Nissan: Το Qashqai θα γίνει ηλεκτρικό, παραμένει στην γκάμα η υβριδική έκδοση – motorone.gr

Νέο Cupra Tindaya: Το αντίπαλο δέος της BMW iX3 παρουσιάστηκε στο Μόναχο - motorone.gr


Η Nissan βρίσκεται σε ένα νέο στάδιο επαναπροσδιορισμού της γκάμας της, με τη νέα σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της, παρουσιάζοντας το νέο Leaf, καθώς και και το νέο Micra, που βασίζεται στο εξαιρετικό Renault 5.

Το εξαιρετικά δημοφιλές Qashqai της Nissan θα γίνει επίσης πλήρως ηλεκτρικό στο εγγύς μέλλον, αν και θα πωλείται παράλληλα με το υβριδικό μοντέλο για κάποιο διάστημα.

Επιπλέον, η Nissan πρόκειται να ανακοινώσει ένα μικρό αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που θα βασίζεται στο επερχόμενο Renault Twingo, ενώ ακόμη και το Juke θα προστεθεί στη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της εταιρείας και θα μπορούσε να δανειστεί την τεχνολογία και την πλατφόρμα του από τη θυγατρική μάρκα και στρατηγικό συνεργάτη της Nissan, τη Renault.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

Η αρχιτεκτονική CMF-EV της Renault, που αποτελεί τη βάση του αμιγώς ηλεκτρικού Scenic, φαινόταν μια πιθανή επιλογή για το Qashqai EV. Η εταιρεία Ampere του Ομίλου Renault όμως ετοιμάζεται σύντομα να λανσάρει την πιο εξελιγμένη πλατφόρμα AmpR Medium για αυτοκίνητα της κατηγορίας C (στην οποία ανήκει το Qashqai) και την έχουμε ήδη δει να χρησιμοποιείται στο πρωτότυπο Renault Embleme.

Σε συνέντευξή του στο Auto Express, ο Xavier Tesson, Product Planner της Nissan Europe, μίλησε για τη χρήση της πλατφόρμας AmpR Medium της Renault σε μελλοντικά μοντέλα.

«Είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασίες, ειδικά στον νέο κόσμο των ηλεκτρικών οχημάτων, όπου οι επενδύσεις είναι τεράστιες», είπε. «Έτσι, εδώ έχουμε αποδείξει με το {Micra} ότι μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα τόσο για τη Renault όσο και για τη Nissan. Πάντα επιδιώκουμε να συνεργαζόμαστε με τη Renault και τις πλατφόρμες της, ώστε να ακολουθούμε την καλύτερη βιομηχανική στρατηγική. Εξετάζουμε τις πλατφόρμες AmpR –  πρόκειται για μια τεχνική λύση σχετικά με τον καλύτερο και πιο αποτελεσματικό τρόπο για να φέρει η Nissan τα προϊόντα της στην αγορά». 

Παρότι η πλατφόρμα AmpR Medium μπορεί να αξιοποιήσει και θερμικά κινητήρια σύνολα (το Emblème concept αξιοποιεί κινητήρα υδρογόνου για την φόρτιση της μπαταρίας του ηλεκτροκινητήρα), η επόμενη γενιά Qashqai θα μεταβεί στην ηλεκτρική εποχή. Η τρέχουσα γενιά διαθέτει μιας μορφής ηλεκτροκίνητη τεχνολογία, με τα υβριδικά συστήματα e-Power της Nissan, όμως η μάρκα έχει δεσμευτεί να λανσάρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη από εδώ και στο εξής. Κατ’ ορισμό, φαίνεται ότι η τέταρτη γενιά Qashqai θα εγκαταλείψει εντελώς τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Αυτό δεν σημαίνει ότι η υβριδική επιλογή Qashqai θα καταργηθεί αμέσως. Ο Tesson μίλησε επίσης για την στρατηγική της Nissan για τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα: «Μεταβαίνουμε στα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά πρώτα θα υπάρξει μια περίοδος αλληλεπικάλυψης. Θα υπάρξει αλληλεπικάλυψη στην κατηγορία και τις διαστάσεις του {Qashqai} – πιθανώς και στη χρήση». Σχετικά με τους αγοραστές ηλεκτρικών SUV και υβριδικών SUV, ο Tesson πρόσθεσε: «Δεν είναι οι ίδιοι πελάτες, η διπλή προσφορά είναι απαραίτητη μέχρι να δούμε μια πραγματική μετάβαση».

Είναι πολύ νωρίς για να πούμε τι είδους τεχνικά χαρακτηριστικά θα προσφέρει το Qashqai EV – αν και με το Renault Scenic EV παρόμοιου μεγέθους στην παλαιότερη πλατφόρμα CMF-EV να μπορεί να φτάσει τα 610 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, θα περιμέναμε αυτοκίνητα όπως το Qashqai στην νεότερη AmpR Medium να σπάσουν το φράγμα των 650 χιλιομέτρων. 

Όσον αφορά τον σχεδιασμό, η Nissan έχει ήδη δημοσιεύσει το εντυπωσιακό concept Hyper Urban που αποκαλύφθηκε πριν από το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο τον Οκτώβριο του 2023. Η εταιρεία παραδέχτηκε ότι το επόμενο Qashqai θα είναι «εμπνευσμένο» από το Hyper Urban.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: AUTO EXPRESS
ΑΠΟΔΟΣΗ: ΝΙΚΟΣ ΝΑΟΥΜ

Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων