβριδικά και πλήρως υβριδικά συστήματα κίνησης. Η τιμή του είναι υψηλότερη από ένα απλό οικογενειακό αυτοκίνητο, αλλά παραμένει πολύ πιο προσιτή, σε σχέση με ένα premium SUV, καθιστώντας το προσιτό σε ευρύ κοινό.

Η καμπίνα των τελευταίων μοντέλων είναι υψηλής ποιότητας, με έμφαση στη λειτουργικότητα και την εργονομία. Τα βασικά χειριστήρια παραμένουν φυσικά, παρά την παρουσία σύγχρονου συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Η οικονομία καυσίμου κυμαίνεται από 4,4 λίτρα ανά 100 χλμ. στα ήπια υβριδικά μοντέλα 2WD, έως τα χαμηλά επίπεδα των 6 λίτρων για το πλήρως υβριδικό e-Power, το οποίο λειτουργεί με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ως γεννήτρια, για τον ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους τροχούς. Η οδήγηση του e-Power, μοιάζει πολύ με αυτή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, χάρη στην ομαλή και άμεση επιτάχυνση.
Επιδόσεις και οδηγική εμπειρία


Το Qashqai είναι άνετο και ήσυχο, αλλά δεν ανήκει στα πιο συναρπαστικά SUV της κατηγορίας όσον αφορά την οδήγηση. Η τρίτη γενιά είναι 60 κιλά ελαφρύτερη από τον προκάτοχό της, προσφέροντας μεγαλύτερη ακαμψία και καλύτερη ασφάλεια. Τα περισσότερα μοντέλα χρησιμοποιούν πίσω ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα, ενώ τα κορυφαία διαθέτουν πολλαπλών συνδέσμων ανάρτηση και ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, προσφέροντας πιο σταθερή οδήγηση στις ανωμαλίες του δρόμου.


Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει ήπιους υβριδικούς βενζινοκινητήρες 1,3 λίτρων με 138 ή 156 ίππους, καθώς και πλήρως υβριδικούς e-Power 1,5 λίτρων με 201 ίππους. Οι ήπιοι υβριδικοί κινητήρες, προσφέρουν ομαλή απόδοση και ικανοποιητική επιτάχυνση (0-100 χλμ/ώρα σε 9,9-10,2 δευτερόλεπτα), ενώ η επιλογή e-Power, παρέχει σχεδόν άμεση ηλεκτρική επιτάχυνση, με αθόρυβη και πολιτισμένη λειτουργία.

Η ανάρτηση και η ευστάθεια στις στροφές είναι ικανοποιητική, με λογική κλίση αμαξώματος και ακριβές τιμόνι, καθιστώντας το Qashqai ασφαλές και προβλέψιμο. Η καλύτερη απόκριση παρατηρείται σε μικρές ζάντες 17 ή 18 ιντσών, που εξασφαλίζουν πιο άνετη οδήγηση στην πόλη και σε επαρχιακούς δρόμους.
Άνεση στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο

Το Qashqai είναι εύκολο στους ελιγμούς, χάρη στον στενό κύκλο στροφής και το ελαφρύ τιμόνι. Οι μεγαλύτερες ζάντες στις κορυφαίες εκδόσεις, προσθέτουν κάποια νευρικότητα, αλλά σε καμία περίπτωση, δεν δημιουργούν σοβαρό πρόβλημα. Στον αυτοκινητόδρομο, η ηχομόνωση είναι εξαιρετική, με τους κύριους θορύβους να προέρχονται από τα ελαστικά. Η συνολική άνεση και η σταθερότητα σε μεγάλες ταχύτητες, παραμένουν κορυφαίες στην κατηγορία.


Η λειτουργία υποβοήθησης οδηγού, προσφέρει επιπλέον χαλάρωση, καθώς το τιμόνι παραμένει σταθερό και το αυτοκίνητο ακολουθεί εύκολα τη σωστή πορεία. Η τεχνολογία e-Power, προσφέρει οικονομία καυσίμου, μειώνοντας σημαντικά τις εκπομπές CO2 και το κόστος λειτουργίας.
Εσωτερικό, σχεδιασμός και τεχνολογία

Η καμπίνα του Qashqai διατηρεί μια ισορροπία μεταξύ απλότητας και σύγχρονης τεχνολογίας. Οι αλλαγές της ανανέωσης, περιλαμβάνουν καλύτερα υλικά στις κορυφαίες εκδόσεις (Alcantara και μαλακό δέρμα), μεγαλύτερη οθόνη αφής 12,3 ιντσών και ολοκληρωμένη ενσωμάτωση Google. Η διάταξη των κουμπιών και των επιλογέων, παραμένει λογική και εύχρηστη, σε αντίθεση με μερικούς ανταγωνιστές, που βασίζονται αποκλειστικά σε οθόνες αφής.

Το σύστημα Around View Monitor, προσφέρει πανοραμική θέα του αυτοκινήτου κατά τους ελιγμούς, ενώ η λειτουργία 3D και η «αόρατη όψη του καπό» διευκολύνουν την τοποθέτηση σε στενούς χώρους ή σε πλυντήρια αυτοκινήτων. Στα μοντέλα υψηλότερων προδιαγραφών, η τεχνολογία ProPilot και η οθόνη στο παρμπρίζ, προσθέτουν ασφάλεια και ευκολία.

Ο εσωτερικός χώρος είναι ικανοποιητικός για οικογένειες. Τα πίσω καθίσματα είναι άνετα, οι χώροι για τα πόδια και το κεφάλι αρκετοί, ενώ το πορτμπαγκάζ προσφέρει 479 λίτρα, που μπορούν να επεκταθούν σε 1.415 με την αναδίπλωση των καθισμάτων. Η μπαταρία e-Power δεν επηρεάζει τον χώρο αποσκευών, γεγονός που αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα.
Συμπέρασμα

Το Nissan Qashqai 2025 συνεχίζει να είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μεσαία SUV της αγοράς. Δεν είναι το πιο συναρπαστικό στην οδήγηση, ούτε το μεγαλύτερο σε μέγεθος, αλλά η συνολική ισορροπία άνεσης, τεχνολογίας, πρακτικότητας και οικονομίας το καθιστούν ιδανική επιλογή, για οικογένειες και καθημερινή χρήση.

Η γκάμα κινητήρων e-Power και ήπιου υβριδικού συστήματος, προσφέρει οικονομία, ευκολία και καθαρή εμπειρία οδήγησης, ενώ το εσωτερικό είναι ποιοτικό, εργονομικό και γεμάτο τεχνολογία. Το Qashqai παραμένει, με λίγα λόγια, το SUV που δύσκολα μπορεί κανείς να παραβλέψει.
Πηγή:autoexpress.co.uk
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




