O Kalle Rovanpera θα αφήσει το WRC και θα κάνει στροφή στους αγώνες μονοθεσίων – motorone.gr

Λεωφ. Ποσειδώνος: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας - Πώς επηρεάζεται η ροή των οχημάτων - motorone.gr


Ο ρέκορντμαν των ράλλυ, Kalle Rovanpera, θα εγκαταλείψει τις ειδικές διαδρομές του WRC στο τέλος της φετινής σεζόν, για να κυνηγήσει καριέρα στις πίστες και τους αγώνες μονοθεσίων το 2026, με την υποστήριξη της ομάδας του, Toyota Gazoo Racing.

Ο 25χρονος Φινλανδός στοχεύει στο υψηλότερο επίπεδο στους αγώνες πίστας, όπως γράφει η ανακοίνωση της Toyota. Αυτό δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από τη Formula 1. Το 2026, ο Rovanpera θα αγωνίζεται του χρόνου στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Super Formula με την υποστήριξη της Toyota Gazoo Racing, για να δοκιμάσει τον εαυτό του πίσω από το τιμόνι ενός από τα ταχύτερα μονοθέσια στον κόσμο σε ένα πολύ ανταγωνιστικό θεσμό.

Ο Rovanpera έχει σπάσει πολλά ρεκόρ από τότε που ξεκίνησε να συμμετέχει στην ανώτερη κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ το 2020 με την Toyota Gazoo Racing σε ηλικία μόλις 19 ετών. Στο δεύτερο αγώνα του έγινε ο νεότερος άνθρωπος που έχει ανέβει σε βάθρο, ενώ το 2021 κατέκτησε την πρώτη του νίκη στο Ράλλυ Εσθονίας, για να γίνει ο νεότερος νικητής στην ιστορία του WRC.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Το 2022 έγινε ο νεότερος Πρωταθλητής του WRC σε ηλικία 22 ετών, έχοντας κατακτήσει τη νίκη στους 5 από τους πρώτους 7 αγώνες της σεζόν. Tο 2023 επανέλαβε το επίτευγμα αυτό. Προκάλεσε αίσθηση ανακοινώνοντας για την περυσινή χρονιά ότι θα συμμετείχε μόνο σε επιλεγμένους αγώνες του WRC και αυτό το συνδύασε και με άλλες εμπειρίες πίσω από το τιμόνι αγωνιστικών αυτοκινήτων. Έφτασε μάλιστα να δοκιμάσει και ένα μονοθέσιο Formula 1 της Red Bull στην πίστα του Red Bull Ring στην Αυστρία.

Φέτος, με τρεις αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν του WRC, ο Rovanpera παραμένει στη μάχη διεκδίκησης του τίτλου. Ωστόσο, με την παρουσίαση των ελαστικών της Hankook στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, είναι εμφανές ότι ο Φινλανδός δεν μπορεί να εκφράσει το αδιαμφισβήτητα ταχύτατο οδηγικό του στυλ, καθώς δεν μπορεί να τα πιέσει όσο το έκανε με τα Pirelli.

O Rovanpera, εκπλήσσοντας για μία ακόμη φορά με τις επιλογές στην αγωνιστική του καριέρα, δήλωσε: «Αυτή η απόφαση δεν ήταν εύκολη, αλλά είναι κάτι που σκεφτόμουν εδώ και καιρό. Έχοντας ήδη πετύχει τόσα πολλά στο ράλι σε αυτή την ηλικία, άρχισα να σκέφτομαι ποιες άλλες δυνατότητες θα μπορούσα να έχω και ποιες άλλες προκλήσεις θα ήθελα να αναλάβω. Ήταν μια δύσκολη απόφαση, αλλά νιώθω ότι είναι η σωστή για να κυνηγήσω τα επόμενα όνειρα και τις επόμενες προκλήσεις μου».

«Από τότε που άρχισα να οδηγώ ως μικρό παιδί, το όνειρό μου ήταν να γίνω οδηγός του WRC, να κερδίσω ράλλυ και να γίνω Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Το να τα έχω πετύχει όλα αυτά σε τόσο νεαρή ηλικία ήταν μια απίστευτη αίσθηση. Έχουμε ακόμα τρία ράλλυ να διανύσουμε φέτος και θα δώσουμε τα πάντα. Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε μέχρι το τέλος».


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων